Kun olet menossa juhliin jonne on tulossa tunnettu munahaukka vieraaksi, miten estät ettei pääse mieheesi käsiksi?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa. Olen homo niin kuin on partnerinikin.
Entä jos se munahaukka on myös homo?
Jorma Uotinen?
Jorma on ysärillä yrittänyt iskeä minua Lostarissa. Ja olen siis nainen. Ja niin oli Helena Lindgrenkin, jonka kanssa Jorma oli parikymmentä vuotta avoliitossa. Jorma lienee siis bi.
Oooo!
Vierailija kirjoitti:
Siis missä nämä juhlat olivatkaan? Saisinko osoitteen?
Konalassa 👵🥚🥚🦅
Tarraako ne munahaukat varpaankynsillään kiinni terskaan ja nokkaisevat siltä kaulan katki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa. Olen homo niin kuin on partnerinikin.
Entä jos se munahaukka on myös homo?
Jorma Uotinen?
Jorma on ysärillä yrittänyt iskeä minua Lostarissa. Ja olen siis nainen. Ja niin oli Helena Lindgrenkin, jonka kanssa Jorma oli parikymmentä vuotta avoliitossa. Jorma lienee siis bi.
Oooo!
Nyt kyllä kerrot, millainen ulkoinen olemus sulla oli? Hiukset?
Varmistaisin että vessassa on glyryhole ja että kukaan eihuomaisi heidän puuhia.
Oikein tarjoaisin munahaukkaa ukolle. Siinähän on hyvä tilaisuus nähdä onko mies yhdessä rakkaudesta vai pakosta.
Jos aidosti rAkastaisit miestäsi, saisit hänelle haukan pesässä munijen hautoimisen, aikansa kestää ja sitten palataan omaan pesään
Anna sille ennen juhlia niin ei oo paineita. Sinänsä muutenkin sanoisin, että aktiivinen sksielämä pitänee useimmat miehet tyytyväisenä. Poislukien pelimiehet.
Tietenkin annat hänen testata miehesi. Hän osaa kertoa mitkä ovat miehesi vahvuudet ja missä voisi olla kehittämisen varaa. Luota ammattilaiseen tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Syötät sille ukollesi hurjasti valkosipulia.
Karkottaa ainakin vampyyrimunahaukat.
Vierailija kirjoitti:
Luotan mieheeni, hän on ollut tuollaisissa tilanteissa, eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa munahaukat.
Äkkiäkös sitä vessassa pyörähtää...Ihan turhaan luulet.
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Lähden pois. Menen baariin yhdelle ja kävelen kaduilla. Nauran elämälle.
Kotona voi tulla itku. Monelle on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Lähden pois. Menen baariin yhdelle ja kävelen kaduilla. Nauran elämälle.
Kotona voi tulla itku. Monelle on tullut.
Onko sinunkin vaimosi oikea pirttihirmu?
Vähennän vaatetusta. Jos tilanne eskaloituu paikan päällä, alan vilautella. Parhaassa tapauksessa muutkin miehet kiinnostuu.