Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei halua? Seksiä ollut viimeksi 2 v. sitten :(

Vierailija
28.12.2024 |

Näin on. Mieheni ei lähesty minua seksuaalisesti lainkaan ja kömpelöt yritykseni seksin suuntaan eivät johda mihinkään. Seksiä ollut viimeksi 2 vuotta sitten ja sitäkin edelsi 2 vuoden tauko. Aikanaan sitä ollut normaalisti ja jopa aktiivisestikin, mutta lasten saamisen ja ruuhkavuosien jälkeen jäi sitten lähes kokonaan. Lapsetkin jo teinejä. Pussailua ja muuta läheisyyttä on ja rakastaa kuulemma, mutta silti harmittaa asia ja epäilyttää. Toista naista ei kuulemma ole enkä usko siihen, mutta mikä voisi olla syynä? On urheilullinen ja terve mies, nelisenkymmentä. Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin? Auttakaa, olen jopa jo eroa miettinyt :/. Suhde muuten hyvä. 

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin?

Vainoharhaisinkaan ei epäile "muutaman kilon" vievän miehen haluja joten voidaan turvallisesti olettaa että tässä on taas yksi denial-moodiin jämähtänyt jolle sitä ylipainoa on kertynyt oikeasti muutama kymmenen kiloa.

Miten paljon sitä liikapainoa nyt ap on kertynyt. Vastaukseksi riittää myös, että en käy vaalla.

En ole aloittaja mutta myös oma mieheni on haluton. Mulle ei ole tullut lainkaan kiloja. Olen hyvinkin hoikka, ja mun mies kyllä aiemmin syttyi mun vartalosta - koska seuraava kommenttisi olisi ollut että ehkä mies tykkääkin vähän muhkummasta. Oli nainen minkälainen tahansa, aina hän on väärä

Mutta entä jos alun alkaen on ollut hyvinkin oikeanlainen eli seksi luistanut hyvin? Mikä voi ajaa tilanteeseen, että vuosikymmen pari myöhemmin seksihalut nollat?!

Vierailija
42/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin?

Vainoharhaisinkaan ei epäile "muutaman kilon" vievän miehen haluja joten voidaan turvallisesti olettaa että tässä on taas yksi denial-moodiin jämähtänyt jolle sitä ylipainoa on kertynyt oikeasti muutama kymmenen kiloa.

Kuule sano tuo vaimollesi. Oikeasti. Sano se ääneen, että et halua häntä ulkonäkönsä takia. Sitten hänen on helppoa päättää ottaa ero.

Minä olen kysynyt 2 v haluttomalta mieheltäni tätä ja kaikkea muutakin, mutta hän vain väittää, ettei kyse ole siitä. Mietin koko ajan eroa, mutten ole ottanut, kun toivon, että ehkä mies saa sen halunsa jostain vielä takaisin. Jos onkin kyse siitä, että mies VALEHTELEE minulle ja oikeasti onkin kyse siitä, että pitää minua rumana, niin se olisi helpotus saada tietää. Se vapauttaisi minut laittamaan erohakemuksen menemään sillä samalla minuutilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule sano tuo vaimollesi. Oikeasti. Sano se ääneen, että et halua häntä ulkonäkönsä takia. Sitten hänen on helppoa päättää ottaa ero.

Minä olen kysynyt 2 v haluttomalta mieheltäni tätä ja kaikkea muutakin, mutta hän vain väittää, ettei kyse ole siitä. Mietin koko ajan eroa, mutten ole ottanut, kun toivon, että ehkä mies saa sen halunsa jostain vielä takaisin. Jos onkin kyse siitä, että mies VALEHTELEE minulle ja oikeasti onkin kyse siitä, että pitää minua rumana, niin se olisi helpotus saada

Tämä ihan kuin minun tilanteeni ja ajatuksin. T. Ap

Vierailija
44/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon sitä liikapainoa nyt ap on kertynyt. Vastaukseksi riittää myös, että en käy vaalla.

En ole aloittaja mutta myös oma mieheni on haluton. Mulle ei ole tullut lainkaan kiloja. Olen hyvinkin hoikka, ja mun mies kyllä aiemmin syttyi mun vartalosta - koska seuraava kommenttisi olisi ollut että ehkä mies tykkääkin vähän muhkummasta. Oli nainen minkälainen tahansa, aina hän on väärä

Voi luoja. Ei varmasti ole näkökulmaa jota en olisi pohtinut. Et pysty sanomaan mitään mitä en olisi itse miettinyt. Etkä pysty loukkaamaan minua enempää kuin mitä mieheni haluttomuus minua loukkaa. Et pääse edes lähelle. Siitä vaan, lyö niin lujaa kuin pystyt. Ei tunnu missään. 

Vierailija
45/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta seksiin liittyvästä. Anaaliseksi kuuluu vahvasti siihen.

Saamattomuutta voisi mennä valittamaan vaikka naapuripalstalle. Siellä olisi enemmän asian ymmärtäjiä.

Seksittömyys liittyy myös seksiin. Jos teet seksiin liittyvän aloituksen naapuripalstalle, se joko poistetaan tai siirretään tänne. Siinä olen samaa mieltä että enemmän ymmärtäjiä olisi. Tai saisi ainakin enemmän kommentteja eri näkökulmista, ei vain niiltä joille kaikki on seksi seksi seksi. Siksi onkin sääli että näin toimitaan. 

Sitä se keskustelu on meidän kanssa, jotka saavat suunsa auki ja sen päälle sitä seksiä. Naapuri palstalta löytyy heitä, jotka eivät saa.

Vierailija
46/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan miehille sallittua syyttää naista painosta tai jostain muusta esteettisestä syystä haluttomuutta.

