Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei halua? Seksiä ollut viimeksi 2 v. sitten :(

Vierailija
28.12.2024 |

Näin on. Mieheni ei lähesty minua seksuaalisesti lainkaan ja kömpelöt yritykseni seksin suuntaan eivät johda mihinkään. Seksiä ollut viimeksi 2 vuotta sitten ja sitäkin edelsi 2 vuoden tauko. Aikanaan sitä ollut normaalisti ja jopa aktiivisestikin, mutta lasten saamisen ja ruuhkavuosien jälkeen jäi sitten lähes kokonaan. Lapsetkin jo teinejä. Pussailua ja muuta läheisyyttä on ja rakastaa kuulemma, mutta silti harmittaa asia ja epäilyttää. Toista naista ei kuulemma ole enkä usko siihen, mutta mikä voisi olla syynä? On urheilullinen ja terve mies, nelisenkymmentä. Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin? Auttakaa, olen jopa jo eroa miettinyt :/. Suhde muuten hyvä. 

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin alkaa taas kullia tulemaan.

Vierailija
22/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärretä rakkauden ja uskollisuuden päälle yhtään mitään.

Seksi kuuluu parisuhteeseen, jos sitä ei ole niin silloin on oikeus hakea se muualta. Sairaustapaukset tietysti erikseen.

Jos ei saa suutaan auki kahteen vuoteen, kärsikööt seurauksista. Onkohan ap saanut kerrottua miehelleen, mistä pitää seksin aikana? Epäilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvafoorumilta kysyy, syy ei koskaan voi, tai pitäisi olla naisen painossa/ulkomuodossa. Sitten kun mies kysyy miksei vaimo enää halua, tullaan tarjoamaan "pidätkö itsestäsi huolta, liikutko, onko tullut painoa?" 

Voi olla ihan iästä johtuvaa. Eikös se ole aika yleistä, että miehet alkavat menettämään kiinnostusta seksiin 40-50 ikävuoden kieppeillä. 

Vierailija
24/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran on paino lisääntynyt, jos mies on urheilullinen niin syy voi olla siinä. Hän on aikoinaan halunnut hoikan naisen joten yritä saada entiset mitat takaisin. Olitko itsekkin urheilullinen aikoinaan ja jos niin oletko edelleen? 

Vierailija
25/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vauvafoorumilta kysyy, syy ei koskaan voi, tai pitäisi olla naisen painossa/ulkomuodossa. Sitten kun mies kysyy miksei vaimo enää halua, tullaan tarjoamaan "pidätkö itsestäsi huolta, liikutko, onko tullut painoa?" 

Voi olla ihan iästä johtuvaa. Eikös se ole aika yleistä, että miehet alkavat menettämään kiinnostusta seksiin 40-50 ikävuoden kieppeillä. 

Itse 46 v mies ja tänä vuonna vaimon kanssa rakasteltu noin 230 kertaa ja siihen vielä omat runkkaukset päälle joten ei tuo kaikkia koske tuokaan.

Vierailija
26/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 46 v mies ja tänä vuonna vaimon kanssa rakasteltu noin 230 kertaa ja siihen vielä omat runkkaukset päälle joten ei tuo kaikkia koske tuokaan.

Niin, siinä luki "...aika yleistä", ei "kaikilta miehiltä loppuu kiinnostus seksiin 40-50 ikävuoden tienoilla piste"

Vierailija
27/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinä luki "...aika yleistä", ei "kaikilta miehiltä loppuu kiinnostus seksiin 40-50 ikävuoden tienoilla piste"

Joo luin tuon kyllä.

Mutta ihmettelen, että joku hyväksyy vuosien seksittömyyden parisuhteessa 

Vierailija
28/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua, kysytään huomioitko naistasi muutenkin kuin seksi mielessä. Oletko kiinnostunut miten hänellä menee, mitä kuuluu. Hyvin, hyvin harvoin syytä naisen haluttomuuteen haetaan miehen ulkonäöstä. Kun mies ei halua, ensimmäinen neuvo on yleensä aina laihduta. 

Oli miten oli, koskaan syy ei ole haluttomassa itsessään. Aina vika on puolisossa. Ihan sama onko haluton nainen vai mies. AINA vika on puolisossa. 

Tämä on tämän palstan viesti. Ei minun. 

Vierailija
29/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUHDE MUUTEN HYVÄ!

Mistä teitä kynnysmattoja oikein sikiää. Jostain alennusmyynneistä vai ilmaisen ämpärin jakamisen kylkiäisenä? Ihan ite sä olet miehesi valinnut ja päättänyt elää ilman seksiä. Voi v.i.t.t.u sunkin kanssasi. 

No hyvässä suhteessahan on ihan hyvää elää ilman seksiäkin. Eiköstä vaan. Keskityt nyt vaan niihin hyviin asioihin. Toivon, että lopetat ton valittamisen ja nautit elämästä, jonka olet itse päättänyt.

Pahoittelut negatiivisestä purkauksestani. Mutta ihan joka viikko joku kaltaisesi lapanen itkee täällä samasta asiasta. Perustakaa nyt jo jokin oma foorumi, jossa saatte vertaistukea ja muistelette kahden vuodentakaista seksiänne.

ps. mä sain tänä aamuna...

Olisi paljon kivempi jos olisit kohtelias. 

Ei näitä avauksia kovin paljon ole. Ei sinun ole pakko lukea tai aina

No lue vaikka tosta lisää:

https://www.vauva.fi/comment/77661785?page=4#77661785

Vierailija
30/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin?

Vainoharhaisinkaan ei epäile "muutaman kilon" vievän miehen haluja joten voidaan turvallisesti olettaa että tässä on taas yksi denial-moodiin jämähtänyt jolle sitä ylipainoa on kertynyt oikeasti muutama kymmenen kiloa.

Vierailija
31/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua, kysytään huomioitko naistasi muutenkin kuin seksi mielessä. Oletko kiinnostunut miten hänellä menee, mitä kuuluu. Hyvin, hyvin harvoin syytä naisen haluttomuuteen haetaan miehen ulkonäöstä. Kun mies ei halua, ensimmäinen neuvo on yleensä aina laihduta. 

Oli miten oli, koskaan syy ei ole haluttomassa itsessään. Aina vika on puolisossa. Ihan sama onko haluton nainen vai mies. AINA vika on puolisossa. 

Tämä on tämän palstan viesti. Ei minun. 

Jaa. Muistan kyllä tästä lähikuukausilta ketjun, jossa mies valitteli suhteensa seksittömyyttä, ja siellä kyllä oli useammassa viestissä spekuloitu miehen ulkonäköä, hygieniaa ja painoa. Luetaan kai sitten eri palstaa. 

Vierailija
32/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUHDE MUUTEN HYVÄ!

Mistä teitä kynnysmattoja oikein sikiää. Jostain alennusmyynneistä vai ilmaisen ämpärin jakamisen kylkiäisenä? Ihan ite sä olet miehesi valinnut ja päättänyt elää ilman seksiä. Voi v.i.t.t.u sunkin kanssasi. 

No hyvässä suhteessahan on ihan hyvää elää ilman seksiäkin. Eiköstä vaan. Keskityt nyt vaan niihin hyviin asioihin. Toivon, että lopetat ton valittamisen ja nautit elämästä, jonka olet itse päättänyt.

Pahoittelut negatiivisestä purkauksestani. Mutta ihan joka viikko joku kaltaisesi lapanen itkee täällä samasta asiasta. Perustakaa nyt jo jokin oma foorumi, jossa saatte vertaistukea ja muistelette kahden vuodentakaista seksiänne.

Ei näitä avauksia kovin paljon ole. Ei sinun ole pakko lukea tai aina

Ei ole paljoa, joo. Etusivulla nytkin vain kolme kappaletta...

Vierailija
33/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo tässä tuon noin 239 kertaa rakastelua kommentin.

Se, että vaimo, tai kumppani olisi lihonut esim vaikka 10-20 kiloa se ei mielestäni vie seksiä nollaan.

Koska naisen seksikkyys on muutakin kuin hoikkuus.Esim ei iso peppu ole epäseksikäs, sehän on oikein seksikäs silmälle .

Ainakin itse pidän niin pienestä kuin isosta pepusta.

Mielestäni se, että painoa olisi tullut se ei ole syy lopettaa seksielämää.

Painoa voi tulla esim hormonaaliset syyt mihin ei voi itse vaikuttaa 

Vierailija
34/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä oma kroppa muuttunut nuoruusvuosista ja painoakin tullut jonkun verran minulle, mutta veisikö halut tosiaan ihan tyystin?

Vainoharhaisinkaan ei epäile "muutaman kilon" vievän miehen haluja joten voidaan turvallisesti olettaa että tässä on taas yksi denial-moodiin jämähtänyt jolle sitä ylipainoa on kertynyt oikeasti muutama kymmenen kiloa.

Miten paljon sitä liikapainoa nyt ap on kertynyt. Vastaukseksi riittää myös, että en käy vaalla.

Vierailija
35/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUHDE MUUTEN HYVÄ!

Ei näitä avauksia

Mistä täällä sitten mielestäsi saa keskustella?  Tee vaikka lista niin muut osaavat noudattaa. Anna mä arvaan, anaaliseksi on ykkösenä. 

Vierailija
36/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon sitä liikapainoa nyt ap on kertynyt. Vastaukseksi riittää myös, että en käy vaalla.

En ole aloittaja mutta myös oma mieheni on haluton. Mulle ei ole tullut lainkaan kiloja. Olen hyvinkin hoikka, ja mun mies kyllä aiemmin syttyi mun vartalosta - koska seuraava kommenttisi olisi ollut että ehkä mies tykkääkin vähän muhkummasta. Oli nainen minkälainen tahansa, aina hän on vääränlainen, jos mies on haluton. Eikö? 

Vierailija
37/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta seksiin liittyvästä. Anaaliseksi kuuluu vahvasti siihen.

Saamattomuutta voisi mennä valittamaan vaikka naapuripalstalle. Siellä olisi enemmän asian ymmärtäjiä.

Vierailija
38/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole mahdollista saada rakastélemaan rumapainoiseksi märehtineen naisen kanssa, minkään uhan edessä. Olen funktionaalinen ainoastaan kun hän on kaunispainoinen.

Oletko naimisissa ja kertonut vaimollesi, että et halua hänen kanssaan seksiä hänen ulkonäkönsä takia? Tee se, jotta hän tietää vetää johtopäätöksiä siitä, haluaako ottaa eron.

Vierailija
39/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja mutta myös oma mieheni on haluton. Mulle ei ole tullut lainkaan kiloja. Olen hyvinkin hoikka, ja mun mies kyllä aiemmin syttyi mun vartalosta - koska seuraava kommenttisi olisi ollut että ehkä mies tykkääkin vähän muhkummasta. Oli nainen minkälainen tahansa, aina hän on vääränlainen, jos mies on haluton. Eikö? 

Totta.

Nainen on miehelle vääränlainen jos vehkeet ei seiso. Tai mies on homo. Aika yksinkertaista eikös vaan.

Se, mitä vääränlainen pitää sisällään, onkin sitten hiukan laajempi kysymys. Oletko sinä pohtinut sitä?

Vierailija
40/97 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta seksiin liittyvästä. Anaaliseksi kuuluu vahvasti siihen.

Saamattomuutta voisi mennä valittamaan vaikka naapuripalstalle. Siellä olisi enemmän asian ymmärtäjiä.

Seksittömyys liittyy myös seksiin. Jos teet seksiin liittyvän aloituksen naapuripalstalle, se joko poistetaan tai siirretään tänne. Siinä olen samaa mieltä että enemmän ymmärtäjiä olisi. Tai saisi ainakin enemmän kommentteja eri näkökulmista, ei vain niiltä joille kaikki on seksi seksi seksi. Siksi onkin sääli että näin toimitaan.