Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajalla käyminen on nykyään aivan h....tin kallista

Vierailija
27.12.2024 |

Tosi ärsyttävää :/

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies leikkaa, eikä ole kampaaja.

Vierailija
82/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat luonnostaan melko vaaleat pitkähköt hiukset olleet jo vuosia.  Vedän helmiäisvärin päähän puolen vuoden välein (en värjäisi, mutta turvottaa sopivasti silkkisiä hiuksia).  Latvat leikkaan itse, joskus enemmän joskus vähemmän, ihan mikä fiilis.  Väripakkaus maksaa n. 14 e.  Ripset ja kulmat värjään itse, pakkaus n. 10 euroa, riittää useampaan kertaan.  Väitän, että minulla vähintään yhtä hyvännäköiset hiukset kuin niillä, jotka ramppaavat kalliilla kampaajalla.  Tämä yksinkertainen hiusmalli helppo pitää itse kuosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvonlisävero ilmeisesti syynä

Ai jos arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin, se muka selittää kymmenien eurojen nousun? Itselläni pitkät hiukset ja käyn välillä ottamassa raidat ja leikkauksen (huonot latvat pois) kampaamossa. Ennen koronaa hinta oli 125 euroa ja nyt ennen joulua 265 euroa! Ei ole mitään tekemistä alvin kanssa. Pikkukauoungissa tämä. Kampaamoja kymmeniä, mutta kaikki yhtä kalliita. 

Ja toi 265 euroa muuttuu isommaksi, kun alvi tulee voimaan vasta ens viikolla.

Muutenkin tapahtuu outoja juttuja.. Mies osti terassiruuveja rautakaupasta. Ruuvien hinta se isolaatikko oli noussut 8,5eurolla. Se kauppias oli siinä kävelemässä, niin mies oli kysyny siltä, että onko teillä jo nyt nämä alvikorotukset tullut voimaan, ni

Tammikuun alv-korotus  ei koske ruuveja eikä kampaamopalveluita, joiden molempien alv. nousi jo syyskuussa. Ottakaa ihmiset asioista selvää.

Vierailija
84/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin, se muka selittää kymmenien eurojen nousun? Itselläni pitkät hiukset ja käyn välillä ottamassa raidat ja leikkauksen (huonot latvat pois) kampaamossa. Ennen koronaa hinta oli 125 euroa ja nyt ennen joulua 265 euroa! Ei ole mitään tekemistä alvin kanssa. Pikkukauoungissa tämä. Kampaamoja kymmeniä, mutta kaikki yhtä kalliita. 

Ja toi 265 euroa muuttuu isommaksi, kun alvi tulee voimaan vasta ens viikolla.

Muutenkin tapahtuu outoja juttuja.. Mies osti terassiruuveja rautakaupasta. Ruuvien hinta se isolaatikko oli noussut 8,5eurolla. Se kauppias oli siinä kävelemässä, niin mies oli kysyny siltä, että onko teillä jo nyt nämä alvikorotukset tullut voimaan, ni

Tammikuun alv-korotus  ei koske ruuveja eikä kampaamopalveluita, joiden molempien alv. nousi jo syyskuussa. Ottakaa ihmiset asioista selvää.

Vierailija
85/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hiljattain aivan ihanan kampaajan kohtuullisin hinnoin.

Kun aiemmin viime vuosina raidoituksesta ja latvojen tapauksesta on saanut maksaa 250-300€ niin nyt sai saman 130€ ja lopputuloskin oli parempi! Työn tuloksen jopa huomasi.

Nyt löytyi oma paikka, jos muutoksia ei tapahdu.

Vierailija
86/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuosia samalla kampaajalla. Hinta oli vuosia sama, mutta viimeisten noin viiden vuoden aikana on ollut pientä nousua hinnoissa koko ajan. Viimeisin visiitti sisälsi puolipitkien hiusten  pesun ja latvojen tasauksen. Hinta oli taas noussut edellisestä käynnistä, ja aika reippaasti, ja oli nyt 52€. Järkytyin ja päätin etsiä uuden, edullisemman kampaamon. Harmittaa ja surettaa.

Vierailija
87/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomailette, käykää kampaajalla ulkomailla, edullisempaa on.

Vierailija
88/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti ensin sanon, ETTEN ole mikään yrittäjä, onneksi olen ollut aina palkansaajana ja srllaisena meinaan pysyä, jos on mahdollista. Mutta täällä ihmetellään miten alv-veron nosto on nostanut niin paljon hintoja jopa kampaamoissa.

Oletteko ajatelleet kuinka paljon kampaajalle on alv-korotukset tehneet myös, kun hän joutuu maksamaan sitä korotusta kaikesta, vuokrista, vedestä, sähköstä, aineista ja mistä en edes osaa ajatella, niin kummahan se on jos hinnat ei nouse + täytyyhän hänenkin elantonsa hankkia.

Nyky Suomessa ei ole helppoa olla yrittäjänä, enkä ihmettele yhtään vallalla olevaa konkurssi aaltoa.

Mutta, jos ei ole varaa käydä, tai ei halua tuhlata rahaa kampanjaan, niin voihan hiuksensa muullakin tavalla hoitaa, kuten täällä on jo kommentoitu.

Minä meinaan käydä edelleen kampaajalla, mutta en ehkä niin paljoa kuin ennen, sillä kyllä ammattilainen tekee työnsä niin hyvin, ettei ole moitteen sijaa.

Vierailija
89/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan palkat ovat liian pienet.

Vierailija
90/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin kotona koko hiukset itse. Juurikasvun värjään neljän viikon välein. Hiukset saavat kasvavaa pitkiksi. Pidän niitä päivisin yleensä kiinni. Värinä Lorealin Excellence. Hoitavin hiusväri, hiukset voivat todella hyvin. Latvat leikkasin kuminauhan avulla itse, netistä löytyy paljon ohjeita. Paras kotikampaaja Brad Mondo. Suosittelen.

Vierailija
91/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorat luonnostaan melko vaaleat pitkähköt hiukset olleet jo vuosia.  Vedän helmiäisvärin päähän puolen vuoden välein (en värjäisi, mutta turvottaa sopivasti silkkisiä hiuksia).  Latvat leikkaan itse, joskus enemmän joskus vähemmän, ihan mikä fiilis.  Väripakkaus maksaa n. 14 e.  Ripset ja kulmat värjään itse, pakkaus n. 10 euroa, riittää useampaan kertaan.  Väitän, että minulla vähintään yhtä hyvännäköiset hiukset kuin niillä, jotka ramppaavat kalliilla kampaajalla.  Tämä yksinkertainen hiusmalli helppo pitää itse kuosissa.

Totta. Yleensä kauneimmat hiukset niillä jotka itse laittavat.

Vierailija
92/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti ensin sanon, ETTEN ole mikään yrittäjä, onneksi olen ollut aina palkansaajana ja sellaisena meinaan pysyä, jos on mahdollista. Mutta täällä ihmetellään miten alv-veron nosto on nostanut niin paljon hintoja jopa kampaamoissa.

Oletteko ajatelleet kuinka paljon kampaajalle on alv-korotukset tehneet myös, kun hän joutuu maksamaan sitä korotusta kaikesta, vuokrista, vedestä, sähköstä, aineista ja mistä en edes osaa ajatella, niin kummahan se on jos hinnat ei nouse + täytyyhän hänenkin elantonsa hankkia.

Nyky Suomessa ei ole helppoa olla yrittäjänä, enkä ihmettele yhtään vallalla olevaa konkurssi aaltoa.

Mutta, jos ei ole varaa käydä, tai ei halua tuhlata rahaa kampanjaan, niin voihan hiuksensa muullakin tavalla hoitaa, kuten täällä on jo kommentoitu.

Minä meinaan käydä edelleen kampaajalla, mutta en ehkä niin paljoa kuin ennen, sillä kyllä ammattilainen tekee työnsä niin hyvin, ettei ole moitteen sijaa.

