Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huppari nolo vaate keski-ikäiselle naiselle?

Vierailija
26.12.2024 |

Hupparit on ihania kotirytkyjä, mutta onko noloa jos keski-ikäinen nainen käyttää niitä myös ihmisten ilmoilla?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylitöntä se ainakin on ellei ole jossain juoksulenkillä. Collegeasut aikuisilla on muutenkin naurettavia.

Onko sinusta collegeasu hyvä vaatetus juoksulenkille? Mä valitsisin itse jotain sellaista, joka ennemmin haihduttaa kosteutta kuin imee sitä.

Ap puhui vaan hupparista ja niitä valmistetaan useista eri materiaaleista. Collegeasut  mainittiin vasta seuraavassa lauseessa erillisenä huomiona.

No miksi ne sitten mainittiin, jos eivät liittyneet mitenkään huppareihin?

Vierailija
22/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sopii, toisille ei. Jos on harmaa ja vanhettunut niin voi se näyttää siltä, että on käynyt tyttären vaatekaapilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparit on kivoja. Osa niistä näyttää noloilta, mutta jotkut on ihan siistejä arkivaatteita aikuisillekin.

Vierailija
24/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylitöntä se ainakin on ellei ole jossain juoksulenkillä. Collegeasut aikuisilla on muutenkin naurettavia.

Onko sinusta collegeasu hyvä vaatetus juoksulenkille? Mä valitsisin itse jotain sellaista, joka ennemmin haihduttaa kosteutta kuin imee sitä.

Ap puhui vaan hupparista ja niitä valmistetaan useista eri materiaaleista. Collegeasut  mainittiin vasta seuraavassa lauseessa erillisenä huomiona.

No miksi ne sitten mainittiin, jos eivät liittyneet mitenkään huppareihin?

Sitä voit pohtia vaikka tämän loppuviikon.

Vierailija
25/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit avauksessasi naulan kantaan. Kuinka henkinen pääomasi riittikin siihen?

Vierailija
26/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen huppari ja missä kontekstissa. Eri asia mennä huppari päällä kauppaan kuin mennä se päällä syömään

Vierailija
27/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole noloa, joillekin vain sopii rento nuorekas tyyli pidempäänkin.

Vierailija
28/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millainen huppari ja missä kontekstissa. Eri asia mennä huppari päällä kauppaan kuin mennä se päällä syömään

Tai riippuu minne menee syömään ja millaisessa hupparissa.

Vierailija
29/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi pitää ihmistenkin ilmoiööa, mutta onhan huppari tyylitön. Aivan sama millainen on, mutta jos sinä et halua olla aina tyylikäs, niin onko sillä väliä? Täytyy kyllä sanoa, että harvemmin on tullut nähtyä keski-ikäisillä naisilla huppareita. Ennemmin miesten juttu ja tyylitön se on niilläkin. 

Vierailija
30/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on musta merinovillainen vetoketjullinen hupparitakki. Oli nolo tai ei, käytän sitä, koska se on lämmin ja mukava. Takin myynyt verkkokauppa ei ollut asettanut ikärajaa ostolle. Ja kyllä, liikun se päällä myös julkisesti. 

T.N52v

Vierailija
31/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hupparia vapaa-ajalla joskus kodin ulkopuolella, kotona usein. Töissä neverever.

Vierailija
32/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari on nolo kaikilla täysi-ikäisillä. Poikkeuksena jos se on vetoketjullinen huppari, ne sopivat myös urheiluvaatteiksi aikuisille.

Vierailija
33/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mulla on vihreä ja punainen vetoketjuhuppari ja kuvioitu ns. merkkihuppari. En kyllä mene niissä kunnon ravintolaan syömään... Mutta onko noloa? :O

t. N67

Vierailija
34/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparit on ihania. Sellaiset laadukkaat over size hupparit varsinkin.

Vierailija
35/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ruma jollei keski-ikäinen ole kuntoilemassa tai siivoamassa

Vierailija
36/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä mäkkäriin voi mennä.

Vierailija
37/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kaikki hupparit ole mitään nuorison tai luusereiden vaatteita. Aika paljon on trendikkäitä ja hyvännäköisiä huppareitakin. Mielestäni keski-ikäinen nainen voi hyvin käyttää sellaista. Pääasia, että itse tykkää ja viihtyy. Ei aina pidä ajatella sitä mitä muut on mieltä.

Vierailija
38/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hiton väliä! Olen 70+ ja käyttänyt aina!

Mitä se kellekään kuuluu vaikka näkyy!

Vierailija
39/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on nolo vaate. Miksi kukaan haluaa kotonakaan että joku huppu roikkuu niskassa.

Vierailija
40/78 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmekymppisenä siisti juhlahuppari. Ohutta, laskeutuvaa kangasta. Samoihin aikoihin kun Kylie Minoquella oli sellainen musiikki videossaan Can't Get You Of My Head.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi