Onko huppari nolo vaate keski-ikäiselle naiselle?
Hupparit on ihania kotirytkyjä, mutta onko noloa jos keski-ikäinen nainen käyttää niitä myös ihmisten ilmoilla?
Kommentit (78)
Viisikymppisellä hyväkroppaisella hyvinistuva huppari on seksikäs näky. Näitä on nähty.
Repikää siitä.
Minusta hupparissa ei ole mitään vikaa, kunhan sitä huppua ei pidä jatkuvasti pään päällä, se on naurettavan näköistä. Sateella voi pitää, jos haluaa hiuksia suojella, mutta muuten siitä hupusta tulee narkkari/roadman fiilis.
Collegehuppari ei kuulu julkiselle paikalle mutta onhan niitä paljon muitakin. Osa on ihan juhlakäyttöön suunniteltu. Salonkikelpoisuutta ei katsota siitä hupusta.
On noloa. Samoin on leggarit ja tunikkapaidat, mutta kukin saa pukeutua haluamallaan tavalla.
Oikeesti säälittää niin tavattoman rajoittuneet ihmiset, jotka ei voi sietää hupparia aikuisilla ihmisillä. Mitä muuta te mahdutte paheksua kuplassanne?
Ei ole nolo. Tiedän erään arvostetun alan professorinkin joka käyttää välillä hupparia ja se näyttää hyvältä.
Yhdenkään itseään kunnioittavan valkoisen ei tulisi koskaan käyttää hupparia missään, koska huppari symboloi roadman kuttuuria, ihan yhtä paljon kuin joku hököristi jotain nöööötsismiä.
Jos olet tilanteessa, jossa odotetaan siistiä pukeutumista, niin ei ole.
Vapaa-ajan menoissa tai vapaan pukeutumisen työpaikalla ei ole, tietenkään.
Tietysti on nolo julkisesti, ei kysymystäkään.
Töissä katson ihan hitusen pitkään collegepaitoja, huppari olisi liikaa... Urheilemassa ja vapaa-ajalla ok.
Ei ole noloa, mutta riippuu toki tilanteesta, sopiiko hupparia käyttää. Itse käytän vähän kaikkialla, ellei tilanne vaadi muodollisempaa. Näytän sporttiselta ja hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Laita lippis sinne vielä niin kylläsesiitä
Mun kesälook.
t. N45
Miksi keski - ikäisenä täytyy ajatella mikä on noloa, ja mikä ei? Kun teini.
Puen sen minkä tuntuu mukavalta.
T. N 50+
Mulle kelpaisi. t. viisikymppinen hupparimies
Vierailija kirjoitti:
Töissä katson ihan hitusen pitkään collegepaitoja, huppari olisi liikaa... Urheilemassa ja vapaa-ajalla ok.
Minua collegepaidassani saat katsoa ihan vapaasti miten pitkään haluat. 😊
Olen päiväkodissa töissä, ja käytän jopa collegehousujakin. 😁
Olen 41v ja rakastan huppareita. Ostan Adidasta, Nikea ja Pumaa.