Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)

Vierailija
28.12.2024 |

Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :) 

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies ja mulla on muutama rakastelijar. 

Vaimoni ei tiedä mitään eikä tule tietämään.

Ja vaikka niin epäonnisesti kävisi että saisi selville niin se ei suhdetta rahan takia jätä. Kaltaiseni miehet ovat harvassa.

M34

Oletko varma ettei ole seksitautia. Jos minä vaimona saan seksitaudin niin teen siitä rikosilmoituksen. Olen avioliitossa eikä sellaista riskiä pitäisi olla. 

Hyvä idea.

Vierailija
122/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen trolli, en mä oikeasti petä vaan toimin miesten patjana. Tykkään olla huorana ilmaiseksi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Se sen takia että miehesi pettää? Miehesi siis saa pettää? Miksi sitten olet avioliitossa etkä avoimessa suhteessa?

Ja ymmärrätkö että miten metsään huudetaan, siten metsä vastaa takaisin. 

Kannattaa miettiä etukäteen mihin on sekaantumassa, niin ei satu omaan leukaan.

Kyllä; kannattaa myös miettiä sinunkin. Karman laki.

Eipä haittaa. Olen luterilainen, joten Karman laki ei koske minua 

Ohis sivusta 

Sitten sinua kosk

Säkö olet mielestäsi terve päästäsi?

Vierailija
124/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nuijisin sun kaltasen alapään lihakirveellä tohjoksi jos oisin kyseisen miehen vaimo. Ei suomessa mitään oikeita tuomioita saa.

Se sen takia että miehesi pettää? Miehesi siis saa pettää? Miksi sitten olet avioliitossa etkä avoimessa suhteessa?

Ohis sivusta 

Sitten sinua kosk

Olen tapaluterilainen, joten minua ei myöskään koske hihhulien ulinat. Sulla ei nyt mee kovin hyvin.

Ohis sivusta 

Vierailija
125/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka niin epäonnisesti kävisi että saisi selville niin se ei suhdetta rahan takia jätä. Kaltaiseni miehet ovat harvassa.

M34

Mikä sinut saa pysymään suhteessa?

M34, saattaa se vaimosi tietääkin, saattaa hänellä olla omat mieskuvionsa myös. Olet niin sokeutunut pyörittelemään niitä naisiasi ette edes älyä että olet petetty itsekin. Ei kovin rikas liitto kun ollaan pelkän rahan vuoksi yhdessä.

Rakkaus ei ole enää 2024 vuotta vaan oli ja meni 50 vuotta sitten.

Nykyään suhteet ovat taloudellisesti ja/tai seksisuhteita.

- eri

Vierailija
126/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis sivu

Ei ole mitään tapaluterialaista - sitä joko ollaan tai ei olla. Pakana, uskoton, satanisti, tai mikä tahansa oletkaan niin karman laki ja helvetti sinua kutsuu.

Vierailija
127/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tuli vastaan eräs rouva, jonka miehellä on suhde työkaveriini. Työkaveri ei ole mitenkään erityinen tapaus, mies on yrittänyt lähes kaikkia siellä. Teki mieli sanoa jotain rouvalle, mutta oli niin nokka pystyssä kuin ei muka tunnistaisi. Antaa työkaverin kuksia.

Ehkä hänellä on vain huono näkö. Kokemuksesta tiedän. En näe paria metriä kauemmas. Ei pitäisi vetää pikaisia johtopäätöksiä.

Vierailija
128/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tuli vastaan eräs rouva, jonka miehellä on suhde työkaveriini. Työkaveri ei ole mitenkään erityinen tapaus, mies on yrittänyt lähes kaikkia siellä. Teki mieli sanoa jotain rouvalle, mutta oli niin nokka pystyssä kuin ei muka tunnistaisi. Antaa työkaverin kuksia.

Ehkä hänellä on vain huono näkö. Kokemuksesta tiedän. En näe paria metriä kauemmas. Ei pitäisi vetää pikaisia johtopäätöksiä.

Käynti optikolla voisi auttaa, niin ei sokeana tarvitse kuljeskella?

Vierailija
129/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34, saattaa se vaimosi tietääkin, saattaa hänellä olla omat mieskuvionsa myös. Olet niin sokeutunut pyörittelemään niitä naisiasi ette edes älyä että olet petetty itsekin. Ei kovin rikas liitto kun ollaan pelkän rahan vuoksi yhdessä.

- eri

Tuolla asenteella sitä saakin tunneköyhän liiton, jos ylipäätään ketään saa.

Vierailija
130/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähästä sitä pikkunainen on onnellinen. Et ole ikinä tainnut olla missään vastuullisessa tehtävässä, jossa olet voinut käyttää valtaa terveellä tavalla?

Käräytä vaan se mies, käräytät samalla itsesi. Silloin valtasuhde kääntyy päälaelleen. Siinä saattaa pian käydä niin, että toimintasi kantautuu myös omien sukulaistesi, ystäviesi ja työpaikkasi korviin (jos sinulla siis ystäviä tai työpaikkaa edes on). Petetyllä ei ole mitään tarvetta vaieta ja kokea häpeää sinun valinnoistasi. Siinähän sitten selittelet nautinnosta ja vallantunteesta.

Siis kenen työkaverit on edes kiinnostuneita toisen seksielämästä? Minun työpaikalta tuollainen ilmoittelija kärrättäisiin vartijoiden toimesta ulos, itsensä se siinä nolaisi pahimmin. Sama sukulaisten kanssa.

Kyse ei ole muiden ihmisten k

Mutta se pettäjä on tässä se mieshoro.

Vierailija
131/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2000-luvun alussa minä olin 18-vuotias nuori mies. Olen homo ja tapasin netissä silloin reilut 40v homomiehen, jonka kanssa tapailimme muutaman kerran. Harrastimme seksiä, kävimme syömässä ja muuta sellaista. Mutta sitten sain tietää, että hän onkin naisen kanssa naimisissa. Hän sanoi, että hän on kaappihomo, joka ei voi olla avoimesti homo, koska hän menettäisi työpaikkansa, vaimo jättäisi hänet ja hänen kaksi lastaan eivät luultavasti tahtoisi tavata enää häntä. Ilmeisesti ne lapset olivat suurin piirtein sen ikäisiä kuin minäkin.

Mies kertoi, että hän tapailee vaimoltaan salaa nuoria, ilmeisesti noin 16-25v poikia / miehiä ja harrastaa seksiä heidän kanssaan. Minusta tuollainen oli jo silloin törkeää vaimoa kohtaan.

Me olimme hotellihuoneessa tapaamisella kun hän meni vessaan. Hän oli jättänyt puhelimensa pöydälle ja minä tutkin sitä salaa. Löysin sieltä vaimon numeron. Minä sitten etsin tietoa numeron perusteella ja sitten tajusin, että minähän tunnen hänen vaimonsa. Minä onnistuin tekemään sellaisen ovelan suunnitelman, että hänen vaimonsa sai tietää, että olen tavannut mukavan miehen kanssa, jonka kanssa teen kaikkea kivaa yhdessä ja että hänestä voisi tulla minun kumppani, jos ei olisi minua reilut 20v vanhempi. Onnistuin saamaan naisen kiinnostumaan asiasta kun hän sai kautta rantain tietää joitain tietoja tapaammastani miehestä. Hän alkoi ilmeisesti epäilmeään jotain ja kysyi minulta suoraan, että kenet minä olen tavannut? Minä kerroin miehen koko nimen (jonka siis tiesin), puhelinnumeron ja tunnusmerkit tästä. Kerroin missä olimme tavailleet ja milloin. Selvisi, että mies oli muka ollut "työmatkalla" kun oli käynyt tapaamaan minua ja muita poikia / miehiä. Hänellä oli siis oikeasti työmatkoja, mutta oikeasti osa oli näitä pettämisreissuja.

Sitten asia selvisi vaimolle. Hän luuli, että minä en tiennyt miehen olevan naimisissa vaan olin luullut hänen olevan sinkku ja etsineen vakituista seuraa. Nainen oli raivoissaan miehelleen saatuaan tietää totuuden, jonka hän oli muka saanut tietää sattumalta. Minua hän piti täysin viattomana, koska minä en muka ollut tiennyt, että hän on miehen vaimo tai mitään sellaista. Hän luuli saaneensa tietää asian sattumalta. Mies ei ottanut ennää koskaan yhteyttä, mutta ilmeisesti heille tuli ero.

Vierailija
132/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

- eri

Kannattaa sinunkin, uskovainen, jo tulla tälle vuosituhannelle. 

Vierailija
133/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein treenattu salikissa varmaan tämä metsästäjä.

Ne on yleensä näitä "vaanijoita". Todellisuudessa eivät käräytä mitään. Siirtyvät seuraavaan kunnes tulevat 40-50 ikään ja huomaavat vieläkin olevansa yksin.

Miksi olet noin katkera, jos joku käräyttää pettäjän, jota et edes tunne? Taidat olla pettäjä itsekin ja pelkäät vain kiinnijäämistä. No sietää petätäkin. Epätoivoisten seksin perässä ravaavien pettäjien kustannuksella syöminen ja juominen on suosittu harrastus.

Vierailija
134/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut myös rikkoa monia suhteita juoruilemalla asiakkaistani jotka uskoutuivat minulle. Jotkut idiootit jopa kehuskelivat seikkailuillaan. Olen itsekin lohduttanut ja saanut seksiä varatuilta mutta ne ei kuulu kenellekään. Epäluotettavan ihmisen maine leviää yllättävän helposti ja nopeasti ja laajalle. Kyse on kuitenkin periaatteestani. Eräistä asioista ei juoruta ikinä.

Edelleen, se pettäjä on se epäluotettava ihminen, ei ihminen joka ei ole tahollaan parisuhteessa.

Vierailija
135/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on avo/avioliitossa ja pettää, kertoo hänen arvomaailmastaan kaiken oleellisen. 

Vierailija
136/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus rakastajatar lähdettyään häntä koipien välissä, tuleekin jonkin ajan kuluttua takaisin kuvioihin. Voiko typerämpää enää olla?

Epätoivoista ja surullista lähinnä.

Vierailija
137/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi suhteesi katketa siihen paikkaan, usein miehelle vaimo on kuitenkin irtosuhdetta  tärkeämpi.

Mistä kuvittelet, että vaimo jatkaa liittoa sen petturin kanssa? Aika harva nainen haluaa jakaa elämäänsä miesh*r*n kanssa, joka jakelee vehjettään (tai ainakin yrittää) pitkin kyliä.

Vierailija
138/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut myös rikkoa monia suhteita juoruilemalla asiakkaistani jotka uskoutuivat minulle. Jotkut idiootit jopa kehuskelivat seikkailuillaan. Olen itsekin lohduttanut ja saanut seksiä varatuilta mutta ne ei kuulu kenellekään. Epäluotettavan ihmisen maine leviää yllättävän helposti ja nopeasti ja laajalle. Kyse on kuitenkin periaatteestani. Eräistä asioista ei juoruta ikinä.

Edelleen, se pettäjä on se epäluotettava ihminen, ei ihminen joka ei ole tahollaan parisuhteessa.

Ei pitäisi tehdä muille sitä, mitä ei halua itselleen tehtävän. 

Vierailija
139/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä teitä naisia vaivaa oikein!!. Miksi kaiken maailman pippeleistä juuri se varatun miehen pippeli...?. en ymmärrä

Juujuu. Naisen vikahan sekin on, kun äijä pettää. Valoja päälle siellä. Mies ei ole mikään tahdoton nukke vaan ihan itse valitsee pettää.

Vierailija
140/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei moni ymmärrä että parisuhde tai sen edistyneemmät suhteet ovat useimmiten sanattomia sopimuksia eli osapuolet ovat uskollisia toisilleen.

Se että henkilö x paljastaa sopimusrikkeen, ei pitäisi olla ongelma muulle kuin pettäjälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan