Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet menossa juhliin jonne on tulossa tunnettu munahaukka vieraaksi, miten estät ettei pääse mieheesi käsiksi?

Vierailija
28.12.2024 |

Vai parempi jättää menemättä UV viettoon?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osaa kyllä ilmaista että ei ole kiinnostunut, ja jos akka ei luovuta niin mies tulee lähelleni ja jättää haukan huomiotta.

Vierailija
42/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tulossa paikalle, älä huoli, voit huoletta osallistua. 💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitelen mieheni ennen juhlia joten pallit tyhjänä ei munahaukat kiinnosta. 

Mistähän miehen aivoaines koostuu, jos hänet pitää tyhjentää  alakautta varmuuden vuoksi  ennen juhlia?

Vierailija
44/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi omistaa. Jos mies lähtee munahaukan mukaan niin sitten itsekin vaan uutta matoa koukkuun! 

Vierailija
45/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mun tarvii kuin kertoa, että Kirsikin on tulossa, niin mies valitsee toisen paikan.

Häntä ahdistaa ajatuskin, että se muija tulis taas klähmimään ja tunkis hikistä rintavakoaan miestä vasten. Puistatus.

Mä piipahtaisin bileissä kohteliaisuudesta muita kohtaan ja menisin mieheni mukaan.

Vierailija
46/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin 15 vuoden jälkeen paljastuisi, että mieheni on munahauk(aas)kojen perään, ainoa, mikä vtuttaisi, olisi se, että olen haaskannut häneen parhaat vuoteni. Suhde loppuisi samantien, eikä.miestä tulisi ikävä ikävä.

Munahaukat eivät tunnetusti ole mitään rotunaisia, vaan vetyperoksidilla tukkansa polttaneita, Pirkka-siiderillä.käyviä sutturoita, joten tuskin sulla ap mitään hätää on, jos parisuhteenne on kunnossa.

Onko vähän stereotypia nyt vallalla? Että tunnetusti roduton vetyperoksidisuttura! Anna mun nauraa. Semmoinen iskee kyntensä viattoman, uskollisen aviomiehen ja perheenisän kikuleihin. Ihan väkisin vie uikuttavan Urhon. Ei mahda miesrukka mitään. Provohan tuo aloitus pakosti on.

Vierailija
47/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin 15 vuoden jälkeen paljastuisi, että mieheni on munahauk(aas)kojen perään, ainoa, mikä vtuttaisi, olisi se, että olen haaskannut häneen parhaat vuoteni. Suhde loppuisi samantien, eikä.miestä tulisi ikävä ikävä.

Munahaukat eivät tunnetusti ole mitään rotunaisia, vaan vetyperoksidilla tukkansa polttaneita, Pirkka-siiderillä.käyviä sutturoita, joten tuskin sulla ap mitään hätää on, jos parisuhteenne on kunnossa.

Onko vähän stereotypia nyt vallalla? Että tunnetusti roduton vetyperoksidisuttura! Anna mun nauraa. Semmoinen iskee kyntensä viattoman, uskollisen aviomiehen ja perheenisän kikuleihin. Ihan väkisin vie uikuttavan Urhon. Ei mahda miesrukka mitään. Provohan tuo aloitus pakosti on.

Onko mustat naiset pahimpia munahaukkoja vai nämä vetyperoksiditapaukset?

Vierailija
48/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkoa. Olen homo niin kuin on partnerinikin.

Kai teissäkin on noita munahaukkoja? Voi olla mieskin. Pääasia että muna maistuu.

Vierailija
49/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se munahaukka on myös homo?

Ne osaa oikeasti olla aikamoisia munahaukkoja myös. 

Joo, vamppaavat heteromiehiä vielä.

Vierailija
50/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, miten rumasti puhut. 

Vierailija
51/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma nainen on harmaa ja iloton, niin kyllähän jos sellainen näyttävä, muodokas ja iloluonteinen nainen kiinnostuu, niin miehellä puna alkaa nousta poskille. Naisella löytyy muotoja ja uskaltaa paljastaa niitä. On panostanut ulkonäköön meikkaukseen ja hiuksiin ja pitkiä ripsiä vähän räpyttelee, niin on mies myyty, jos ei ole tottunut tuollaiseen! Pitkästä aikaa mies kuulee vielä naisen kikatusta ja näkee nauravan naisen, kun sellaista ei ole kotona vuosiin ollut.

Vierailija
52/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina, että alahan nostella siitä jos hutsukka käy juttusille.

Vierailija
53/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mustat naiset pahimpia munahaukkoja vai nämä vetyperoksiditapaukset?

Ehkä värillä ei ole väliä. Pääasia, että miespoloa viedään, eikä voi muuta kuin vikistä mennessään. Parasta pitää ukkoraasu pois kaikenmaailman kotkien ulottuvilta.

Vierailija
54/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on  ap:lla huono itsetunto tai sitä ei ole ollenkaan.

Kamalaa olisi, jos joutuisi koko ajan pelkään, että mies lähtee paremman mukaan.

Vierailija
55/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma nainen on harmaa ja iloton, niin kyllähän jos sellainen näyttävä, muodokas ja iloluonteinen n

Eihän se mies tietenkään silloin mitään voi. Hänhän on itse värikäs, iloinen, näyttävä ja huomaavainen aviomies. Ilmankos vientiä on.

Vierailija
56/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhaukkoja on vielä enemmän kuin munahaukkoja. Varo ap vaan.

Vierailija
57/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma nainen on harmaa ja iloton, niin kyllähän jos sellainen näyttävä, muodokas ja iloluonteinen n

Mä en ole koskaan tuommoista munahaukkaa nähnyt.

Yleensä ne munikset ovat olleet semmoisia piilossa olevia harmaita ja hiljaisia. Saavat pari siideriä ja vot, kun alkoi alapää kutajamaan.

Sitten alkaa se kaikenaikainen lirkuttelu ja iholle pyrkiminen.

Pikkujoulubileissä kavereiden kanssa  seurattiin:  eräs varattu mies jutusteli pariskunnan kanssa. Vaihtoivat kuulumisia pitkästä aikaa. Rouvan piti kipasta vessassa ja sitten munahaukka näki tilausuutensa 2 miestä ilman vahtia. Hali toista ja siihen vaan, että humpsis ukkojen väliin. Voi sitä naurun ja räkätyksen määrää. Vielä pyysi paikan menettänyttä naista tuomaan heille juotavaa, kun niin hyvin istuvat, eikä viittis nousta.

Tokihan rouva tarjoilu puuhiin rupes. Lähdin vielä auttamaan ja yhdessä nauramaan tilannetta. Juomat kun oli tarjoiltavissa, niin manahaukka istui yksin keskellä sohvaa. Miehet olivat lähteneet tupakalle. (Kumpikaan ei polta)

Ei löydy räväkkää rintavakoa häneltä, ei punaa, hädin tuskin hiuksia. Pyylevä keski-ikäinen nainen, yleensä kaikenvalittaja.

Vierailija
58/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se munahaukka on myös homo?

Jorma Uotinen?

Hän on suvaitsevainen. Hän ei syrji ketään sukupuolen takia.

Vierailija
59/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitkään haukat ole ongelmia, vaan parisuhteenne, jos tuollaisia pitää miettiä.

Vierailija
60/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon aina, että alahan nostella siitä jos hutsukka käy juttusille.

Siis jos joku tulee juttelemaan teille juhlissa, sanot noin? Onpa sinulla käytöstavat.