Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei halua? Seksiä ollut viimeksi 2 v. sitten :(

Vierailija
28.12.2024 |

Näin on. Mieheni ei lähesty minua seksuaalisesti lainkaan ja kömpelöt yritykseni seksin suuntaan eivät johda mihinkään. Seksiä ollut viimeksi 2 vuotta sitten ja sitäkin edelsi 2 vuoden tauko. Aikanaan sitä ollut normaalisti ja jopa aktiivisestikin, mutta lasten saamisen ja ruuhkavuosien jälkeen jäi sitten lähes kokonaan. Lapsetkin jo teinejä. Pussailua ja muuta läheisyyttä on ja rakastaa kuulemma, mutta silti harmittaa asia ja epäilyttää. Toista naista ei kuulemma ole enkä usko siihen, mutta mikä voisi olla syynä? On urheilullinen ja terve mies, nelisenkymmentä. Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin? Auttakaa, olen jopa jo eroa miettinyt :/. Suhde muuten hyvä. 

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta seksiin liittyvästä. Anaaliseksi kuuluu vahvasti siihen.

Saamattomuutta voisi mennä valittamaan vaikka naapuripalstalle. Siellä olisi enemmän asian ymmärtäjiä.

Seksittömyys liittyy myös seksiin. Jos teet seksiin liittyvän aloituksen naapuripalstalle, se joko poistetaan tai siirretään tänne. Siinä olen samaa mieltä että enemmän ymmärtäjiä olisi. Tai saisi ainakin enemmän kommentteja eri näkökulmista, ei vain niiltä joille kaikki on seksi seksi seksi. Siksi onkin sääli että näin toimitaan. 

Sitä se keskustelu on meidän kanssa, jotka saavat suunsa auki ja sen päälle sitä seksiä. Naapuri palstalta löytyy heitä, jotka eivät saa.

Millä taikasanoilla

Ja tällä kompetenssilla sä annat täällä neuvoja miehen haluttomuuteen? Kun sun vehkeet toimii vain sanomalla että haluan sua. Voi luoja. 

Se vaan on niin että haluttomilta miehiltä on turha odottaa mitään kommentteja näihin. He kun eivät käy täällä, kas kun heitä ei seksi kiinnosta! 

Vierailija
62/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamattomuutta voisi mennä valittamaan vaikka naapuripalstalle. Siellä olisi enemmän asian ymmärtäjiä.

Seksittömyys liittyy myös seksiin. Jos teet seksiin liittyvän aloituksen naapuripalstalle, se joko poistetaan tai siirretään tänne. Siinä olen samaa mieltä että enemmän ymmärtäjiä olisi. Tai saisi ainakin enemmän kommentteja eri näkökulmista, ei vain niiltä joille kaikki on seksi seksi seksi. Siksi onkin sääli että näin toimitaan. 

Minä miehenä ainakin luen kaikella mielenkiinnolla naisten jutut, joissa kertovat kärsivänsä miehen haluttomuudesta. Kertokaa naiset lisää vaan . Toivottavasti se jotakin kautta vaikuttais miesten asenteisiin niin, että ymmärtäisivät ettei vaimoa tule puutteessa pitää. Ei kai se niin vaikea ole se vaimonsa seksuaalisen tarpeen tyydyttäminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen ja karsea ulkonäkö ei saa olla naiselle este haluamiseen! Kyllä se löyhkäävä ja piereksivä ukko on viereen päästettävä, onhan se miehen oikeus, eikö?

Vierailija
64/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seksuaali- tai parisuhdeterapiassa teille sanottiin?

Vierailija
65/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lihoo 2 kiloa vuodessa. Viiden vuoden jälkeen mies pohtii, että pitäisiköhän asiasta sanoa jo jotain. Ajattelee kuitenkin toisenkin kerran ja pitää suunsa kiinni. Koska muuten kenelläkään ei ole kivaa.

Seuraavan viiden vuoden aikana sama lihoaminen jatkuu ja miehen halut häviää lopullisesti. Nainen ei tätä tajua ja ihmettelee, miksi en enää kelpaa. Mies taas ihmettelee, miksi nainen ei itse tajua huolehtia itsestään. Soppa on valmis.

Joten pitäisikö teille naisille puhua asiasta jo +5 kilon kohdalla? Vai alatteko loukkaantumaan ja vedätte jalat ristiin. Vaikka miehen tarkoituksena olisi estää täydellinen katastrofi.

Vierailija
66/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se keskustelu on meidän kanssa, jotka saavat suunsa auki ja sen päälle sitä seksiä. Naapuri palstalta löytyy heitä, jotka eivä

Miksi sitten tulla tänne kyselemään?

Vierailija
67/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ajatuksia ketju on ap:ssä herättänyt?

Vierailija
68/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

illoin miehelle saa sanoa? Työntää haisevaa kaluaan suuhun, ja röllömaha roikkuu vieressä...ai kun nautittavaa

Vierailija
69/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmä mies! AP. Jos asut Tampereella, niin minulta saat.

Vierailija
70/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lihoo 2 kiloa vuodessa. Viiden vuoden jälkeen mies pohtii, että pitäisiköhän asiasta sanoa jo jotain. Ajattelee kuitenkin toisenkin kerran ja pitää suunsa kiinni. Koska muuten kenelläkään ei ole kivaa.

Seuraavan viiden vuoden aikana sama lihoaminen jatkuu ja miehen halut häviää lopullisesti. Nainen ei tätä tajua ja ihmettelee, miksi en enää kelpaa. Mies taas ihmettelee, miksi nainen ei itse tajua huolehtia itsestään. Soppa on valmis.

Joten pitäisikö teille naisille puhua asiasta jo +5 kilon kohdalla? Vai alatteko loukkaantumaan ja vedätte jalat ristiin. Vaikka miehen tarkoituksena olisi estää täydellinen katastrofi.

Pullukat kiukkuisena alapeukuttaa. Olisi tärkeämpää, jos vastaisitte kysymykseen?

Olisiko sinunkin miehesi pitänyt puuttua tilanteeseen ajoissa?

Vierailija
71/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ajatuksia ketju on ap:ssä herättänyt?

Mä toivon, että se olisi nyt panemassa elämellisesti.

Vierailija
72/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen esimerkkisi miestä. Miksi hän on niin avuton, ettei ole eronnut, kun kerran ei enää halua vaimoaan? En ymmärrä.

Se vaimo siinä parisuhteessa ei ole vielä eronnut, koska hän vielä haluaa miestään ja mies on ylläpitänyt valheellista toivoa siitä, että haluttomuus johtuu jostain muusta kuin vaimosta ja menee ihan kohta ohi.

Ap, uteliaisuudesta, onko teillä sinulla hienompi ura ja isommat tulot kuin haluttomalla miehellä?

Meillä niin on ja se on yksi asia, mitä olen miettinyt, voiko se selittää miehen haluttomuutta. Kun tapasimme, minä olin työtön ja nykyään mies on se työtön ja minulla on hieno ura ja isot tulot. Kun muistelen, niin miehen haluttomuus taisi alkaa pikkuhiljaa niihin aikoihin kuin tuo asetelma kääntyi. Hän on sisimmässään sovinisti, joten luulen, että ehkä menestynyt nainen jotenkin kastroi hänet.

Vierailija
73/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen esimerkkisi miestä. Miksi hän on niin avuton, ettei ole eronnut, kun kerran ei enää halua vaimoaan? En ymmärrä.

Se vaimo siinä parisuhteessa ei ole vielä eronnut, koska hän vielä haluaa miestään ja mies on

Ap tässä. Meillä miehellä isot tulot, 3x minun tuloni, joten senkään takia en ole eroasiaa vielä enempiä pohtinut ja antanut asian vähän olla, koska pelkään sitä että eron myötä itselleni koittaa taloudellinen katastrofi. Vaikka olen akateeminen, kuten miehenikin, olen heikommin palkatulla alalla. 

Vierailija
74/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo siinä parisuhteessa ei ole vielä ero

No löytyihän se jutun juuri sieltä!

Vierailija
75/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap raukka on kuvitellut, että saisi ylläpidon ja seksinkin samalla hinnalla.

Vierailija
76/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo siinä parisuhteessa ei ole vielä ero

Kuinka akateeminen voi olla noin yksinkertainen?

Vierailija
77/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi,tumma röpöreikä,karvotus

Vierailija
78/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku puhuu LIHOAMISESTA eikä lihomisesta, niin siinä ainakin yksi potentiaalinen mahdollisuus seksittömyyteen.

T.  Äidin kielenope lappeen Rannasta

Vierailija
79/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämä on syy. Kilot ehkä vaikuttaa siihen koetaanko joku uusi ihminen haluttavaksi mutta sen oman rakkaan kohdalla ei ole niin tarkkaa todellakaan (jos ei mistään sairaalloisesta ylipainosta nyt ole kyse).

En myöskään usko että ne halut tulevat takaisin tekisit sinä mitä tahansa.

Voimia sinulle. 

M52

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso kriittisesti kokovartalopeiliin, ja mieti, miksi miehellä ei enää seiso. Katso alaston totuus. Miehet olemme katseella rakastujia. Näin se nyt vain on!

Ap tässä. Tätä pelkään vähän, että syynä. Olen suhteemme alussa, 20 vuotta sitten, ollut timmi kaunotar, mutta nyt timmiys mennyttä, kiloja tullut jonkun verran. Nätti varmasti naamasta edelleen, mutta mun timmille ja sporttiselle miehelle varmaan kropallakin merkitystä (vaikkei sitä olekaan sanonut)

Vierailija
80/97 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUHDE MUUTEN HYVÄ!

Mistä teitä kynnysmattoja oikein sikiää. Jostain alennusmyynneistä vai ilmaisen ämpärin jakamisen kylkiäisenä? Ihan ite sä olet miehesi valinnut ja päättänyt elää ilman seksiä. Voi v.i.t.t.u sunkin kanssasi. 

No hyvässä suhteessahan on ihan hyvää elää ilman seksiäkin. Eiköstä vaan. Keskityt nyt vaan niihin hyviin asioihin. Toivon, että lopetat ton valittamisen ja nautit elämästä, jonka olet itse päättänyt.

Pahoittelut negatiivisestä purkauksestani. Mutta ihan joka viikko joku kaltaisesi lapanen itkee täällä samasta asiasta. Perustakaa nyt jo jokin oma foorumi, jossa saatte vertaistukea ja muistelette kahden vuodentakaista seksiänne.

ps. mä sain tänä aamuna...

Mä en itse ole päättänyt seksitöntä suhdetta. T. Ap

Olet päättänyt jatkaa siinä.