Onko huppari nolo vaate keski-ikäiselle naiselle?
Hupparit on ihania kotirytkyjä, mutta onko noloa jos keski-ikäinen nainen käyttää niitä myös ihmisten ilmoilla?
Kommentit (78)
Kertokaa mikä on enemmän white trash kuin musta halppishuppari julkisilla paikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mikä on enemmän white trash kuin musta halppishuppari julkisilla paikoilla?
En tiedä mikä on halppis. Halpis taas on ihan yleisesti käytetty sana.
25 vuotta täyttäneellä naisella huppari näyttää jotenkin lapselliselta.
Vierailija kirjoitti:
Käytän hupparia vapaa-ajalla joskus kodin ulkopuolella, kotona usein. Töissä neverever.
Minä käytän hupparia töissäkin. Työni on kuitenkin sellainen, jossa rento pukeutuminen on ihan ok. Puku päällä olisin täysi pelle.
Vierailija kirjoitti:
No on nolo vaate. Miksi kukaan haluaa kotonakaan että joku huppu roikkuu niskassa.
Säästän sähköä ja pidän huoneiden lämpötilan suht alhaisena, joten huppu lämmittää välillä ihanasti.
Ei ole nolo vaate vaan olet itte nolo ja tyhmä.
Käytän töissäkin. Olen 60- v amisope.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai missä pitää. Jos näyttää huppuhiipparilta mustassa hupussa metsän reunassa, jossa on metallibändin logo, joku voi säikähtää.
Minulla on Rammsteinin musta oversized vetoketjuhuppari ja käytän sitä hautausmaakävelyillä Hietaniemessa. N65
Laita lippis sinne vielä niin kylläsesiitä
Riippuu varmaan asiayhteydestä, mutta yleisesti ottaen ei.
Kesävaate. Minulla on useita. Hyviä varsinkin purjehtiessa: suojaa auringolta, pitää tuulta, ei ole liian kuuma ja huppu suojaa myös pään aluetta auringolta, jos on vaarassa polttaa niskan tai otsan tai korvat.
Aikuisen huppari saa olla mielellään laatumerkkiä, ilman isoja logoja tai tekstejä.
N52
Miksi sen pitää olla huppari? Lenkkipolulle käy.
Riippuu tilanteesta. Vaimo käyttää usein kotona tai vaikkapa koiraa ulkoiluttaessa. Minä käytän lähinnä pihalla ja joskus saatan pistäytyä lähikaupassakin parin sadan metrin päässä.
Meinaan käyttää hupparia hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta siunailu av:lla.
Mitä väliä muiden mielipiteillä on? Ei mitään eli pukeudut kuten haluat.
Eikä sellainen näyttäisi pahalta vanhemmankaan naisen juhla-asuna. Harmi, kun katosi muutoissa. :(