Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)

Vierailija
28.12.2024 |

Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :) 

Kommentit (202)

Vierailija
101/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein treenattu salikissa varmaan tämä metsästäjä.

Ne on yleensä näitä "vaanijoita". Todellisuudessa eivät käräytä mitään. Siirtyvät seuraavaan kunnes tulevat 40-50 ikään ja huomaavat vieläkin olevansa yksin.

Vierailija
102/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas mies niin ei se vaimo lähe mihinkään,ja mies tietää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies ja mulla on muutama rakastelijar. 

Vaimoni ei tiedä mitään eikä tule tietämään.

Ja vaikka niin epäonnisesti kävisi että saisi selville niin se ei suhdetta rahan takia jätä. Kaltaiseni miehet ovat harvassa.

M34

Vierailija
104/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok jos varattu mies pettää. 

Se ei ole ok jos varattu nainen pettää. Heitä kutsutaan jakorasioiksi, huoriksi ja halvoiksi.

Vierailija
105/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tällainen on naisten moraali. Syy on sen sinkkunaisen, vaikka mies on valehdellut olevansa vapaa ja sinkkunainen on heti päättänyt suhteen selvitettyään, ettei mies olekaan vapaa. Terkut vaan Jorille taas tässäkin yhteydessä. Ihan itse päätit vaimoasi pettää.

Vierailija
106/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri, olet mennyt ihan oikeasti pettämään. Ammattihuijarin ei tarvitse edes tehdä mitään, riittää että esittää vaan väitteen, olipa se totta tai ei, miestä ei uskota tässä yhteiskunnassa yhtään kuitenkaan.

Miten se toinen siinä muka pettää jos on itse sinkku? Se varattu siinä pettää. Mä olen sinkku ja mulla seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en petä ketään vaan mies pettää avovaimoaan.

Pettäjä ei tiedä mitä haluaa elämässään, hän ei osaa sanoa, mikä olisi hänen arvot ja tavoitteet. Tämän tyypin merkityksellisen elämän luominen on jämähtänyt pettämiseen niin kauan kuin halukkaita riittää. 

Vierailija
107/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Se sen takia että miehesi pettää? Miehesi siis saa pettää? Miksi sitten olet avioliitossa etkä avoimessa suhteessa?

Ja ymmärrätkö että miten metsään huudetaan, siten metsä vastaa takaisin. 

Kannattaa miettiä etukäteen mihin on sekaantumassa, niin ei satu omaan leukaan.

Vierailija
108/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka niin epäonnisesti kävisi että saisi selville niin se ei suhdetta rahan takia jätä. Kaltaiseni miehet ovat harvassa.

M34

Mikä sinut saa pysymään suhteessa?

Vierailija
109/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakas mies niin ei se vaimo lähe mihinkään,ja mies tietää sen.

Miksei lähtisi? Avioliitossa ilman avioehtoa.

Vierailija
110/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Se sen takia että miehesi pettää? Miehesi siis saa pettää? Miksi sitten olet avioliitossa etkä avoimessa suhteessa?

Kyllä; kannattaa myös miettiä sinunkin. Karman laki.

Vierailija
111/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se pettäjämieskin ilmiantaa sinun likaisen maineesi kenelle tahansa. Ja tuskinpa tuo pettäminen puolisolle yllätyksenä tulee, kyllä tuollaiset vaistoaa jos vähääkään ukkoansa tuntee.

Jos on sinkku, niin maine ei tarvinnu.

Vierailija
112/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks olen itse mies millä pysyy aina housut jalassa oli tilanne mikä tahansa.

En koskaan ottaisi varattua naista viereeni. En siis koskaan enkä missään tilanteessa.

Eikä sellainen mielestäni anna naisesta hyvää kuvaa jos heti ollaan ilman vaatteita.

Pitää sitä ihmistä jollain tapaa tuntea ja sen pitää vedota jotenkin jotta siihen tilanteeseen päättyy (seksiin siis).

Seksi ja alastomuus on erittäin ERITTÄIN intiimiä ja tärkeää. Ei sitä pidä koskaan antaa/näyttää itseään heti "first Time seen" periaatteella.

Pitkä tutustuminen on itsessään jo jännitttävää.

Vierailija
113/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä haittaa. Olen luterilainen, joten Karman laki ei koske minua 

Ohis sivusta 

Vierailija
114/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rakastajatar lähdettyään häntä koipien välissä, tuleekin jonkin ajan kuluttua takaisin kuvioihin. Voiko typerämpää enää olla?

Vierailija
115/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Oletko varma ettei ole seksitautia. Jos minä vaimona saan seksitaudin niin teen siitä rikosilmoituksen. Olen avioliitossa eikä sellaista riskiä pitäisi olla. 

Vierailija
116/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä haittaa. Olen luterilainen, joten Karman laki ei koske minua 

Ohis sivusta 

Sitten sinua koskettaa helvetti ja kiirastuli. On varmaan kiva olla demonien raiskattavana.

Vierailija
117/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen nainen ja mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa, mutta pidän silti sua sairaana. Et ole päästäsi terve."

Sinä et ole ihan terve kun et hae vapaata ihmissuhdetta. Kuinka sairas voi olla jos haluaa olla jalkavaimona jollekkin jota kiinnostaa naida useampia naisia.

Se ei tee ihmisestä sairasta jos ei halua parisuhdetta. Miksi mun pitäisi muiden mieliksi haluta parisuhdetta? Mulle riittää seksi osaavan miehen kanssa. En ole mikään jalkavaimo.

Haen parisuhdetta kun/jos sellaista haluan. Se ei ole tervettä jos ei osaa elää ilman parisuhdetta.

Vierailija
118/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Kysytkö vakavissasi trollilta palstauli13v:ltä?

Vierailija
119/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähästä sitä pikkunainen on onnellinen. Et ole ikinä tainnut olla missään vastuullisessa tehtävässä, jossa olet voinut käyttää valtaa terveellä tavalla?

Käräytä vaan se mies, käräytät samalla itsesi. Silloin valtasuhde kääntyy päälaelleen. Siinä saattaa pian käydä niin, että toimintasi kantautuu myös omien sukulaistesi, ystäviesi ja työpaikkasi korviin (jos sinulla siis ystäviä tai työpaikkaa edes on). Petetyllä ei ole mitään tarvetta vaieta ja kokea häpeää sinun valinnoistasi. Siinähän sitten selittelet nautinnosta ja vallantunteesta.

Siis kenen työkaverit on edes kiinnostuneita toisen seksielämästä? Minun työpaikalta tuollainen ilmoittelija kärrättäisiin vartijoiden toimesta ulos, itsensä se siinä nolaisi pahimmin. Sama sukulaisten kanssa.

Kyse ei ole muiden ihmisten k

Ne, jotka ryhtyy varatun kanssa, eivät yleensä häpeä.

Vierailija
120/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34, saattaa se vaimosi tietääkin, saattaa hänellä olla omat mieskuvionsa myös. Olet niin sokeutunut pyörittelemään niitä naisiasi ette edes älyä että olet petetty itsekin. Ei kovin rikas liitto kun ollaan pelkän rahan vuoksi yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä