Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)

Vierailija
28.12.2024 |

Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :) 

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen nainen ja mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa, mutta pidän silti sua sairaana. Et ole päästäsi terve."

Sinä et ole ihan terve kun et hae vapaata ihmissuhdetta. Kuinka sairas voi olla jos haluaa olla jalkavaimona jollekkin jota kiinnostaa naida useampia naisia.

Se ei tee ihmisestä sairasta jos ei halua parisuhdetta. Miksi mun pitäisi muiden mieliksi haluta parisuhdetta? Mulle riittää seksi osaavan miehen kanssa. En ole mikään jalkavaimo.

Haen parisuhdetta kun/jos sellaista haluan. Se ei ole tervettä jos ei osaa elää ilman parisuhdetta.

Löytyy myös maksullisia miehiä. Heillä on kokemusta naisista, eikä haluja sitoutua. Se varattu mies lämmitelee kahta nuotiota halusit tai et eikä tilanne ole reilu kellekään. Vähiten sille petetylle.

Vierailija
142/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Nettivinkattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tuli vastaan eräs rouva, jonka miehellä on suhde työkaveriini. Työkaveri ei ole mitenkään erityinen tapaus, mies on yrittänyt lähes kaikkia siellä. Teki mieli sanoa jotain rouvalle, mutta oli niin nokka pystyssä kuin ei muka tunnistaisi. Antaa työkaverin kuksia.

Ehkä hänellä on vain huono näkö. Kokemuksesta tiedän. En näe paria metriä kauemmas. Ei pitäisi vetää pikaisia johtopäätöksiä.

Käynti optikolla voisi auttaa, niin ei sokeana tarvitse kuljeskella?

Ei mua haittaa, päinvastoin on rauhoittavaa, kun ei näe kaikkea.

Vierailija
144/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nykyään enää tarvitse olla uskollinen. nåin opettaa feminismi. 

Vierailija
145/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en aio käräyttää miestä puolisolleen. Yhteisiä lapsia heillä ei ole, mutta ovat olleet yhdessä pitkään. Mä vain nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin mua huvittaa. 

Toivottavasti saat isäkompleksisi hoidettua, että voit joskus päästä ongelmastasi eroon. Monille tytöille käy noin kuin sinulle on valitettavasti käynyt.

Vierailija
146/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sinulta puuttuu elämänkokemus. Harhainen vallantunteesi peittää pettymyksesi omaan elämääsi. Teet niin tai näin, huomaat jääväsi yksin. Ehkä se on tällä hetkellä mitä haluat, mutta sieluntasolla joka solusi pelkää yksinäistä vanhuutta. Tsemppiä kasvuun! Tie tulee olemaan pitkä.

Mikäs pettäjäukkelin kusetettu kynnysmatto se siellä itkeskelee katkeruuttaan? Ylemmyydentuntosi on valheellinen. Tsemppiä kasvuun sinulle!

Vierailija
147/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä teitä naisia vaivaa oikein!!. Miksi kaiken maailman pippeleistä juuri se varatun miehen pippeli...?. en ymmärrä

Juujuu. Naisen vikahan sekin on, kun äijä pettää. Valoja päälle siellä. Mies ei ole mikään tahdoton nukke vaan ihan itse valitsee pettää.

Mies on jees jees tyyppi. Suostuu kaikkeen eikä saa mitään aikaan missään.

Vierailija
148/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Se sen takia että miehesi pettää? Miehesi siis saa pettää? Miksi sitten olet avioliitossa etkä avoimessa suhteessa?

Ja ymmärrätkö että miten metsään huudetaan, siten metsä vastaa takaisin. 

Kannattaa miettiä etukäteen mihin on sekaantumassa, niin ei satu omaan leukaan.

Kyllä; kannattaa myös miettiä sinunkin. Karman laki.

Heh, kantturoita pelottaa, kaikki ei.välttämättä sujukaan kuin Strömsössä.

Vierailija
149/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla ap surkea elämä kun et saa vapaata miestä.

On teillä surkea elämä, kun ette saa pidettyä miestä poissa pettämistouhuista. Ikäväähän se on huomata, että elää rakkaudettomassa liitossa ja kumppani juoksee mieluummin vieraissa. Mutta oma valinta se on tuokin.

Vierailija
150/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sinulta puuttuu elämänkokemus. Harhainen vallantunteesi peittää pettymyksesi omaan elämääsi. Teet niin tai näin, huomaat jääväsi yksin. Ehkä se on tällä hetkellä mitä haluat, mutta sieluntasolla joka solusi pelkää yksinäistä vanhuutta. Tsemppiä kasvuun! Tie tulee olemaan pitkä.

