Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9458)
Vierailija kirjoitti:
Sekin ihmetytti, että pienemmät lapset jätti taloon ja odotti poliisia tyttärensä kanssa portailla.
Jep. Itse olisin herättänyt heidät katsomaan viimeisen kerran isää, jolla on kallo murskattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen Pekka Lehdon dokumenttia. Teknisen tutkijan esittämät kuvat veitsestä ovat mielenkiintoisia, sillä veitsi vaihtaa asentoa lattialla eri kuvissa. Tutkija myöntää avanneensa oven, ja sen myötä terassille siirtyi paljon lasia. Mitä jos lasimurskan alle jäi jotain todisteita jotka epähuomiossa imuroitiin myöhemmin pois?
Kun nyt spekuloida haluat, niin mitä sieltä olisi voitu imuroida? Astalo?
Lasia jossa useamman ihmisen verta tai violetteja kuituja? Mitä vain tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen Pekka Lehdon dokumenttia. Teknisen tutkijan esittämät kuvat veitsestä ovat mielenkiintoisia, sillä veitsi vaihtaa asentoa lattialla eri kuvissa. Tutkija myöntää avanneensa oven, ja sen myötä terassille siirtyi paljon lasia. Mitä jos lasimurskan alle jäi jotain todisteita jotka epähuomiossa imuroitiin myöhemmin pois?
Tässä lienee myös syy siihen, miksi verijälkiä oli lasin alla. Todennäköisesti lasi on tullut verijälkien päälle oven avaamisen yhteydessä, tai poliisin kenkien mukana.
Tuossa sanottiin, että lasinsiruja meni terassille. Ei lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Miten naapurit tietäisivät erohuhuista, kun Annelikaan ei kuulemma heitä tervehtinyt saatikka ollut tekemisissä heidän kanssaan. Outonahan ne sitä pitivät. Ja onko näistä rahanlainaamisista muuta todistetta kuin Annelin höpinät.
Heidän lapsensa olivat kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan että huppari on tovin siinä oven edessä heilunut ikkunaa rikkomassa niin sitten ainakin mahdollisesti näitä: hiuksia, verta, hikeä, ja räkää. Mielestäni astalon puuttuminen on toisarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin ihmetytti, että pienemmät lapset jätti taloon ja odotti poliisia tyttärensä kanssa portailla.
Jep. Itse olisin herättänyt heidät katsomaan viimeisen kerran isää, jolla on kallo murskattu.
Ai jaa, no itse en olisi voinut jättää lapsia taloon ja paeta vain yhden valitun kanssa odottamaan portaille poliisia. Mutta mistäs minä mitään tiedän, kun en ole äiti.
Vierailija kirjoitti:
Joutsenlahden synniksi ei ainakaan voi esitutkintaa laskea. Kävikö Kuusiranta koskaan rikospaikalla? Olen lukenut hänen kirjansa, mutta en muista oliko siinä mainittu hänen omaa kokemustaan surmapaikalla käymisestä.
Hän ei ole käynyt siellä koskaan. Murhayönä hän muistaakseni ajoi suoraan Jukan työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naapurit tietäisivät erohuhuista, kun Annelikaan ei kuulemma heitä tervehtinyt saatikka ollut tekemisissä heidän kanssaan. Outonahan ne sitä pitivät. Ja onko näistä rahanlainaamisista muuta todistetta kuin Annelin höpinät.
Niin entä sitten. Ei kaikille kavereille asioista puhuta, on lapsia, joita käytetään hyväksi vuositolkulla ja he eivät kerro siitä mitään. Samalla logiikalla naapurit voisivat mennä todistamaan pedofiilin puolesta oikeuteen, se oli lapseni kaveri, ei se ole totta, kun lapsi ei koskaan puhunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no itse en olisi voinut jättää lapsia taloon ja paeta vain yhden valitun kanssa odottamaan portaille poliisia. Mutta mistäs minä mitään tiedän, kun en ole äiti.
Siis koetko muutenkin pakenevasi kodistasi kun menet portaille istumaan? Poliisit meinasivat muuten ajaa talon ohi, jolloin Anneli ja tytär viittoivat heitä tulemaan oikeaan paikkaan. Eli taas ihan väärin Annelilta toimittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan että huppari on tovin siinä oven edessä heilunut ikkunaa rikkomassa niin sitten ainakin mahdollisesti näitä: hiuksia, verta, hikeä, ja räkää. Mielestäni astalon puuttuminen on toisarvoista.
Niitä olisi varmaan löytynyt sieltä, missä hakkasi Jukkaa. Ja edelleen, nuo lasit siirtyi terassin puolelle.
Erilaisiin päätelmiin voi tulla tuolla itse olisin itse olisin itse olisin höpinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis koetko muutenkin pakenevasi kodistasi kun menet portaille istumaan? Poliisit meinasivat muuten ajaa talon ohi, jolloin Anneli ja tytär viittoivat heitä tulemaan oikeaan paikkaan. Eli taas ihan väärin Annelilta toimittu.
He olivat siis turvassa ja hän jätti lapset samaan tilaan mihin murhaaja olisi voinut palata. Ja toisaalta, varmistiko hän edes etä murhaaja poistui talosta. Aivan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin entä sitten. Ei kaikille kavereille asioista puhuta, on lapsia, joita käytetään hyväksi vuositolkulla ja he eivät kerro siitä mitään. Samalla logiikalla naapurit voisivat mennä todistamaan pedofiilin puolesta oikeuteen, se oli lapseni kaveri, ei se ole totta, kun lapsi ei koskaan puhunut siitä.
Ööö, okei. No nämä naapurit kuitenkin kävivät korjaamassa syntyneen väärinkäsityksen. Ja vaikka Tiia Palmén toisteleekin kirjassaan joka sivulla kuinka tunnekylmä ja kamala Anneli on, niin oletko ajatellut, että hän saattaisi kuitenkin olla ollut väleissä lastensa kaverereiden vanhempien kanssa? Ja että heitä ei ole kiinnostanut antaa haastattelua Palménin juorukirjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He olivat siis turvassa ja hän jätti lapset samaan tilaan mihin murhaaja oli
Palasiko joku Tähtisentie 54:n ja viereisen talon (53?) lähettyvillä ja viheralueella todennäköisesti (enemmän kuin vain mahdollisesti) oleskellut ja sieltä 52:n ja 50:n kautta kiertänyt todella takaisin Tähtisentielle, jonne jälki päättyi? Tällaisenkin kuvajaisen voi saada koirapoliisin originaalista (?) raportista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siellä siis olisi ollut verisiä vaatteita ja veriset Jukan kengät ja sorkkarauta ja nämä, kakkospuhelin, nauha. Eikö sossu olisi edes sorkkarautaa huomannut muovipussista?"
Sehän riippuu ihan sorkkaraudasta, niitä on olemassa eri kokoisia.
Näin sen täytyi mennä.
Poliisi tutki pakastimen, muttei avannut pakastepusseja. Siellä oli jäätelön lisäksi lähinnä ranskiksia ja muuta vastaavaa pikaruokaa. Ei niihin kenkiä ja sorkkarautoja sullota, ei ainakaan avaamatta pusseja.
Oliko arkkupakastin? Todistajien mukaan pakastin tarkastettiin vain pintapuolisesti. Ei kukaan siihen päällimmäiseksi jätä rikoksen todistusaineistoa, vaan piilottaa ne syvemmälle/alimmaiseksi mihin tahansa pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siellä siis olisi ollut verisiä vaatteita ja veriset Jukan kengät ja sorkkarauta ja nämä, kakkospuhelin, nauha. Eikö sossu olisi edes sorkkarautaa huomannut muovipussista?"
Näin sen täytyi mennä.
Poliisi tutki pakastimen, muttei avannut pakastepusseja. Siellä oli jäätelön lisäksi lähinnä ranskiksia ja muuta vastaavaa pikaruokaa. Ei niihin kenkiä ja sorkkarautoja sullota, ei ainakaan avaamatta pusseja.
Oliko arkkupakastin? Todistajien mukaan pakastin tarkastettiin vain pintapuolisesti. Ei kukaan siihen päällimmäiseksi jätä rikoksen todistusaineistoa, vaan piilottaa ne syvemmälle/alimmaiseksi mihin tahansa pussiin.
Ei ollut arkkupakastin. Pakastepusseja ei avattu, joten on hyvin mahdollista, että niihin on piilotettu astalo, veriset vaatteet, siivousvälineet ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, okei. No nämä naapurit kuitenkin kävivät korjaamassa syntyneen väärinkäsityksen. Ja vaikka Tiia Palmén toisteleekin kirjassaan joka sivulla kuinka tunnekylmä ja k
En ole mitään kirjoja lukenut, ainoastaan mediasta siis julkisesta mediasta, miten naapurit kuvailivat Jukkaa ja Aueria. Jukka oli sosiaalinen ja aktiivinen .Auer taas ei ollut heitä edes tervehtinyt ja lapset viettivät paljon aikaa muualla kuin kotonaan eli eivät siellä himassaan siis viihtyneet. Vaikea uskoa, että jos ei edes tervehdi jotain niin olisi näille uskoutunut millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, okei. No nämä naapurit kuitenkin kävivät korjaamassa syntyneen väärinkäsityksen. Ja vaikka Tiia Palmén toistele
Voi pyhä yksinkertaisuus sanoi pyhimys kun mummo rovioa sytytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sen täytyi mennä.
Siellä oli jäätelön lisäksi ranskalaisia ja kalapuikkoja. Silti Anneli sai pakastimesta tyhjennettyä pari-kolme muovipussillista kampetta, joista osan laittoi ulkoroskikseen.
Ja miksi Auer halusi tyhjätä pakastimen? Oliko tarkoitus katkaista sähköt talosta, vai mitä varten juuri pakastin oli tyhjennettävä? "Lapsille jäätelöä" on aika kaukaa haettua, sillä jäätelöä saa kaupastakin.