Miksi mies ei halua? Seksiä ollut viimeksi 2 v. sitten :(
Näin on. Mieheni ei lähesty minua seksuaalisesti lainkaan ja kömpelöt yritykseni seksin suuntaan eivät johda mihinkään. Seksiä ollut viimeksi 2 vuotta sitten ja sitäkin edelsi 2 vuoden tauko. Aikanaan sitä ollut normaalisti ja jopa aktiivisestikin, mutta lasten saamisen ja ruuhkavuosien jälkeen jäi sitten lähes kokonaan. Lapsetkin jo teinejä. Pussailua ja muuta läheisyyttä on ja rakastaa kuulemma, mutta silti harmittaa asia ja epäilyttää. Toista naista ei kuulemma ole enkä usko siihen, mutta mikä voisi olla syynä? On urheilullinen ja terve mies, nelisenkymmentä. Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin? Auttakaa, olen jopa jo eroa miettinyt :/. Suhde muuten hyvä.
Kommentit (97)
Olet siis 4v:n aikana saanut muutaman panon ja olet vielä samassa parisuhteessa. Älä nyt ihmeessä odottele, sillä sinulta loppuu elinvuodet muutaman seuraavan panon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUHDE MUUTEN HYVÄ!
Mistä teitä kynnysmattoja oikein sikiää. Jostain alennusmyynneistä vai ilmaisen ämpärin jakamisen kylkiäisenä? Ihan ite sä olet miehesi valinnut ja päättänyt elää ilman seksiä. Voi v.i.t.t.u sunkin kanssasi.
No hyvässä suhteessahan on ihan hyvää elää ilman seksiäkin. Eiköstä vaan. Keskityt nyt vaan niihin hyviin asioihin. Toivon, että lopetat ton valittamisen ja nautit elämästä, jonka olet itse päättänyt.
Pahoittelut negatiivisestä purkauksestani. Mutta ihan joka viikko joku kaltaisesi lapanen itkee täällä samasta asiasta. Perustakaa nyt jo jokin oma foorumi, jossa saatte vertaistukea ja muistelette kahden vuodentakaista seksiänne.
ps. mä sain tänä aamuna...
Mä en itse ole päättänyt seksitöntä suhdetta. T. Ap
Päätit aloittaa sen synnytyksen jälkeen ja unohdit vain koko asian.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki mieher kyllästyvåt vuosien mittaan harrastamaan seksiä saman naisen kanssa. Osa nopeammin, osa hitaammin.
Naisen ulkomuodon rapistuminen voi nopeuttaa prosessia, mutta se tapahtuu vaikka nainen muuttuisi miellyttävämmän näköiseksi.
Rakkaus voi syventyä, mutta himo katoaa. Se on kurjaa.
Enemmänkin se liittyy naisen puutteellisiin seksitaitoihin. Ei se mies halua olla pelkkä penis vaan haluaa myös tuntea itsensä halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vauvafoorumilta kysyy, syy ei koskaan voi, tai pitäisi olla naisen painossa/ulkomuodossa. Sitten kun mies kysyy miksei vaimo enää halua, tullaan tarjoamaan "pidätkö itsestäsi huolta, liikutko, onko tullut painoa?"
Voi olla ihan iästä johtuvaa. Eikös se ole aika yleistä, että miehet alkavat menettämään kiinnostusta seksiin 40-50 ikävuoden kieppeillä.
Jos nainen ei halua, kysytään huomioitko naistasi muutenkin kuin seksi mielessä. Oletko kiinnostunut miten hänellä menee, mitä kuuluu. Hyvin, hyvin harvoin syytä naisen haluttomuuteen haetaan miehen ulkonäöstä. Kun mies ei halua, ensimmäinen neuvo on yleensä aina laihduta.
Oli miten oli, koskaan syy ei ole haluttomassa itsessään. Aina vika on puolisossa. Ihan sama onko haluton nainen vai mies. AINA vika on puolisossa.
Tämä on tämän palstan viesti. Ei minun.
Palstan perusviesti on kylläkin että vika on aina miehessä ja jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan miehille sallittua syyttää naista painosta tai jostain muusta esteettisestä syystä haluttomuutta.
Naisille ei ole.
Sulla meni sukupuolet sekaisin nyt tai olet lukenut jotain muuta kuin Vauvaa tai 2plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät sitä ymmärrä, että seksittömyys yksin ei ole syy jättää puolisoa. Tai riippuu tilanteesta. Meillä seksitön parisuhde, mutta rakastamme kyllä toisiamme ja pidän parisuhdetta onnellisena miinus tietysti se, että haluaisin itse seksiä, mies ei. Olen myös taloudellisesti riippuvainen erittäin suurituloisesta miehestäni, joten kynnys eroon jo siksikin todella korkeaelintasoni droppaisi kovaa ja korkealta jos eroaisimmekin.
Eli olet kullankaivaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso kriittisesti kokovartalopeiliin, ja mieti, miksi miehellä ei enää seiso. Katso alaston totuus. Miehet olemme katseella rakastujia. Näin se nyt vain on!
Ap tässä. Tätä pelkään vähän, että syynä. Olen suhteemme alussa, 20 vuotta sitten, ollut timmi kaunotar, mutta nyt timmiys mennyttä, kiloja tullut jonkun verran. Nätti varmasti naamasta edelleen, mutta mun timmille ja sporttiselle miehelle varmaan kropallakin merkitystä (vaikkei sitä olekaan sanonut)
Ei se välttämättä itsekään tunnista sitä syylliseksi. Voi myös olla ihan perinteistä erektio-ongelmaa taustalla. Tai sitten hän on vain saanut liikaa huonoa seksiä eikä tunne itseään halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kasvaa henkisesti koko elinikä sä ajan. Jos toinen on koko ajan läsnä/aito/huomioiva/miellyttävä, eli hänen kanssaan on hyvä olla, niin aivan sama onko lantio levinnyt.
Jos nainen on, kuin suurin osa meidän paikallisista daameista, eli määrää, vähättelee, alistaa ja päsmäröi, niin ainakin itse kostaisin käytöksen pettämisellä (olen myös tehnyt niin).
Parisuhde on rinnalla kulkemista, eikä johonkin suuntaan pakottamista.
Pettämisellä kostaminen ei ole hyvä juttu, kyllä tuohon ongelmaan löytyy parempiakin ratkaisuja kuten daamin pistäminen pihalle. Tai voi käyttää daamin suosikkia eli pihtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta seksiin liittyvästä. Anaaliseksi kuuluu vahvasti siihen.
Saamattomuutta voisi mennä valittamaan vaikka naapuripalstalle. Siellä olisi enemmän asian ymmärtäjiä.
Seksittömyys liittyy myös seksiin. Jos teet seksiin liittyvän aloituksen naapuripalstalle, se joko poistetaan tai siirretään tänne. Siinä olen samaa mieltä että enemmän ymmärtäjiä olisi. Tai saisi ainakin enemmän kommentteja eri näkökulmista, ei vain niiltä joille kaikki on seksi seksi seksi. Siksi onkin sääli että näin toimitaan.
Minä miehenä ainakin luen kaikella mielenkiinnolla naisten jutut, joissa kertovat kärsivänsä miehen haluttomuudesta. Kertokaa naiset lisää vaan . Toivottavasti se jotakin kautta vaikuttais miesten asenteisiin niin, että ymmärtäisivät ettei vaimoa tule puutteessa pitää. Ei kai
Eiköhän noissa aika monta kertaa ole taustalla se että miehiä on pidetty puutteessa jo pidemmän aikaa ja sitten kun vaimo herää uuteen seksuaaliseen kukoistukseen niin on karu yllätys tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Lihominen ja karsea ulkonäkö ei saa olla naiselle este haluamiseen! Kyllä se löyhkäävä ja piereksivä ukko on viereen päästettävä, onhan se miehen oikeus, eikö?
Kyllä se löyhkäävä ja piereksivä akka kömpii viereen joka yö. :D
Vierailija kirjoitti:
illoin miehelle saa sanoa? Työntää haisevaa kaluaan suuhun, ja röllömaha roikkuu vieressä...ai kun nautittavaa
Päivystävä misandristi paikalla :D
Ap kokeile vaihtaa oma hiustyyli kokonaan ? Joksikin aivan muuksi? Älä kerro miehelle vaan yllätä. Jos sit maistuu seksi on ollut vain kyllästynyt , jos ei niin sitten on aseksuaali, homo tai rakastunut toiseen kenen kanssa suhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vauvafoorumilta kysyy, syy ei koskaan voi, tai pitäisi olla naisen painossa/ulkomuodossa. Sitten kun mies kysyy miksei vaimo enää halua, tullaan tarjoamaan "pidätkö itsestäsi huolta, liikutko, onko tullut painoa?"
Voi olla ihan iästä johtuvaa. Eikös se ole aika yleistä, että miehet alkavat menettämään kiinnostusta seksiin 40-50 ikävuoden kieppeillä.
Jos nainen ei halua, kysytään huomioitko naistasi muutenkin kuin seksi mielessä. Oletko kiinnostunut miten hänellä menee, mitä kuuluu. Hyvin, hyvin harvoin syytä naisen haluttomuuteen haetaan miehen ulkonäöstä. Kun mies ei halua, ensimmäinen neuvo on yleensä aina laihduta.
Oli miten oli, koskaan syy ei ole haluttomassa itsessään. Aina vika on puolisossa. Ihan sama onko haluton nainen vai mies. AINA vika on puolisossa.
Tämä
Palstan perusviesti riippuu siitä keneltä kysytään. Jos kysytään (teiltä) miehiltä niin vika on aina naisessa. Jos mies on haluton, nainen on lihava, ruma, vanha, nalkuttaja tai kaikkea sitä. Jos nainen on haluton, nainen on kylmä ja julma frigidi akka joka ei sen vertaa välitä miehensä haluista että edes suulla lievittäisi miehensä tuskaa.
Miehenä eroaisin välittömästi.
Jos toinen ei tunne mitään intohimoa toista kohtaan niin miksi ihmeessä pitää rimpuilla ja kamppailla tuhotun itsetunnon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä eroaisin välittömästi.
Jos toinen ei tunne mitään intohimoa toista kohtaan niin miksi ihmeessä pitää rimpuilla ja kamppailla tuhotun itsetunnon kanssa.
Ehkä juuri siksi siihen jää kun siitä itsetunnosta ei ole enää kuin rippeet jäljellä. Ehkä alkaa ajatella että ei kuitenkaan kelpaisi kenellekään muullekaan. Ja jos suhteessa on muuten kaikki hyvin (se on täysin mahdollista!) niin siinä pitää vaan sitten valita. Kuinka tärkeää se seksi on, kuinka tärkeää on se tunne että tulee halutuksi. Se on inhimillinen tunne. Parhaimmillaan toki itsetunto ei ole riippuvainen toisen ihmisen haluamisesta, mutta harva meistä taitaa olla niin ehkä ihminen että sen rakkaimman ihmisen hyväksyntä tai tässä tapauksessa hyljeksintä ei tuntuisi missään.
Onko miehesi sellaisissa työtehtävissä joissa on jonkun verran matkustamista sekä Suomessa että maailmalla?
Eräs tuttuni on tämmöisen miehen salarakas. Mies on reilu 40v ja tämä salaheila lähes 60v. Tämä salaisuus paljastui minulle vahingossa ja sain selville, että miehellä on koti pk-seudulla ja teini-ikäiset lapset.
Suhdetta on takana luultavasti 2-3 vuotta.