Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet menossa juhliin jonne on tulossa tunnettu munahaukka vieraaksi, miten estät ettei pääse mieheesi käsiksi?

Vierailija
28.12.2024 |

Vai parempi jättää menemättä UV viettoon?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee itse päätöksensä ja valintansa. On valinnut olla mun kanssa. Ei ole mikään munahaukkojen vietävissä oleva tahdoton vässykkä. 

Vierailija
22/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tapauksessa on ehdottomasti parasta jäädä kotiin ja kahlita mies niin ettei karkaa juhliin.

Pidemmän päälle suositan terapiaa.

Toki ymmärrän, että kysymyksen on laatinut vaimostaan sairaalloisen mustasukkainen peruspertti.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihana munahaukka. Olen tainnut tulla vanhaksi, kun en ole piiitkään aikaan ollut bileissä, joissa olisi ollut munahaukka. Kyllähän munahaukan pitää antaa saalistaa. Se voi tuoda piristystä teidän parisuhteeseenkin, kun miehesi tuntee, että joku on kiinnostunut hänestä pitkästä aikaa!

Vierailija
24/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukalle unilääkettä juomaan niin nukahtaa eikä ole kopeloimassa toisten ukkoja! 

Vierailija
25/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukat ovat vaarallisia. Viimeisimmissä pikkujouluissa juuri yksi tarttui kynsillään haaroväliini ja raateli verille. Nokalla taas yritti purra kaluni irti. 

Vierailija
26/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelen mieheni ennen juhlia joten pallit tyhjänä ei munahaukat kiinnosta. 

Vierailija
27/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi elää niin, että pelkää kaikkea tapahtuvaksi. Jos juhlissa munahaukka iskee mieheni (vieläpä niin, että olen itse läsnä), huomaan viimeistään silloin, ettei sellainen mies ole tarkoitettu minulle. Jälkipyykki ja uutta kohti.

Vierailija
28/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelen pyrstöllä miestä sekä säksätän ja kaakatan munahaukalle tauotta jotta se hämääntyy ja unohtaa saalistaa siinä nurkassa.

Vierailija
29/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munahaukalle unilääkettä juomaan niin nukahtaa eikä ole kopeloimassa toisten ukkoja! 

Joka porukassa on se ylimääräinen pillupöllö joka ei ole turhan nuuka seuransa suhteen ja se kyllä huolehti munahaukasta.

Vierailija
30/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet. Sehän on vaan hyvä, jos paljastuu, että miehesi on tuollaisen vietävissä. Ei ole silloin sulle oikea kumppani. 

Vierailija
31/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärin aina miehen kuplamuoviin. Siinähän haukka saa yrittää päästä käsiksi. Pitää vain laittaa tarpeeksi monta kerrosta ja gorillateipillä kiinni. Toimii!

Vierailija
32/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukollinen siveysvyö.

Vierailija
33/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen tätä aloitusta!

Jos äijä lähtee tämän tiedossasi olevan munahaukan kyytiin niin anna mennä.

Hänen valinta. Mitä ihmettä teet moisella jos kerran sinua ei kunniota vähääkään.

Tai noh. Itke toki täällä jos se helpottaa.

Vierailija
34/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä pariutunu niiden miesten kans, joilla ei oikein onnista naisrintamalla. Monelle ex poikaystävälle olen ollut se ensimmäinen seksikumppani. Mulla on niin omalaatuinen miesmaku kun tykkään sellaisista tietokonenörteistä. Suurimmalla osalla existä ja nykyiselläni on asperger kuten itsellänikin on.

Eli en murehtisi asiaa, tuskin kukaan yrittää miestäni. Saapahan olla huoletta rauhssa parisuhteessa.

Vierailija
35/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pitää olla mustasukkainen kuvitellusta tilanteesta ja vielä ajattelet että joku voi vaan viedä miehesi. Suosittelen terapiaa ja luottamista omaan kumppaniin. Tuskin on edes mitään munahaukkaa, luulet vain että joku vie miehesi jos on nätti. 

Vierailija
36/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin 15 vuoden jälkeen paljastuisi, että mieheni on munahauk(aas)kojen perään, ainoa, mikä vtuttaisi, olisi se, että olen haaskannut häneen parhaat vuoteni. Suhde loppuisi samantien, eikä.miestä tulisi ikävä ikävä.

Munahaukat eivät tunnetusti ole mitään rotunaisia, vaan vetyperoksidilla tukkansa polttaneita, Pirkka-siiderillä.käyviä sutturoita, joten tuskin sulla ap mitään hätää on, jos parisuhteenne on kunnossa.

Vierailija
37/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas on käynyt niin, että munahaukka ei ole suostunut esittelemään Mua miehelleen. 😚 Kerran on mennyt välit kokonaan siksi, ja muutama muu kerta haluttu pitää erillään.

Ja ei, en tod ole munahaukka, vaan sen vastakohta, mutta nämä haukt kokee kauniit ja moraaliset naiset uhkana ja luulee varmaan että he toimii kuten he tms xD

Vierailija
38/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä estä sitä. Mies estää. Jos hän haluaa mieluummin olla jonkun muun kanssa, esim. tunnetun munahaukan, niin sitten se on niin ja me eroamme.

Vierailija
39/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imasen ukon kassit tyhjäksi ennen pippanoita

Vierailija
40/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas on käynyt niin, että munahaukka ei ole suostunut esittelemään Mua miehelleen. 😚 Kerran on mennyt välit kokonaan siksi, ja muutama muu kerta haluttu pitää erillään.

Ja ei, en tod ole munahaukka, vaan sen vastakohta, mutta nämä haukt kokee kauniit ja moraaliset naiset uhkana ja luulee varmaan että he toimii kuten he tms xD

No hieno ystävä sinäkin olet, kun tuolla tavalla kavereistasi puhut. Taitaa olla ihan muualla ne syyt miksi välit on menneet.