Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kunniaasi loukattu? Entä, miten olet puolustanut itseäsi.

Vierailija
28.12.2024 |

Minusta on levitetty halventavia juttuja. Yritin itse oikoa juttuja. Se lisä vain juttujen leviämistä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän keskustelevat.

Vierailija
2/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoittanut mieleni. Mutta en ole tehnyt rikosilmoitusta, kun siitä on paljon työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loukattu. Lietsoin juttuja lisää, että saivat kunnolla juoruta. En korjannut juorujen virheitä enkä selitellyt.

Vierailija
4/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi äijä yritti ostaa seksiä festareilla. Tarjosi tonnin seteliä. Kehui kaverilleen, että meinaa molempiin reikiin. 

Mietin, että revin rahan. Sitten keksin paremman. Kaadoin täysinäisen kaljamukin miehen päälle. 

Vierailija
5/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monin tavoin netissä. Minua on sanottu hulluksi ja narkkariksi. En ole tehnyt mitään. Ryvetköön omassa häpeässään.

Vierailija
6/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, työpaikallani oli juonitteleva paskiainen, joka lusmuili ja satuili selän takana.

Vaadin sen miekkasille. Muuta tehokasta tapaa ei ole.

Vierailija
7/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, työpaikallani oli juonitteleva paskiainen, joka lusmuili ja satuili selän takana.

Tilasin jo vuosia sitten italialaiselta sepältä kaksintaistelupistooliparin. Olen harjoitellut ahkerasti, mutta valitettavasti tilaisuutta kokeilla niitä tositilanteessa ei ole vielä tullut.

Vierailija
8/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaimoni puhui lähikaupan miesmyyjälle.

Puolustin kunniaani ja irroitin vaimoni pään, tuon uskottoman h-ran. Insallah!

Vierailija
9/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin jo vuosia sitten italialaiselta sepältä kaksintaistelupistooliparin. Olen harjoitellut ahkerasti, mutta valitettavasti tilaisuutta kokeilla niitä tositilanteessa ei ole vielä tullut.

Tähän on Suomessamme DEMLAn myötä tultu! Koska oikeutta ei voi olettaa saavansa on ainoa vaihtoehto vaatia hyvitystä mieskohtaisesti.

Kumpaa pitäisitte itse parempana, jos Teitä vaadittaisiin vakavasti vastaamaan teoistanne tai sanoistanne? Miekkoja vai pistooleitä?

Vierailija
10/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on Suomessamme DEMLAn myötä tultu! Koska oikeutta ei voi olettaa saavansa on ainoa vaihtoehto vaatia hyvitystä mieskohtaisesti.

Kumpaa pitäisitte itse parempana, jos Teitä vaadittaisiin vakavasti vastaamaan teoistanne tai sanoistanne? Miekkoja vai pistooleitä?

Miekat ( nuoli ylös )?

Pistoolit ( nuoli alas )?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi