Ei ole varaa maksaa remppamiesten töitä
Kommentit (70)
Voiko joku maksaa minun puolesta joku rikkaampi
Älä tilaa remppamiehiä, jos ei ole varaa maksaa heille.
Vierailija kirjoitti:
Älä tilaa remppamiehiä, jos ei ole varaa maksaa heille.
Muttakun kotini tarvitsee remppaa
Sitä saa mitä tilaa, ja mitään ei tilata, jos ei ole rahaa maksaa. Yksinkertaista.
Ei sun tartte maksaa. Tullaan huomenna repimään ne uudet ikkunat pois sun talosta.
Juota niille tarpeeksi viinaa niin eivät edes muista kenelle ovat tehneet töitä ja kuinka paljon. Tämän takia palkkaan aina pahasti alkoholisoituneita remppaukkoja ja tarjoan työmaalla kaljaa tauoilla.
Tää on niin tätä. Uutta puhelinta on totuttu maksamaan kolme vuotta, parinkympin muotirätit maksetaan Klarnan tilin kautta jne jne useamman kuukauden aikana.
Mitä ap tykkäisi siitä, että hän ei saisi palkkaansa kokonaan palkkapäivänä, vaan maksettaisiin erissä vähitellen?
Vai liekö ap ollenkaan töissä?
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tätä. Uutta puhelinta on totuttu maksamaan kolme vuotta, parinkympin muotirätit maksetaan Klarnan tilin kautta jne jne useamman kuukauden aikana.
Mitä ap tykkäisi siitä, että hän ei saisi palkkaansa kokonaan palkkapäivänä, vaan maksettaisiin erissä vähitellen?
Sen verran vajaalta vaikuttaa että tuskinpa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vajaalta vaikuttaa että tuskinpa on.
Olen töissä ja pomot kehuu
Mutta mitä teen näille laskuille kun ei ole tilillä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Pyydät maksuaikaa. Ei ole remppamiesten asia sinua elättää.
Annat mennä perintään ja koetat sopiva niiden kanssa miten maksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydät maksuaikaa. Ei ole remppamiesten asia sinua elättää.
Voiko remppamiehiltä pyytää maksuaikaa
Ei muuta kun perintään, minäkin olen harkinnut joskus perintätoimiston myyntisaatavien rahoituspalvelua juuri näiden ihmisten takia, mutta sekin on aika kallis ratkaisu.
Sana kulkee Suomessa ihan kivasti, luulen että sun voi olla vaikea saada enää remppamiehiä kun joudut jonkun mustalle listalle.
Vierailija kirjoitti:
Sana kulkee Suomessa ihan kivasti, luulen että sun voi olla vaikea saada enää remppamiehiä kun joudut jonkun mustalle listalle.
Onneksi remppa on pian valmis niin ei haittaa jos joudun mustalle listalle.
Vierailija kirjoitti:
Pankista haet remonttilainan kuten muukin rahvas, ja maksat pankille aikanaan takaisin. Näin se homma menee.
Mitä mieltä tälläisestä asiakkaasta