Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekoäly tarkkailee K-kauppojen valvontakameroita - tarkkailee epäilyttävää käytöstä

Vierailija
28.12.2024 |

Kasvojen tunnistus tuohon vielä lisäksi, niin hyvä tulee.

https://dawn.fi/uutiset/2024/12/28/k-kauppa-tekoaly-valvontakamera

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan asioida kaupassa missä ei ole laitapuolenkulkijoita. Tämä varmasti ajaa rosvoja muualle.

Kannattaa laittaa palvelusväki asioimaan kaupassa. Voit senkin ajan käyttää arvollesi sopivammassa seurassa.

Ihan normaalit ihmiset haluavat pysyä erossa rikollisista.

Vierailija
122/128 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen kauppaan ostamaan tiettyä tuotetta. Katselen ympärilleni että missähän päin se tuote sijaitsee. Olen siis varas.

En katso miespuolisia päinkään koska tiedän että jos katsoihin heihin päin se tarkoittaisi niiden mielestä sitä, että haluan seksiä niiden kanssa. Välttelen muutenkin ihmisiä kaupoissa. Olen siis varas.

"menen kauppaan niin olen varas" nyyh nyyh

Vitt# mistä näitä sikiää? Onko tää juuri sitä venäjän trollien vastakkain asettelu vihanlietsontaa vai mitä ihmeen aivopieruja??!!!

Kommentoin vaan joidenkin hölmöjä kommentteja, että varkaat katselee ympärilleen ja mitä lie. Joten voit lopettaa ton skitsoamisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedotetaanko asiakkaalle, missä kaupassa tekoälyvalvonta on käytössä? Miten voi olla varma siitä, esim. missä (tilassa tai kontekstissa) videoita katsellaan mobiililaitteella? Meni luottamus tämän uutisen myötä. Varastaminen on ikävä juttu, mutta hyvin ikävää minusta on se, että tällaisilla virityksillä sitten kytätään meitä kaikkia.

Kauppa keskuksissa on kytätty jo vuosien ajan.

Vierailija
124/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivan taskustani tai joskus jopa laukustani ostoslistan. Tai silmälasit. Olen epäilyttävä ja siksi varas.

Ja jos kyseessä vielä se kylän ainoa kauppa, leimataan väärinkäsityksestä huolimatta varkaaksi loppuiäksi. 

Ei kannata varastaa.

Kunnes itse joudut epäillyksi erehdyksen takia, voit leveillä rauhassa. 

näistä erehdyksistä saa aina korvauksen.

Vierailija
125/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tekoäly suhtautuu paniikkioireileviin asiakkaisiin? Isoissa marketeissa, keinovalossa ja ihmisruuhkassa helposti nousee paniikkioireet mutta pakko on tehdä ruokaostoksetkin eikä välttämiskäyttäytymistä edes suositella. Onko panikoiva, hieman kummallisesti käytävillä etenevä, ostajaparka pulassa tekoälyn epäillessä varkaaksi? 

Joo se tekoäly laskeutuu sellaisena robotti hämähäkkinä katosta ja alkaa kourimaan.

Vierailija
126/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei varasta, niin mitä haittaa tuosta on. Ne jotka maksavat ostoksensa , maksavat myös varkaiden "ostokset", eivätkä ne maksavat ole mitään ökyjä, ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
127/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Eipä ihme että minua ja poikaani seurataan aina Cittarissa. Olemme autisteja, kirkkaat valot yms ahdistaa emmekä katsele ihmisiä mutta saatamme "jumittaa" esim.sipsihyllyllä kun emme osaa päättää. Usein meitä työntekijä seuraillut yms, usein puhuvat korvanappeihin kassalla ollessamme ja itsepalvelukassalla tulee joka kerta "satunnaistarkistus". Nyt tiedän miksi!

Tästä lähtien käymme siis Prismassa! Kiitos kun kerroitte ettette halua vammaisia asiakkaaksi näinkin avoimesti.

Vierailija
128/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaste vastaanotettu! Aion tästä lähtien käyttäytyä kaupassa ihan miten sattuu, lakeja rikkomatta. Saavat sitten soitella poliiseja laukuntarkastuksiin.

Tiedäthän että jos ei kukaan näe sinun varastavan niin voit ihan rauhassa kenenkään estämättä kävellä kaupasta ulos.

Vartijoilla on kiinnioton suhteen jokamiehenoikeudet, ei sen enempää.

Laukkua ei tarvitse näyttää, sinun ei edes tarvitse pysähtyä tai puhua kellekään.

No sitten tulee poliisi ja syyttää niskoittelusta ja vie putkaan. Pääset helpommalla kun vaan näytät sen laukkusi.

Minne se poliisi tulee?

Juurihan kerroin että kävelen kaupasta ulos kaikessa rauhassa kenekään estämättä.

Ja luuletko että poliisi antaa sakot jos en reagoi vartijan puheisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi