Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)
Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :)
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Häpeisin silmät päästäni jos olisin haksahtanut petipuuhiin perheellisen miehen kanssa. Kieroutunutta saada jotain vallankiksejä tilanteesta. Ap ei ole vissiin koskaan saanut päteä mistään.
No ei mua hävettänyt. Etsin kumppania deittisivustolta ja hiljattain eronnut mies matchasi kanssani. Tavattiin pari kertaa, oli tosi huonoa seksiäkin ja sitten selvitin, että eihän tämä mies olekaan eronnut. Minunko olisi pitänyt hävetä sitä, että hän valehteli minulle ja puolisolleen? Kyllä se häpeä oli ihan tämän 4 lapsen isän kannettava. En käräyttänyt edes vaimolle, mutta sääliksi käy. Terkut vaan sinne pääkaupunkiseudun kehyskaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kuin minä.
Sillä erolla että minä teen enkä uhoa.
Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.
Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.
N24
Vau. Siis kehut sillä, että olet tarkoituksella varattujen miesten patja. Ja olet ylpeä siitä!
Kuka sanoi, että niiden kanssa seksiä harrastetaan? Ei tietenkään. Todisteiksi riittää vonkaamisviestit ja kuvat treffeiltä, jotka voi vaimolle lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Sairas ap.
Tarkoittaa aistit perseessään
Vierailija kirjoitti:
Paljasta. Vaimo odottaa sitä, että pääsee äijästään eroon niin että syykin on äijän. Näyttää sukulaisille ero paremmalta vaimon kannalta.
Naulan kantaan
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta naista joilla on samanlainen tapa kuin miehillä "bro-koodi" eli petturit ilmiannetaan.
Miehet eivät voi asialle mitään. Naiset pelaa näissä asioissa yhteen.
N24
Ei pelata. Tietynlaiset naiset pelaa, mutta se ei tee esim. Musta sun siskoa tai osaa sun jengiä. Lapsellista tollanen juoniminen ja kieroilu. Jotain on pakko olla vialla jos käyttää aikaan sa tollaseen. Terapia vähintään olis tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kuin minä.
Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.
Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.
N24
Tai se kertoo vain millaisista miehistä kiinnostut. Et niistä kilteistä ja kunnollisista ainakaan!
En halua suhdetta. Metsästän pettureita ja teen maailmasta paremman paikan omalla tapaa. Kukaan petturi ei ansaitse perhettä tai lapsia ja siksi heidän täytyy olla yksinäisiä.
N24
Et taida tajuta olevasi aidost
Mä olen nainen ja mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa, mutta pidän silti sua sairaana. Et ole päästäsi terve.
Onpa täällä kovin lapsellisen kuuloisia kolmansia osapuolia. Hih hei vaan teille, typykät.
Vierailija kirjoitti:
Tee se. Aidosti ja oikeasti sitä mieltä.
Minulle soitti kerran nainen, joka halusi kertoa.
Elämäni muuttui täysin siitä. Sain vastaukset. Mies ei olisi ikinä selvittänyt asiaa, vaan varastanut elämästäni rahaa ja vuosia lisää.
No juuri tämä. En käsitä käräyttäjien haukkumista. Minusta jokaiselle käräyttäjälle pitäisi antaa palkinto selkärankaisesta toiminnasta.
Minäkin voisin. Ja tämä mies oli valitettavasti tosi huono. Sääliksi käy vaimoaan.
Ja silti sinulle kelpasi. Säälin sinua.
Seksikaupasta jättimuovinen k.r.bäh.
Eikös APlla ole aukolliset todisteet kun kertoo olevansa itse se panoreikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kuin minä.
N24
Vau. Siis kehut sillä, että olet tarkoituksella varattujen miesten patja. Ja olet ylpeä siitä!
Kumpikohan on kumman "patja". Jos mies on varattu niin eiköhän se joka tekee väärin ole se mies?
Jokainen on 100% vastuussa omista tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeisin silmät päästäni jos olisin haksahtanut petipuuhiin perheellisen miehen kanssa. Kieroutunutta saada jotain vallankiksejä tilanteesta. Ap ei ole vissiin koskaan saanut päteä mistään.
Miksi kenenkään pitäisi päteä yhtään mitään? Päteminen on vastenmielistä itsensä esille tuomista asiassa kuin asiassa.
Päteminen meinaa että on osaava, hallitsee jonkin asian vaikkapa ammatillisesti. Jos ei ole pätevä siinä missä yrittää päteä, se on juurikin kuten itsekin sanot ja Ap tässä hehkuttelee, eli itsensä esiin tuomista asiassa kuin asiassa.
Useampi varattu nainen täällä ei siis haluaisi tietää, että sua petetään. No mut saattepagan nukkua rauhassa kuvitellen, että teillä on maailman ihanin kumppani vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se. Aidosti ja oikeasti sitä mieltä.
Minulle soitti kerran nainen, joka halusi kertoa.
Elämäni muuttui täysin siitä. Sain vastaukset. Mies ei olisi ikinä selvittänyt asiaa, vaan varastanut elämästäni rahaa ja vuosia lisää.
No juuri tämä. En käsitä käräyttäjien haukkumista. Minusta jokaiselle käräyttäjälle pitäisi antaa palkinto selkärankaisesta toiminnasta.
Vähenisi vehtailu
Vierailija kirjoitti:
Vähästä sitä pikkunainen on onnellinen. Et ole ikinä tainnut olla missään vastuullisessa tehtävässä, jossa olet voinut käyttää valtaa terveellä tavalla?
Käräytä vaan se mies, käräytät samalla itsesi. Silloin valtasuhde kääntyy päälaelleen. Siinä saattaa pian käydä niin, että toimintasi kantautuu myös omien sukulaistesi, ystäviesi ja työpaikkasi korviin (jos sinulla siis ystäviä tai työpaikkaa edes on). Petetyllä ei ole mitään tarvetta vaieta ja kokea häpeää sinun valinnoistasi. Siinähän sitten selittelet nautinnosta ja vallantunteesta.
Siis kenen työkaverit on edes kiinnostuneita toisen seksielämästä? Minun työpaikalta tuollainen ilmoittelija kärrättäisiin vartijoiden toimesta ulos, itsensä se siinä nolaisi pahimmin. Sama sukulaisten kanssa.
Jos on genitaaliherpes niin ei voi harrastaa tollasta, koska genitaaliherpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja sen tartuttamisesta tulee tuomio.
On sulla ap surkea elämä kun et saa vapaata miestä.
Kaupassa tuli vastaan eräs rouva, jonka miehellä on suhde työkaveriini. Työkaveri ei ole mitenkään erityinen tapaus, mies on yrittänyt lähes kaikkia siellä. Teki mieli sanoa jotain rouvalle, mutta oli niin nokka pystyssä kuin ei muka tunnistaisi. Antaa työkaverin kuksia.
Moraalini tulee vastaan, mutta muuten suhde varattuun kyllä houkuttaisi. Tapaamisia olisi riittävän harvoin ja varatulla olisi koti jossain muualla. Tietäisin rehdisti olevani ikuinen kakkonen, enkä edes odottelisi suurempia tunteita. Ei siis pettymyksiä.
Suorastaan suloisen turvallista. Mutta niin väärin 😒
Vähästä sitä pikkunainen on onnellinen. Et ole ikinä tainnut olla missään vastuullisessa tehtävässä, jossa olet voinut käyttää valtaa terveellä tavalla?
Käräytä vaan se mies, käräytät samalla itsesi. Silloin valtasuhde kääntyy päälaelleen. Siinä saattaa pian käydä niin, että toimintasi kantautuu myös omien sukulaistesi, ystäviesi ja työpaikkasi korviin (jos sinulla siis ystäviä tai työpaikkaa edes on). Petetyllä ei ole mitään tarvetta vaieta ja kokea häpeää sinun valinnoistasi. Siinähän sitten selittelet nautinnosta ja vallantunteesta.