Mikäs pettäjäukkelin kusetettu kynnysmatto se siellä itkeskelee katkeruuttaan? Ylemmyydentuntosi on valheellinen. Tsemppiä kasvuun sinulle!

Meni pieleen eikä valitettavasti :D hyvä että siellä päässä kolahti!

Vierailija
151/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole mitään tapaluterialaista - sitä joko ollaan tai ei olla. Pakana, uskoton, satanisti, tai mikä tahansa oletkaan niin karman laki ja helvetti sinua kutsuu."

Älä palkkaa Jumalaa. Karman laki ei kuulu luterilaiseen uskontoon. Olet he vet tiin tuomittu.

Vierailija
152/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä panemisesta mitään. 

Ja siksi panetkin vain miehiä.

Vierailija
153/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

Sillä erolla että minä teen enkä uhoa.

Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.

Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.

N24

Vau. Siis kehut sillä, että olet tarkoituksella varattujen miesten patja. Ja olet ylpeä siitä!

Kuka sanoi, että niiden kanssa seksiä harrastetaan? Ei tietenkään. Todisteiksi riittää vonkaamisviestit ja kuvat treffeiltä, jotka voi vaimolle lähettää.

Pettäminen ei ole laitonta. Jokainen joka pettää, tietää, että riskit paljastumiselle on ja elää sen mukaan. Ei tuo muuta asioita oikeastaan mitenkään. Pettäjä on jo luopunut parisuhteestaan kun on pettämään lähtenyt. 

Vierailija
154/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla ap surkea elämä kun et saa vapaata miestä.

On teillä surkea elämä, kun ette saa pidettyä miestä poissa pettämistouhuista. Ikäväähän se on huomata, että elää rakkaudettomassa liitossa ja kumppani juoksee mieluummin vieraissa. Mutta oma valinta se on tuokin.

Mahtaa se sinunkin tuleva puolisosi olla ylpeä kun olet ollut noin jalo ja käräyttänyt kymmeniä varattuja miehiä haarujesi välistä.

Vierailija
155/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen nainen ja mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa, mutta pidän silti sua sairaana. Et ole päästäsi terve."

Sinä et ole ihan terve kun et hae vapaata ihmissuhdetta. Kuinka sairas voi olla jos haluaa olla jalkavaimona jollekkin jota kiinnostaa naida useampia naisia.

Se ei tee ihmisestä sairasta jos ei halua parisuhdetta. Miksi mun pitäisi muiden mieliksi haluta parisuhdetta? Mulle riittää seksi osaavan miehen kanssa. En ole mikään jalkavaimo.

Haen parisuhdetta kun/jos sellaista haluan. Se ei ole tervettä jos ei osaa elää ilman parisuhdetta.

Löytyy myös maksullisia miehiä. Heillä on kokemusta naisista, eikä haluja sitoutua. Se varattu mies lämmitelee kahta nuotiota halusit tai et eikä tilanne ole reilu kellekään. Vähiten sille petetylle.

No en todellakaan ala maksamaan seksistä. Kyllä mä nyt sen tiedän, että miehellä on seksiä puolisonsa kanssa. En ole tyhmä. En halua miehestä muuta kuin seksiä joten ihan sama. 

Vierailija
156/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en aio käräyttää miestä puolisolleen. Yhteisiä lapsia heillä ei ole, mutta ovat olleet yhdessä pitkään. Mä vain nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin mua huvittaa. 

Toivottavasti saat isäkompleksisi hoidettua, että voit joskus päästä ongelmastasi eroon. Monille tytöille käy noin kuin sinulle on valitettavasti käynyt.

Ei mulla ole mitään isäkompleksia. Mulla on hyvä isä johon voin luottaa. Mä vain satun pitämään vanhemmista miehistä. En ole mikään tyttö vaan ihan 40+ ikäinen aikuinen nainen jolla on jo aikuinen lapsikin. 

Vierailija
157/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä. Jos olisi mun mies niin ottaisin tiedon kiitollisena vastaan. Mies kun ei halua erota, vaikka mulla on jo uusi mies ja haluaisimme jo alkaa olemaan ihan virallisesti yhdessä ilman piilottelua. Toinen osapuoli on sinkku, mutta mä virallisesti varattu. Emme voi tavata kuin miehen asuinpaikkakunnalla ja siellä ainoastaan voimme liikkua julkisesti yhdessä.

Vierailija
158/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H u o r a a turpaan!

Vierailija
159/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään todisteita tarvita. Luottamus rikkoutuu ilmankin. 

Ja ap, sinä olet säälittävä narsistinen trolli. 

Vierailija
160/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu.

Jos edellinen olis petetty vaimo, se tärvelisi tietenkin miehensä alapään. Mutta kun kyse on koko ajan vtun sairaasta miestrollista, niin sehän raivoaa naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän