Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)

Vierailija
28.12.2024 |

Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :) 

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajattele. Vaimo lähtee ja saa puolet omaisuudesta ja mies joutuu maksamaan elatusmaksuja loppuelämän ja vaimo kertoo koko suvulle kenen kanssa mies vehtasi. 

Vierailija
82/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä naisia vaivaa oikein!!. Miksi kaiken maailman pippeleistä juuri se varatun miehen pippeli...?. en ymmärrä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä teitä naisia vaivaa oikein!!. Miksi kaiken maailman pippeleistä juuri se varatun miehen pippeli...?. en ymmärrä

Naisia? Miksi miehesi haluaa muuta kuin omaa puolisoaan??

Vierailija
84/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se. Aidosti ja oikeasti sitä mieltä.

Minulle soitti kerran nainen, joka halusi kertoa.

Elämäni muuttui täysin siitä. Sain vastaukset. Mies ei olisi ikinä selvittänyt asiaa, vaan varastanut elämästäni rahaa ja vuosia lisää.

Vierailija
85/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi suhteesi katketa siihen paikkaan, usein miehelle vaimo on kuitenkin irtosuhdetta  tärkeämpi.

Vierailija
86/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

Sillä erolla että minä teen enkä uhoa.

Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.

Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.

N24

Tai se kertoo vain millaisista miehistä kiinnostut. Et niistä kilteistä ja kunnollisista ainakaan!

En halua suhdetta. Metsästän pettureita ja teen maailmasta paremman paikan omalla tapaa. Kukaan petturi ei ansaitse perhettä tai lapsia ja siksi heidän täytyy olla yksinäisiä.

N24

Et taida tajuta olevasi aidost

N24, eipä sinunkaan elämäsi hääppöistä ole. Kyllä sana varattujen huor...ta kiirii.

Vierailija
87/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olen itse mies millä pysyy aina housut jalassa oli tilanne mikä tahansa.

En koskaan ottaisi varattua naista viereeni. En siis koskaan enkä missään tilanteessa.

Eikä sellainen mielestäni anna naisesta hyvää kuvaa jos heti ollaan ilman vaatteita.

Pitää sitä ihmistä jollain tapaa tuntea ja sen pitää vedota jotenkin jotta siihen tilanteeseen päättyy (seksiin siis).

Seksi ja alastomuus on erittäin ERITTÄIN intiimiä ja tärkeää. Ei sitä pidä koskaan antaa/näyttää itseään heti "first Time seen" periaatteella.

Vierailija
88/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä se. Itse harrastan tuota ihan huvikseen. Etsin tinderistä varattuja miehiä, käyn parilla treffeillä ja sitten käräytän petturin. Hauskaa nähdä petturipaskojen ilmeet, kun kerron niiden vaimoille.

Hulluillakin huvinsa.

Vierailija
89/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten joko mies tai nainen tulee joku ilta ja tuikkaa fileerausveitsen sun maksaan, ja sitten itketään että kuinkas nyt näin kävi herttaiselle naiselle.

Ja vankila odottaa murhasta, perhe menee rikki. Toimii se noinkin. Et sä voi voittaa tuossa tilanteessa. Se on vain lose-lose tilanne, vaikkei eroa tulisi. Nainen ei enää mieheen luota.

Voi ajaa myös autolla pikkukännissä huzun yli. Ei tule kuin pari vuotta ehdollista ja elämä jatkuu entisellään.

Vierailija
90/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen nainen ja mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa, mutta pidän silti sua sairaana. Et ole päästäsi terve."

Sinä et ole ihan terve kun et hae vapaata ihmissuhdetta. Kuinka sairas voi olla jos haluaa olla jalkavaimona jollekkin jota kiinnostaa naida useampia naisia.

Vierailija
91/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähästä sitä pikkunainen on onnellinen. Et ole ikinä tainnut olla missään vastuullisessa tehtävässä, jossa olet voinut käyttää valtaa terveellä tavalla?

Käräytä vaan se mies, käräytät samalla itsesi. Silloin valtasuhde kääntyy päälaelleen. Siinä saattaa pian käydä niin, että toimintasi kantautuu myös omien sukulaistesi, ystäviesi ja työpaikkasi korviin (jos sinulla siis ystäviä tai työpaikkaa edes on). Petetyllä ei ole mitään tarvetta vaieta ja kokea häpeää sinun valinnoistasi. Siinähän sitten selittelet nautinnosta ja vallantunteesta.

Siis kenen työkaverit on edes kiinnostuneita toisen seksielämästä? Minun työpaikalta tuollainen ilmoittelija kärrättäisiin vartijoiden toimesta ulos, itsensä se siinä nolaisi pahimmin. Sama sukulaisten kanssa.

Kyse ei ole muiden ihmisten kiinnostuksesta aihetta kohtaan vaan kyse on häpeästä omaa toimintaansa kohtaan. Itse ainakin häpeäisin silmät päästäni, jos vehtaisin varatun ja perheellisen ihmisen kanssa. Se on moraalitonta ja säälittävää. En missään nimessä haluaisi, että sukulaiseni, ystäväni tai työkaverini tietäisivät.

Ymmärrän kyllä, että saattaahan se näiden kolmansien pyörien reaktio olla vallan toinen, koska ennemmin maa repee kuin h***a häpee. Se on kuitenkin varma, että petetylle se häpeä ei kuulu.

Vierailija
92/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat niin koukussa kikuliin?.

Ja miehet kans pimputtimeen.

Elämässä on muutakin kuin kikulit ja pimpukat. 

Vierailija
93/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa eltusmaksu velvollisen miehen jolla kakaralauma tulee kaupan päälle.

Vierailija
94/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät saa kaksinaamaisuudestaan mitään rangaistusta? Naisten "juoruilua" ja "kaksinaamaisuutta" kyllä kuulutatte, raivoatte siitä ja demonisoitte. Kas kun miesten kaksinaamaisuus rikkoo kokonaisia perheitä ja muuttaa lasten elämät, vaan eipä kukaan miehiä moiti! Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi palvotte ukkoja, vaikka he vain pettävät ja julistavat miten se on heidän luontonsa? Samaan aikaan miehet pilkkaavat naisen luontoa, he eivät salli tyttöjä edes syntyvän.

Miten jaksatte tätä kaksinaamaisuutta ja jatkuvaa pelkoa? Kritiikkiä odotellessa, naisia te kyllä riepottelette. Heterosuhteet ovat niin toksisia.

Vierailija
95/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Vierailija
96/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeisin silmät päästäni jos olisin haksahtanut petipuuhiin perheellisen miehen kanssa. Kieroutunutta saada jotain vallankiksejä tilanteesta. Ap ei ole vissiin koskaan saanut päteä mistään.

Miksi kenenkään pitäisi päteä yhtään mitään? Päteminen on vastenmielistä itsensä esille tuomista asiassa kuin asiassa.

Kuten aloittaja teki. Syyllinen itsekin  perheelliseen sotkeutumalla

Vierailija
97/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sinulta puuttuu elämänkokemus. Harhainen vallantunteesi peittää pettymyksesi omaan elämääsi. Teet niin tai näin, huomaat jääväsi yksin. Ehkä se on tällä hetkellä mitä haluat, mutta sieluntasolla joka solusi pelkää yksinäistä vanhuutta. Tsemppiä kasvuun! Tie tulee olemaan pitkä.

Vierailija
98/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut myös rikkoa monia suhteita juoruilemalla asiakkaistani jotka uskoutuivat minulle. Jotkut idiootit jopa kehuskelivat seikkailuillaan. Olen itsekin lohduttanut ja saanut seksiä varatuilta mutta ne ei kuulu kenellekään. Epäluotettavan ihmisen maine leviää yllättävän helposti ja nopeasti ja laajalle. Kyse on kuitenkin periaatteestani. Eräistä asioista ei juoruta ikinä.

Vierailija
99/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä panemisesta mitään. 

Miesoletettu haluu moloa tai kesäkurpitsaa 💩

Vierailija
100/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Se sen takia että miehesi pettää? Miehesi siis saa pettää? Miksi sitten olet avioliitossa etkä avoimessa suhteessa?

Ja ymmärrätkö että miten metsään huudetaan, siten metsä vastaa takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän