Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)

Vierailija
28.12.2024 |

Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :) 

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta. Vaimo odottaa sitä, että pääsee äijästään eroon niin että syykin on äijän. Näyttää sukulaisille ero paremmalta vaimon kannalta.

Vierailija
22/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain varatun miehen. Hänpä tuhosi terveyteni, omaisuuteni, koko elämäni. Näinkin voi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran tullut "vahingossa" julki 🙄

Vierailija
24/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluvan.

Mutta on sulla valtaa kun pystyy tuhoamaan kokonaisia perheitä. Pelottava nainen tuollaanen.

Vierailija
25/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

Sillä erolla että minä teen enkä uhoa.

Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.

Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.

N24

Tai se kertoo vain millaisista miehistä kiinnostut. Et niistä kilteistä ja kunnollisista ainakaan!

En halua suhdetta. Metsästän pettureita ja teen maailmasta paremman paikan omalla tapaa. Kukaan petturi ei ansaitse perhettä tai lapsia ja siksi heidän täytyy olla yksinäisiä.

N24

Vierailija
26/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.

Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.

N24

Vau. Siis kehut sillä, että olet tarkoituksella varattujen miesten patja. Ja olet ylpeä siitä!

Vierailija
27/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monetkaan eroa vaikka puoliso pettäisi. Toki jonkinlainen kriisi tulisi. Varsinkin kun tietää että joku naikkonen toivoo eroa niin sitä ei tulisi.

Vierailija
28/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aukoton nainen. Jolla on aukottomat todisteet .

Eli Nada de fina Silo vaan sullekkin. Sulla ei ole mitään. Yksikään nainen ei usko aukotonta naista.

Vierailija
29/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

N24

Vau. Siis kehut sillä, että olet tarkoituksella varattujen miesten patja. Ja olet ylpeä siitä!

Itsekkin jäin miettimään tuota. Tuli itselleni olo että tuo n24 taitaa vihata itseään enemmän kuin miehiä. Ei kukaan itseäänsä kunnioittava ihminen harrasta seksiä niiden kanssa joita vihaa 

Vierailija
30/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies on tarpeeksi komea ja sellainen jannamainen, se nainen luultavasti antaa anteeksi.

Vierailija
31/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

N24

Se on miehen valinta. Uskollinen mies ei petä puolisoaan.

Silloin minäkään en saa seksiä. En mä väkisin itseäni anna toiselle. Se on aina miehen aloite.

Muussa tapauksessa saan seksiä ja mies kuulee kunniansa.

Vierailija
32/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

N24

Kumpikohan on kumman "patja". Jos mies on varattu niin eiköhän se joka tekee väärin ole se mies? 

Vierailija
33/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joko mies tai nainen tulee joku ilta ja tuikkaa fileerausveitsen sun maksaan, ja sitten itketään että kuinkas nyt näin kävi herttaiselle naiselle.

Vierailija
34/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi kivalta ihmiseltä.

Vierailija
35/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varattu nainen ja harrastan ainoastaan muita varattuja miehiä. Oma mies on vain sponsorina minulle ja meidän lapsille. Ja lapsien teko olikin ne 4 kertaa kun oman mieheni kanssa harrastettiin yhdyntää.

Vierailija
36/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei monetkaan eroa vaikka puoliso pettäisi. Toki jonkinlainen kriisi tulisi. Varsinkin kun tietää että joku naikkonen toivoo eroa niin sitä ei tulisi.

Hyvä koska silloin suhde on miehelle avoin ja mies voi nussia ketä tahansa. Mies voi haluta avioeroa.

T. M28

Vierailija
37/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

N24

Tai se kertoo vain millaisista miehistä kiinnostut. Et niistä kilteistä ja kunnollisista ainakaan!

En halua suhdetta. Metsästän pettureita ja teen maailmasta paremman paikan omalla tapaa. Kukaan petturi ei ansaitse perhettä tai lapsia ja siksi heidän täytyy olla yksinäisiä.

N24

Et taida tajuta olevasi aidosti sairas ja paljon pahempi kuin ne sun ansaan lankeavat miehet.

Vierailija
38/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten joko mies tai nainen tulee joku ilta ja tuikkaa fileerausveitsen sun maksaan, ja sitten itketään että kuinkas nyt näin kävi herttaiselle naiselle.

Ja vankila odottaa murhasta, perhe menee rikki. Toimii se noinkin. Et sä voi voittaa tuossa tilanteessa. Se on vain lose-lose tilanne, vaikkei eroa tulisi. Nainen ei enää mieheen luota.

Vierailija
39/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri, olet mennyt ihan oikeasti pettämään. Ammattihuijarin ei tarvitse edes tehdä mitään, riittää että esittää vaan väitteen, olipa se totta tai ei, miestä ei uskota tässä yhteiskunnassa yhtään kuitenkaan.

Vierailija
40/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua:( rikot myös itsesi, loppu iäksi. Haluatko sitä taakkaa kantaa harteillasi kaiken muun ohella mitä kurja elämäsi tuo tullessaan? Mieti sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi