Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)
Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :)
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kuin minä.
Sillä erolla että minä teen enkä uhoa.
Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.
Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.
N24
Tai se kertoo vain millaisista miehistä kiinnostut. Et niistä kilteistä ja kunnollisista ainakaan!
En halua suhdetta. Metsästän pettureita ja teen maailmasta paremman paikan omalla tapaa. Kukaan petturi ei ansaitse perhettä tai lapsia ja siksi heidän täytyy olla yksinäisiä.
N24
Et taida tajuta olevasi aidosti sairas ja paljon pahempi kuin ne sun ansaan lankea
Selvästi joku mies peloissaan kun ei voi enää pettää ilman pelkoa.
On hyvä että kaltaisesi likainen sika pysyy varpaillaan.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kuin minä.
Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.
Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.
N24
Vau. Siis kehut sillä, että olet tarkoituksella varattujen miesten patja. Ja olet ylpeä siitä!
Kumpikohan on kumman "patja". Jos mies on varattu niin eiköhän se joka tekee väärin ole se mies?
Jos kirjoittaja kertoo metsästävänsä tarkoituksella varattujen miesten kanssa seksi mielessä niin kyllä hän pahemman luokan patja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kuin minä.
N24
Tai se kertoo vain millaisista miehistä kiinnostut. Et niistä kilteistä ja kunnollisista ainakaan!
En halua suhdetta. Metsästän pettureita ja teen maailmasta paremman paikan omalla tapaa. Kukaan petturi ei ansaitse perhettä tai lapsia ja siksi heidän täytyy olla yksinäisiä.
N24
Että sillä tavalla. Tolla menolla saat vielä vähintään turpaasi joskus. Pime
Oikeastaan ei. Elävä Karma.
-sivusta
Käräytä se. Itse harrastan tuota ihan huvikseen. Etsin tinderistä varattuja miehiä, käyn parilla treffeillä ja sitten käräytän petturin. Hauskaa nähdä petturipaskojen ilmeet, kun kerron niiden vaimoille.
Minä olen mies ja toimin samalla alalla. Metsästän varattuja naisia. Ja miesten kesken kerron kun aika on otollisin eli esim tapaus viime kesältä. Nainen alkoi häitä suunnitella kun kerroin miehelle , millainen lady sillä oikein on.
Jep jep, "N24" onkin joku trollaava hikikomori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kuin minä.
N24
N24
Et taida tajuta olevasi aidosti sairas ja paljon pahempi kuin ne sun ansaan lankea
Olen eri, mutta ei ole. Mies on ainut joka on luvannut uskollisuutta puolisolleen ja ainut joka on pettänyt luottamuksen.
Tollasia naisia? mahtuu kolmetoista tusinaan, eivät kelpaa vapaille miehille, muuta kuin ehkä yhden yön patjaksi.
Sana on kiirinyt ukkomiehille, jotka hakevat hetken hupia vieraasta aukosta, ja jälkeenpäin kun pää on selvinnyt ajattelevat, no ettei ole ihmekään että toi vosu on vapaa.
Voivoi noita vosuja, jotka kuvittelevat itsestään ihan liikaa, ja avattavat aukkoaan väljäksi ja tunkaiseksi.
Todelliset naiset saavat parhaimmat miehet, ja nauttivat hyvästä, hitaasta ja nautinnollisesta erotiikasta miestensä kanssa kotona.
Ja he eivät välitä vaikka mies joskus käy heittämässä rojunsa aukkoon.
En edes tunne sääliä noita vapaita kohtaan, koska eivät vain ole saaneet hyviä eroottisia, älyllisiä ja sosiaalisia kortteja elämäänsä, vaan tyytyvät patjana oloon, kuvitellen itsensä haluttaviksi.
Ja tuossa kuvitelma saa tulevat pysymään.
Tunnen monta naista joilla on samanlainen tapa kuin miehillä "bro-koodi" eli petturit ilmiannetaan.
Miehet eivät voi asialle mitään. Naiset pelaa näissä asioissa yhteen.
N24
Vierailija kirjoitti:
Amatööri, olet mennyt ihan oikeasti pettämään. Ammattihuijarin ei tarvitse edes tehdä mitään, riittää että esittää vaan väitteen, olipa se totta tai ei, miestä ei uskota tässä yhteiskunnassa yhtään kuitenkaan.
Miten se toinen siinä muka pettää jos on itse sinkku? Se varattu siinä pettää. Mä olen sinkku ja mulla seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en petä ketään vaan mies pettää avovaimoaan.
Olipa hauska sattuma. En lukenut koko ketjua, mutta täällä on jollakin muullakin sama harrastus, kun mulla. Pettävien kuspäiden käräyttäminen siis. En ainakaan itse niiden kanssa edes mitään seksiä harrasta. Annan ymmärtää, että sitä on pian saatavilla ja vasikoin tyypin vaimolleen ennen sitä. Ilmaisia aterioita ja drinkkejä saa treffeillä mielin määrin sekä tyydytyksen tunteen siitä, että taas yksi petturi jää kiinni.
Mitä valtaa se on että saat heikkoluonteisen miehen suostumaan seksiin kanssasi? :D
Vierailija kirjoitti:
Tollasia naisia? mahtuu kolmetoista tusinaan, eivät kelpaa vapaille miehille, muuta kuin ehkä yhden yön patjaksi.
Sana on kiirinyt ukkomiehille, jotka hakevat hetken hupia vieraasta aukosta, ja jälkeenpäin kun pää on selvinnyt ajattelevat, no ettei ole ihmekään että toi vosu on vapaa.
Voivoi noita vosuja, jotka kuvittelevat itsestään ihan liikaa, ja avattavat aukkoaan väljäksi ja tunkaiseksi.
Todelliset naiset saavat parhaimmat miehet, ja nauttivat hyvästä, hitaasta ja nautinnollisesta erotiikasta miestensä kanssa kotona.
En edes tunne sääliä noita vapaita kohtaan, koska eivät vain ole saaneet hyviä eroottisia, älyllisiä ja sosiaalisia kortteja elämäänsä, vaan tyytyvät patjana oloon, kuvitellen itsensä haluttaviksi.
Todelliset naiset saa ne limaiset pettäjämiehet..? Vitsit mikä palkinto, taidan pärjätä paremmin ilman.
-eri
Tee se. Aidosti ja oikeasti sitä mieltä.
Minulle soitti kerran nainen, joka halusi kertoa.
Elämäni muuttui täysin siitä. Sain vastaukset. Mies ei olisi ikinä selvittänyt asiaa, vaan varastanut elämästäni rahaa ja vuosia lisää.
Vierailija kirjoitti:
On mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en aio käräyttää miestä puolisolleen. Yhteisiä lapsia heillä ei ole, mutta ovat olleet yhdessä pitkään. Mä vain nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin mua huvittaa.
Yäk
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset harhat sieltä sitten. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en aio käräyttää miestä puolisolleen. Yhteisiä lapsia heillä ei ole, mutta ovat olleet yhdessä pitkään. Mä vain nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin mua huvittaa.
Yäk
Voi mussun mussun.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska sattuma. En lukenut koko ketjua, mutta täällä on jollakin muullakin sama harrastus, kun mulla. Pettävien kuspäiden käräyttäminen siis. En ainakaan itse niiden kanssa edes mitään seksiä harrasta. Annan ymmärtää, että sitä on pian saatavilla ja vasikoin tyypin vaimolleen ennen sitä. Ilmaisia aterioita ja drinkkejä saa treffeillä mielin määrin sekä tyydytyksen tunteen siitä, että taas yksi petturi jää kiinni.
Nostan hattua. Uskottomuus on yksi hirveimmistä asioista mitä voi toiselle tehdä. Siinä ikäänkuin varastetaan toisen todellisuus. Elämä johon uskot ei ole totta. Ihminen ansaitsee tulla palautetuksi harhasta todellisuuteen.
Että sillä tavalla. Tolla menolla saat vielä vähintään turpaasi joskus. Pimeetä touhua tollanen tahallinen juoniminen.