Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pluskokoinen nainen, minkälainen mies sinulle kelpaa?

Vierailija
06.09.2023 |

Kelpaako sinulle plussakokoinen mies vai pitääkö miehen olla normaalipainoinen? Pitääkö miehen myös olla korkeakoulutettu?
Mietin asiaa että tinkivätkö plussakokoiset naiset vaatimuksistaan yhtään vaikka he eivät ole niitä tasokkaimpia naisia?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen. Olen vapaaehtoisesti sinkku, en jaksa miehiä ollenkaan.

Vierailija
2/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, hauska ja empatiakykyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpuutin yli 180cm pitkän, akateemisesti koulutetun ja varakkaan miehen.

Vierailija
4/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja älykäs kelpaisi. Ulkonäöllä ei ole niin väliä, saa olla lihava tai laiha, lyhyt tai pitkä, tumma tai vaalea tai kalju. Mutta syvällistä juttuseuraa kaipaan ja sellaista "helppoa" ihmistä jonka kanssa on helppo olla ilman jatkuvia riitoja ja draamaa.

Vierailija
5/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.

Vierailija
6/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaksikolmasosaa suomalaisista miehistä on ylipainoisia, joten harva sellaisen normaalipainoisen miehen saa.

Vierailija
7/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(miinus) - kokoinen, + ja - vetävät toisiaan puoleensa

Vierailija
8/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja urheilullinen.

Vierailija
9/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huumori, fiksu, keskustelutaitoinen. Käy suihkussa, tupakoimaton.

Vierailija
10/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi vain elämäni rakkaus, yksi kahdeksasta miljardista ihmisestä. Muut eivät kiinnosta lainkaan.

Vierailija
11/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka ei pureskele kynsiään. Nirhityt kynnet ja suussasi lionneet sormenpääsi ovat rumat ja ällöt.

Vierailija
12/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet, kun sait pakit?

Vierailija
13/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi vain elämäni rakkaus, yksi kahdeksasta miljardista ihmisestä. Muut eivät kiinnosta lainkaan.

Kelpasi siis. Olen ollut hänen kanssaan onnellisesti yhdessä jo pitkälti toista vuosikymmentä. Jos jään syystä tai toisesta yksin, kukaan muu ei enää kelpaa. Viihdyn erinomaisesti yksin.

Vierailija
14/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja harteikas. Uuh.

No ei vaan, kävisi isimahainen heppukin, hiuksilla tai ilman. Pituutta 175 vähintään kun itse 171. Kunhan joku hänessä miellyttäisi omaa silmää. Hymy, silmät, yleinen olemus..

Mukava ja rauhallinen.

Vierailija
15/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on tunne-, keskustelu- ja elämänhallintataidot hallussa, ystävällinen, inhimillinen ja eläinrakas. Sairaalloisen yli- tai alipainoisen kanssa en seurustelisi, mutta muuten rasvaprosentilla ei ole juurikaan merkitystä.

Vierailija
16/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle? 

Vierailija
17/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle? 

Eiköhän ole eettisesti oikein, että jokainen saa haluta sellaisen kumppanin kuin haluaa ja, että vaihtoehtona on olla myös yksin. Ei kukaan "kuulu" kenellekään ja kaikkein vähiten minkään painon perusteella. Voi jestas.

Vierailija
18/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kelpaa kukaan. Ei mies, ei nainen, ei ees lohikäärme. Ei niitä piereskeleviä kaljankittaajia jaksa kukaan täysjärkinen.

Vierailija
19/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle kelpaa kukaan. Ei mies, ei nainen, ei ees lohikäärme. Ei niitä piereskeleviä kaljankittaajia jaksa kukaan täysjärkinen.

Olet sitä tasoa minkälaisen kumppanin saat eli olet alhaista tasoa. 

Vierailija
20/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen painolla ei ole mitään väliä. Tai ulkonäöllä muutenkaan.

Sellainen hiljainen, rauhallinen, lempeä ja luonnossa viihtyvä olisi minun juttuni.