Naisille ei ole.

Vierailija
47/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamattomuutta voisi mennä valittamaan vaikka naapuripalstalle. Siellä olisi enemmän asian ymmärtäjiä.

Seksittömyys liittyy myös seksiin. Jos teet seksiin liittyvän aloituksen naapuripalstalle, se joko poistetaan tai siirretään tänne. Siinä olen samaa mieltä että enemmän ymmärtäjiä olisi. Tai saisi ainakin enemmän kommentteja eri näkökulmista, ei vain niiltä joille kaikki on seksi seksi seksi. Siksi onkin sääli että näin toimitaan. 

Sitä se keskustelu on meidän kanssa, jotka saavat suunsa auki ja sen päälle sitä seksiä. Naapuri palstalta löytyy heitä, jotka eivät saa.

Millä taikasanoilla saat miehellä seisomaan? 

Vierailija
48/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, valas! Sitte se kaataa sut jo eteiseen.

Vierailija
49/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kysynyt 2 v haluttomalta mieheltäni tätä ja kaikkea muutakin, mutta hän vain väittää, ettei kyse ole siitä. Mietin koko ajan eroa, mutten ole ottanut, kun toivon, että ehkä mies saa sen halunsa jostain vielä takaisin. Jos onkin kyse siitä, että mies VALEHTELEE minulle ja oikeasti onkin kyse siitä, että pitää minua rumana, niin se olisi helpotus saada

Taas yksi löysässä hirressä roikkuja. En vaan ymmärrä teitä.

Jos sulla on nälkä, niin mitä teet? Vai valitatko vaan? Siitä puheen ollen, mun täytyy nyt mennä ruokakauppaan.

Vierailija
50/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja mutta myös oma mieheni on haluton. Mulle ei ole tullut lainkaan kiloja. Olen hyvinkin hoikka, ja mun mies kyllä aiemmin syttyi mun vartalosta - koska seuraava kommenttisi olisi ollut että ehkä mies tykkääkin vähän muhkummasta. Ol

Jaksaa jaksaa. Älä anna periksi. Voi se haluta vaikka kahden vuoden päästä. Tai sitten joudut odottelemaan neljä vuotta. Oletko luonteeltasi masokisti vai miksi tää vaan jatkuu ja jatkuu?

Vierailija
51/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan miehille sallittua syyttää naista painosta tai jostain muusta esteettisestä syystä haluttomuutta.

Naisille ei ole.

Se on ihan oikeutettu syy haluttomuudelle. Tykkäät tai et.

Vierailija
52/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, valas! Sitte se kaataa sut jo eteiseen.

Se saa tarpeekseen hoikkaa, timmiä ja kaunista aasiatarta, niinkuin minäkin.

Vierailija
53/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät sitä ymmärrä, että seksittömyys yksin ei ole syy jättää puolisoa. Tai riippuu tilanteesta. Meillä seksitön parisuhde, mutta rakastamme kyllä toisiamme ja pidän parisuhdetta onnellisena miinus tietysti se, että haluaisin itse seksiä, mies ei. Olen myös taloudellisesti riippuvainen erittäin suurituloisesta miehestäni, joten kynnys eroon jo siksikin todella korkeaelintasoni droppaisi kovaa ja korkealta jos eroaisimmekin. 

Vierailija
54/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä taikasanoilla saat miehellä seisomaan? 

En tiedä. En ole kiinnostunut miehistä.

Riippuu kaiketi kuitenkin miehestä? Miehet eivät ole kuitenkaan mikään kollektiivinen ryhmä.

Mun kaluni saa usein seisomaan ihan vaan sillä, että kuiskaa korvaan, että haluttaa. Tai, että pane minua. Toki tämä edellyttää, että asiat menee muutenkin silleen sujuvasti.

Vierailija
55/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus AP:lle... käy vieraissa.

Seksitön suhde on kuollut suhde.

Vierailija
56/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kriittisesti kokovartalopeiliin, ja mieti, miksi miehellä ei enää seiso. Katso alaston totuus. Miehet olemme katseella rakastujia. Näin se nyt vain on!

Vierailija
57/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso kriittisesti kokovartalopeiliin, ja mieti, miksi miehellä ei enää seiso. Katso alaston totuus. Miehet olemme katseella rakastujia. Näin se nyt vain on!

Ap tässä. Tätä pelkään vähän, että syynä. Olen suhteemme alussa, 20 vuotta sitten, ollut timmi kaunotar, mutta nyt timmiys mennyttä, kiloja tullut jonkun verran. Nätti varmasti naamasta edelleen, mutta mun timmille ja sporttiselle miehelle varmaan kropallakin merkitystä (vaikkei sitä olekaan sanonut)

Vierailija
58/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus AP:lle... käy vieraissa.

Seksitön suhde on kuollut suhde.

Alapeukuista päätellen olet väärässä!

Vierailija
59/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet aivan oikeassa ja naisten tulisi jo vihdoin ymmärtää tämä. Jos nainen muuttuu +20 kg, niin ei ihme, että ei jopo enää keuli.

No moni haluaa vaan päästä helpolla ja sohvalla makaaminen on just sitä.

Vierailija
60/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kasvaa henkisesti koko elinikä sä ajan. Jos toinen on koko ajan läsnä/aito/huomioiva/miellyttävä, eli hänen kanssaan on hyvä olla, niin aivan sama onko lantio levinnyt. 

Jos nainen on, kuin suurin osa meidän paikallisista daameista, eli määrää, vähättelee, alistaa ja päsmäröi, niin ainakin itse kostaisin käytöksen pettämisellä (olen myös tehnyt niin).

Parisuhde on rinnalla kulkemista, eikä johonkin suuntaan pakottamista.