Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajalla käyminen on nykyään aivan h....tin kallista

Vierailija
27.12.2024 |

Tosi ärsyttävää :/

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin säästän, ennen kävin kolmen viikoin välein kampaajalla, nyt käyn viiden viikon välein kampaajalla.

Tukkani on muoto leikattu lyhyeen malliin ja työskentelen ihmisten parissa, joten pehkoni on näytettävä siistille ja hoidetulle, lisäksi kasvaa nopeasti pituutta, niin tuo kahden viikon lisäys on sietorajan takaraja. Värjäykset ym. teen aina kun on tarvetta sille.

Kiitokset kuuluu kampaajalleni, joka osaa tehdä niin taitavasti kaikkea, mitä olen aina halunnut ja lopputulokset ovat miellyttäneet omaa silmääkin. Ihanaa, että on luotto kampaaja ja toivottavasti pysyy myös, ettei laita putiikkia kiinni.

Olet siis itse kampaaja joka pitää rumaa pottatukkaa. Pidempi, luonnollisempi voisi olla yhtä siisti (miksei olisi?!) ja veisi vähemmän vaivaa, aikaa ja rahaa mutta kampaajan on väitettävä että vain säännöllisesti lyhyeksi kynitty tukka on tarpeeksi siisti ihmistenilmoille. 

Vierailija
102/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa olen pettynyt hiusten vaalennukseen, vaikka olen yli 200e siitä maksanut, että opettelin tekemään itse. Ei se mitään rakettitiedettä tai taidetta ole, joskin pitää tietää mitä tekee jos haluaa oikeasti kauniit, viileän vaaleat hiukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harvemmin käy,se on kallista.Tää on nuukailua,perseilyä.Kato mihin rahasi laitat.

Vierailija
104/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ohentajasakset, trimmeri ja peili. Hyvin pärjätty 10 vuotta.

Monella suomalaisella on ohuet hiukset, miksi niitä vielä ohuemmiksi  pitäisi leikata ?

Vierailija
105/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla n.8 viikon välein. Joka kerta värjäys ja leikkaus, maksaa 95 euroa. Maaseudulla hintataso on pysynyt aisoissa. Minulla on lyhyehkö hiusmalli.  Olen tuon verran valmis sijoittamaan siisteihin hiuksiin. 

Vierailija
106/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ja kampaajat työskentelevät hitaasti  kuin täi tervassa, tuntiperusteista laskutusta. Itsekin kävin värin levityksessä tukkaan, sen voisi tehdä vartissa, mutta eipä ollut kiirettä ja laskutus  puolelta tunnilta. Pesin kotona värin  itse pois

Vierailija
107/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kampaajalla n.8 viikon välein. Joka kerta värjäys ja leikkaus, maksaa 95 euroa. Maaseudulla hintataso on pysynyt aisoissa. Minulla on lyhyehkö hiusmalli.  Olen tuon verran valmis sijoittamaan siisteihin hiuksiin. 

Mitä epäsiiistiä on pidemmässä mallissa ?

Vierailija
108/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v, olen tainnut käydä kampaajalla 20 vuoden aikana n. 5 kertaa. Oli kyse sitten hääkampauksesta tai vain hiusten tasoittamisesta, joka kerta on mennyt reilusti pieleen. Edes kuivaaminen ei onnistu ilman että hiukset revitään pätkiksi, eli se siitä muka ammattitaidosta.

Viime vuosina mun hiukset on värjännyt mun tyttö, mutta nyt olen siirtynyt kasvattamaan omaa väriä. Tyttö edelleen leikkaa mun hiukset. Kuten myös veljensä hiukset. Ja minä leikkaan tytön hiukset. Ja kaikki ihan pyynnöstä, kukaan meistä ei halua varata ylihintaista aikaa johonkin mistä ei saa mitä haluaa.

Vierailija
109/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvonlisävero ilmeisesti syynä

Ai jos arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin, se muka selittää kymmenien eurojen nousun? Itselläni pitkät hiukset ja käyn välillä ottamassa raidat ja leikkauksen (huonot latvat pois) kampaamossa. Ennen koronaa hinta oli 125 euroa ja nyt ennen joulua 265 euroa! Ei ole mitään tekemistä alvin kanssa. Pikkukauoungissa tämä. Kampaamoja kymmeniä, mutta kaikki yhtä kalliita. 

Joo, en maksaisi moista hintaa 😁

Vierailija
110/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siili on halpa ja huoleton. Parin kympin kotiparturisetillä pärjää monta vuotta.

Mutta ei viehätä tippaakaan

Vierailija
111/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienyrittäjiinhän iski sekä edellinen Alvin korotus (se puolikas prosentti pakottaa uusimaan kassajärjestelmiä, jos vielä on vanhoja) ja tämä yrittäjien eläkeuudistus, jossa eläke maksetaan jatkossa alan keskipalkan mukaan. Vielä kun kotitalousvähennys saksittiin vuodenvaihteesta taas pienemmäksi, voidaan popcornien kanssa katsoa tammikuussa lopettavien yrittäjien määriä. Jos siis joku raaskii ostaa poppareita.

Miten kotitalousvähennys  koskee kampaamohintoja  ?

Vierailija
112/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyvivärikin maksaa aivan jäätävästi.

Väri itse  ei paljoa maksa, laitetaan sitten tyveen tai latvoihin

Itse käytän kasvivärejä, ystävällisiä tukalle, sekä päänahalle ja halpoja. 16 e  satsilla värjää 2 kertaa

Vierailija
113/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa hyvä kotiblondaus!

Vetyperoksidi, apteekin 3 % vahvuus ei riitä siihen

Vierailija
114/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen lyhyiden hiusten leikkaus kestää ainan.15min ja maksaa 33-38 euroa. Aivan karmea hinta. Usein mennäänkin johonkin ulkkaripaikkaan, missä hinta on 20 e ja saa tikkarinkin päälle.

Itse en käy kampaajalla kuin kerran vuodessa. Kauheaa tyrkytystä "osta sitä, osta tätä". Viimeksi kun puin takkia päälleni, niin kampaaja alkoi esitellä minulle maalaamiaan tauluja! Samalla selosti näkevänsä, että minulle sopisi hiustenpidennykset. Juu, heippa. En mene enää ikinä.

Vierailija
115/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siili on halpa ja huoleton. Parin kympin kotiparturisetillä pärjää monta vuotta.

Jep. Suosittelen kaikille naisille! N65

Hyi helvata 🙄 Miehelläkin  ruma, saati nainen, nuijapääksi🤮

Vierailija
116/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin Timmasta hintoja kun olisi kiva vaihtaa väriä. Pitkiin hiuksiin yksi väri yli 200 € kaikkialla  Lisäksi nämä hiukset taitaisi olla vielä ekstrapitkät kun tuolla yli 200 € hinnalla ei saa väriä latvoihin saakka. 😁 Harmaita pukkaa niin kovasti että pakko on värjätä kun en siedä niitä harmaitani. Mutta tosiaankin jatkan itse kotivärjäilyjäni ja kampaamovärejä saa esimerkiksi Saksasta tilattua kotiin. Uuden kipon ja siveltimen ostin vuosi sitten Normalista, maksoi noin pari euroa.

Suomessa on paljon ihmisiä, joilla tunnista nettopalkka max. kympin. Heidän pitäisi tehdä kolme neljä päivää töitä että olisi varaa laitattaa yksivärinen tukka kampaajalla, raidoitukseen ei hienossa paikassa riitä koko viikon palkka.

Mulla kaupan värit ei siis peitä kaikkia harmaita. Siksi tilaan kampaamoväriä ja hapetetta ulkomailta, koska harmaiden peittoon tarvita

Kyllä Loreal Exellence peittää harmaat ja kasviväri aito Henna. Kasviväri on ystävällinen  hiuksille ja  hiuspohjalle. 

Vierailija
117/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin suomalaisesta Ellukaupasta hapetteet 12 ja9 %+vaalennusjahe purkin,taisi olla jotain 65euroa.niistä saan vaalennettua hiukset ainakin pari vuotta kun on lyhyet hiukset ja tekee aina tyvivärin.myy myös ammattilaisten kestovärejä.nopea ja hyvä toimitus.

Vierailija
118/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käynyt kampaajalla vuosiin ja aikuinen tyttö sai eräästä kilpailusta palkinnoksi vuoden kampaajakäynnit ilmaiseksi. Siitä on jo jonkin aikaa ja oli aivan ilmiselvää kuinka helposti siihen kampaajakierteeseen joutuu ja kuinka vaikea siitä on päästä eroon. Eikä vain hänen kohdalla, samahan se olisi jos itse menisin ottamaan leikkauksen joka on kohdillaan vain tietyn mittaisena tms. Ja juuri sellaiset leikkaukset on heidän mielestä kunnollisia ja siistejä. Toivottavasti kauniit, luonnollisemmat hiukset yleistyvät kun hinnat alkavat olla tähtitieteelliset.

Vierailija
119/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yel-maksu on 50%, alv 24% ja siihen päälle muut kulut niin 50€ leikkauksesta jää n.10€ voittoa. Siitä sitten maksetaan verot

EI, EI  !     Nyt sinulla on ajatusvirhe tuosta YEL maksusta 😁

Vierailija
120/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta raidat ja leikkaus n. 250 € ja kesto 3 h 15 min. (hiukset noin lapaluun tienoille). Totesin, että nyt saa luvan riittää, oma väri kasvakoon sellaisena kun on. Ei ole halua käyttää noin paljon rahaa, eikä noin pitkä parturissa istuminen ole millään tavalla rentouttavaa. Pelkkä leikkauskin 65 €, mutta se riittää 3 - 4 kk välein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi