Hemmottelin itseäni ja ostin itselleni untuvatakin. Ja en oikeasti edes tarvitsisi sitä. Turhuuksien turhuus siis
Mulla on pari ihan hyvää takkia ennestään. Mutta kerron itselleni että se oli niin nätti enkä saanut mitään joululahjaksikaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takin ostamisessa ei ole sinänsä mitään väärää. Se, ettet ajatellut ollenkaan sen eettisyyttä on kyllä aika kuvottavaa.
Missä sanon etten lainkaan ajatellut eettisyyttä? Ap
Itse sanoit, ettet tiedä takin eettisyydestä.
Missä? Ap
Ap: n kaltaiset ihmiset ovat saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takin ostamisessa ei ole sinänsä mitään väärää. Se, ettet ajatellut ollenkaan sen eettisyyttä on kyllä aika kuvottavaa.
Missä? Ap
Joku kirjoitti että toivottavasti on eettisesti tuotettu ja vastasit että joo pitää toivoa, eli et tiedä.Etkä välittänyt ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että tuhlataan rahaa jonniinjoutavaan
No jaa, suurin osa on jonninjoutavaa turhuutta jota ilmankin ihminen pärjäisi. Silti ihmiset hankkii kaikenlaista tavaraa ja tuhlaa niihin rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä? Ap
Joku kirjoitti että toivottavasti on eettisesti tuotettu ja vastasit että joo pitää toivoa, eli et tiedä.Etkä välittänyt ottaa selvää.
Otin selvää. Sataprosenttista varmuutta ei ole, on vain valmistajan kertoma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että tuhlataan rahaa jonniinjoutavaan
No jaa, suurin osa on jonninjoutavaa turhuutta jota ilmankin ihminen pärjäisi. Silti ihmiset hankkii kaikenlaista tavaraa ja tuhlaa niihin rahansa.
Siksi maapallo onkin ihan pilalla.
Itse taas en ymmärrä, miksi aina pitäisi kitsastella ja säästää, raha tilillä ei lämmitä yhtään pientä puskuria lukuun ottamatta.