Vierailija
93/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yel-maksu on 50%, alv 24% ja siihen päälle muut kulut niin 50€ leikkauksesta jää n.10€ voittoa. Siitä sitten maksetaan verot

Vierailija
94/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin säästän, ennen kävin kolmen viikoin välein kampaajalla, nyt käyn viiden viikon välein kampaajalla.

Tukkani on muoto leikattu lyhyeen malliin ja työskentelen ihmisten parissa, joten pehkoni on näytettävä siistille ja hoidetulle, lisäksi kasvaa nopeasti pituutta, niin tuo kahden viikon lisäys on sietorajan takaraja. Värjäykset ym. teen aina kun on tarvetta sille.

Kiitokset kuuluu kampaajalleni, joka osaa tehdä niin taitavasti kaikkea, mitä olen aina halunnut ja lopputulokset ovat miellyttäneet omaa silmääkin. Ihanaa, että on luotto kampaaja ja toivottavasti pysyy myös, ettei laita putiikkia kiinni.

Vierailija
95/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti ensin sanon, ETTEN ole mikään yrittäjä, onneksi olen ollut aina palkansaajana ja srllaisena meinaan pysyä, jos on mahdollista. Mutta täällä ihmetellään miten alv-veron nosto on nostanut niin paljon hintoja jopa kampaamoissa.

Oletteko ajatelleet kuinka paljon kampaajalle on alv-korotukset tehneet myös, kun hän joutuu maksamaan sitä korotusta kaikesta, vuokrista, vedestä, s

Alv. ei jää yrityksen kuluksi, koska saavat vähentää ostojen alv:n myyntien alv:ista.

Vierailija
96/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin säästän, ennen kävin kolmen viikoin välein kampaajalla, nyt käyn viiden viikon välein kampaajalla.

Tukkani on muoto leikattu lyhyeen malliin ja työskentelen ihmisten parissa, joten pehkoni on näytettävä siistille ja hoidetulle, lisäksi kasvaa nopeasti pituutta, niin tuo kahden viikon lisäys on sietorajan takaraja. Värjäykset ym. teen aina kun on tarvetta sille.

Kiitokset kuuluu kampaajalleni, joka osaa tehdä niin taitavasti kaikkea, mitä olen aina halunnut ja lopputulokset ovat miellyttäneet omaa silmääkin. Ihanaa, että on luotto kampaaja ja toivottavasti pysyy myös, ettei laita putiikkia kiinni.

Miksi pidät tukkaa joka ei käy yhdellekään naiselle ? 

Vierailija
97/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alv. ei jää yrityksen kuluksi, koska saavat vähentää ostojen alv:n myyntien alv:ista"

Totta tuokin, mutta harvoin menevät tasan, vai meneekö?

Vierailija
98/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso laittaa minulle ruokakaupasta ostetun hiusvärin päähän ja leikkaa mun hiukset. 

Sama juttu meillä. Löysin viimeksi tarjouksesta 5,5€/purkki suosimaani hiusväriä. Paksut hiukset, joten pari purkkia menee tyven värjäykseen. Huokeaan hintaan saa kyllä siistiksi ulkonäön. Samaten minä leikkaan sitten vuorostani hänen hiuksia. 

En kyllä edes kaipaa kampaajalla käymistä, en tykännyt sitä höpöttelystä ventovieraiden kampaajien kanssa, tuntuivat olevan kovin uteliaita ja juttutuulella. 

Vierailija
99/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi pidät tukkaa joka ei käy yhdellekään naiselle ?"

Mihin vastauksesi perustuu, perustele tarkemmin?

Miten niin ei sovi, meinaatko että, kaikkien naisten pitäisi kasvattaa pitkät hiukset? 

Minulle sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät, se on joskus kokeiltu, eikä hyväksi havaittu. Moni sanoi että, lyhyt sopii sinulle paremmin ja olen heidän kanssaan samaa mieltä.

Vierailija
100/217 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran vuoteen raidoittamassa hiukset. Ennen maksoi n.130€. Nyt kyseinen kampaaja on lopettanut ja katsoin toisen kampaamon hinnastoa, jossa sama raidoitus sävytyksellä ilman leikkausta maksoi 180€. Taidan kasvattaa oman värin hiuksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän