Kun olet menossa juhliin jonne on tulossa tunnettu munahaukka vieraaksi, miten estät ettei pääse mieheesi käsiksi?
Kommentit (97)
AP:n tapauksessa on ehdottomasti parasta jäädä kotiin ja kahlita mies niin ettei karkaa juhliin.
Pidemmän päälle suositan terapiaa.
Toki ymmärrän, että kysymyksen on laatinut vaimostaan sairaalloisen mustasukkainen peruspertti.
Aah, ihana munahaukka. Olen tainnut tulla vanhaksi, kun en ole piiitkään aikaan ollut bileissä, joissa olisi ollut munahaukka. Kyllähän munahaukan pitää antaa saalistaa. Se voi tuoda piristystä teidän parisuhteeseenkin, kun miehesi tuntee, että joku on kiinnostunut hänestä pitkästä aikaa!
Munahaukalle unilääkettä juomaan niin nukahtaa eikä ole kopeloimassa toisten ukkoja!
Munahaukat ovat vaarallisia. Viimeisimmissä pikkujouluissa juuri yksi tarttui kynsillään haaroväliini ja raateli verille. Nokalla taas yritti purra kaluni irti.
Hoitelen mieheni ennen juhlia joten pallit tyhjänä ei munahaukat kiinnosta.
Ei voi elää niin, että pelkää kaikkea tapahtuvaksi. Jos juhlissa munahaukka iskee mieheni (vieläpä niin, että olen itse läsnä), huomaan viimeistään silloin, ettei sellainen mies ole tarkoitettu minulle. Jälkipyykki ja uutta kohti.
Peittelen pyrstöllä miestä sekä säksätän ja kaakatan munahaukalle tauotta jotta se hämääntyy ja unohtaa saalistaa siinä nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Munahaukalle unilääkettä juomaan niin nukahtaa eikä ole kopeloimassa toisten ukkoja!
Joka porukassa on se ylimääräinen pillupöllö joka ei ole turhan nuuka seuransa suhteen ja se kyllä huolehti munahaukasta.
Tottakai menet. Sehän on vaan hyvä, jos paljastuu, että miehesi on tuollaisen vietävissä. Ei ole silloin sulle oikea kumppani.
Käärin aina miehen kuplamuoviin. Siinähän haukka saa yrittää päästä käsiksi. Pitää vain laittaa tarpeeksi monta kerrosta ja gorillateipillä kiinni. Toimii!
Nauroin ääneen tätä aloitusta!
Jos äijä lähtee tämän tiedossasi olevan munahaukan kyytiin niin anna mennä.
Hänen valinta. Mitä ihmettä teet moisella jos kerran sinua ei kunniota vähääkään.
Tai noh. Itke toki täällä jos se helpottaa.
Mä oon yleensä pariutunu niiden miesten kans, joilla ei oikein onnista naisrintamalla. Monelle ex poikaystävälle olen ollut se ensimmäinen seksikumppani. Mulla on niin omalaatuinen miesmaku kun tykkään sellaisista tietokonenörteistä. Suurimmalla osalla existä ja nykyiselläni on asperger kuten itsellänikin on.
Eli en murehtisi asiaa, tuskin kukaan yrittää miestäni. Saapahan olla huoletta rauhssa parisuhteessa.
Jos sun pitää olla mustasukkainen kuvitellusta tilanteesta ja vielä ajattelet että joku voi vaan viedä miehesi. Suosittelen terapiaa ja luottamista omaan kumppaniin. Tuskin on edes mitään munahaukkaa, luulet vain että joku vie miehesi jos on nätti.
Jos näin 15 vuoden jälkeen paljastuisi, että mieheni on munahauk(aas)kojen perään, ainoa, mikä vtuttaisi, olisi se, että olen haaskannut häneen parhaat vuoteni. Suhde loppuisi samantien, eikä.miestä tulisi ikävä ikävä.
Munahaukat eivät tunnetusti ole mitään rotunaisia, vaan vetyperoksidilla tukkansa polttaneita, Pirkka-siiderillä.käyviä sutturoita, joten tuskin sulla ap mitään hätää on, jos parisuhteenne on kunnossa.
Mulle taas on käynyt niin, että munahaukka ei ole suostunut esittelemään Mua miehelleen. 😚 Kerran on mennyt välit kokonaan siksi, ja muutama muu kerta haluttu pitää erillään.
Ja ei, en tod ole munahaukka, vaan sen vastakohta, mutta nämä haukt kokee kauniit ja moraaliset naiset uhkana ja luulee varmaan että he toimii kuten he tms xD
En minä estä sitä. Mies estää. Jos hän haluaa mieluummin olla jonkun muun kanssa, esim. tunnetun munahaukan, niin sitten se on niin ja me eroamme.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas on käynyt niin, että munahaukka ei ole suostunut esittelemään Mua miehelleen. 😚 Kerran on mennyt välit kokonaan siksi, ja muutama muu kerta haluttu pitää erillään.
Ja ei, en tod ole munahaukka, vaan sen vastakohta, mutta nämä haukt kokee kauniit ja moraaliset naiset uhkana ja luulee varmaan että he toimii kuten he tms xD
No hieno ystävä sinäkin olet, kun tuolla tavalla kavereistasi puhut. Taitaa olla ihan muualla ne syyt miksi välit on menneet.
Mies tekee itse päätöksensä ja valintansa. On valinnut olla mun kanssa. Ei ole mikään munahaukkojen vietävissä oleva tahdoton vässykkä.