Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9458)
Kyllä kaikkia pystyy manipuloimaan, tosin nämä Annelin pienet ystäväiset taitavat monet itse kärsiä kaikenlaisessta epäoikeudenmukaisuuden kokemuksista, jotka sitten projisoivat madameen. Rouva itse poistuu puhelimesta häkepuhelun aikana, muminana kuuluu rouvan ääni "miten mä pääsen yli tästä" tms.Niin mistä yli.Siitä rikotusta ovesta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikkia pystyy manipuloimaan, tosin nämä Annelin pienet ystäväiset taitavat monet itse kärsiä kaikenlaisessta epäoikeudenmukaisuuden kokemuksista, jotka sitten projisoivat madameen. Rouva itse poistuu puhelimesta häkepuhelun aikana, muminana kuuluu rouvan ääni "miten mä pääsen yli tästä" tms.Niin mistä yli.Siitä rikotusta ovesta?
Jaahas, mistä nauhasta olisi kyse tällä kertaa? Niitähän vaikuttaa olevan jo ties kuinka monta erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mistä nauhasta olisi kyse tällä kertaa? Niitähän vaikuttaa olevan jo ties kuinka monta erilaista.
Kyllä ne siellä uutuubissa on ja kaikki kuulostaa samanlaiselta. Mutta nämä pienet apulaiset luonnollisesti nyt näkevät kaikessa salaliiton. Milloin Puputti on murhattu ja milloin Seppo on murjaani tai kenties porvoon poliisi. Sitten on joku Haikko juttu jota en ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy ilmi Hesarin 24.02.2023 julkaistussa jutussa.
"Sitten sijaisvanhemmat sanoivat, että joskus lapset alkavat sabotoida asioita nähtyään kotona jotain ikävää. Siitä Tyttö-04 sai idean. Hän sanoi nähneensä, kun äiti tappoi isän. Puuro- ja nuudelirangaistus päättyi siihen, kertoo Tyttö-02."
"LASTEN kertomuksia käytettiin todisteina kahdessa erillisessä oikeudenkäynnissä.
Aueriin kohdistuneessa murhaoikeudenkäynnissä Vaasan hovioikeus arvioi, etteivät lasten kertomukset olleet uskottavia eivätkä tukeneet murhasyytettä.
Sen sijaan Turun hovioikeus rakensi seksuaalirikosjutun tuomion lasten kertomusten varaan. Se jätti osan lasten kertomuksista huomiotta epärealistisina ja epätodennäköisinä, mutta jäljelle jääneet osat olivat oikeuden mukaan johdonmukaisia ja yksityiskohtaisia."
Tä
Kyllä, lasten terapiat keskeytettiin.
-Anneli Auerin lapsille tarjottiin terapiaa vuonna 2006 isänsä kuoleman jälkeen kriisistä selviämiseksi. Anneli Auer keskeytti terapiaistunnot kuitenkin nopeasti, kirjoittaa Ilta-Sanomat.
-Miksi Auer lopetti lasten terapian?
Syyttäjän mukaan Anneli Auer lopetti lasten kriisiterapian kesken kaiken, koska pelkäsi lasten paljastavan asioita, joiden piti pysyä salassa. IL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Annelin syyttömyyden puolella, mutta se täytyy sanoa, että että ekan kerran kun kuulin häkenauhan, pidin Annelin ääntä epäaitona, sellaisena kuin jos maallikko yrittää näytellä hätääntynyttä. Ja varsinkin tytär: Amandan ääni on kuin tytön jossain koulun näytelmässä = epäaito. Tyyliin naukumista "voisitteks tulla kun isä kärsii...."
Vaan eipä muissa tappotapauksissa häkenauhalle puhujat kuulosta sen luonnollisemmalta, eräässäkin puhelussa joku miessoittaja kuulostaa ihan välinpitämättömältä, vaikka on hädissään.
Itse kiinnitin huomiota myös siihen, kun tyttö ensin kirkaisee ja Auer kysyy "lähtikse jo" ja tyttö vastaa lähes tympääntyneellä äänellä "joo, se lähti".
Aivan tympääntyneellä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten sijaisvanhemmat sanoivat, että joskus lapset alkavat sabotoida asioita nähtyään kotona jotain ikävää. Siitä Tyttö-04 sai idean. Hän sanoi nähneensä, kun äiti tappoi isän. Puuro- ja nuudelirangaistus päättyi siihen, kertoo Tyttö-02."
"LASTEN kertomuksia käytettiin todisteina kahdessa erillisessä oikeudenkäynnissä.
Aueriin kohdistuneessa murhaoikeudenkäynnissä Vaasan hovioikeus arvioi, etteivät lasten kertomukset olleet uskottavia eivätkä tukeneet murhasyytettä.
Sen sijaan Turun hovioikeus rakensi seksuaalirikosjutun tuomion lasten kertomusten varaan. Se jätti osan lasten kertomuksista huomiotta epärealistisina ja epätodennäköisinä, mutta jäljelle jääneet osat olivat oikeuden mukaan johdonmukaisia j
No siinä tapauksessa neljä sytytyslankaa palaa ja on vain ajan kysymys, milloin joku heistä kertoo totuuden asioista. En itse usko tähän, koska en usko että Anneli Auer on murhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Missä käynyt ilmi? Laittakaa jotakin faktaa tai linkkiä luotettavaan tahoon näiden väitteidenne tueksi, ettei tarvitse erikseen kysellä. Pelkkä puskista huutelu ei toimi.
Lue koko ketju. Juristi Nina jotain (lukee aiemmin ketjussa) on kirjoittanut kirjan vääristellystä häkenauhasta, ja siitä on toinenkin kirja toisen ihmisen kirjoittamana. Jos haluat vuorenvarmana väittää, että tämä Nina on suoltanut perusteetonta ja valheellista puppua pokkana koko kirjan täyteen, niin ole hyvä ja esitä sinä siitä todisteet. Tuossa kirjassa on varmasti mainittu, mistä tiedot ovat peräisin. Lue se jos kiinnostaa. Itsekin aion, jos saan sen jostain käsiini.
Pyysin luotettavan lähteen. Tällaiset "juristi" Ninat, Auerin kaverit ei vakuuta.
Olisihan lapsille terapiaa pitänyt tarjota. Oma läheiseni kävi terapiassa isänsä kuoleman jälkeen vaikka kyseessä oli ihan luonnollinen poismeno, tosin järkyttävä lapselle. Tuossa Ulvilan tapauksessa julkisuus ja Jukan elämän levittäminen nettiin ja murhan yksityiskohtainen kuvaus, aivan kamalaa lapselle. Kaverit kyselee ja ihmiset tietää kenen lapsia nämäkin ovat. Trauma voi pilata koko lapsen elämän.Tosin yhden lapsen elämän se näköjään on jo pilannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä käynyt ilmi? Laittakaa jotakin faktaa tai linkkiä luotettavaan tahoon näiden väitteidenne tueksi, ettei tarvitse erikseen kysellä. Pelkkä puskista huutelu ei toimi.
Lue koko ketju. Juristi Nina jotain (lukee aiemmin ketjussa) on kirjoittanut kirjan vääristellystä häkenauhasta, ja siitä on toinenkin kirja toisen ihmisen kirjoittamana. Jos haluat vuorenvarmana väittää, että tämä Nina on suoltanut perusteetonta ja valheellista puppua pokkana koko kirjan täyteen, niin ole hyvä ja esitä sinä siitä todisteet. Tuossa kirjassa on varmasti mainittu, mistä tiedot ovat peräisin. Lue se jos kiinnostaa. Itsekin aion, jos saan sen jostain käsiini.
Pyysin luotettavan lähteen. Tällaiset "juristi" Ninat, Auerin kaverit ei vakuuta.
Eikö tuo Nina sitten oikeasti ole juristi, vai miksi sana on lainausmerkeissä?
Itse en usko, että kukaan kirjoittaisi kirjaa täyteen täyttä pskaa, joka olisi helposti todennettavissa valeeksi. Jos näin olisi, niitä todisteluita olisi jo tämäkin ketju täynnä. Sitä paitsi niitä kirjoja on kaksi. Toinen ei ole juristi-Ninan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan Turun hovioikeus rakensi seksuaalirikosjutun tuomion lasten kertomusten varaan. Se jätti osan lasten kertomuksista huomiotta epärealistisina ja epätodennäköisinä, mutta jäljelle jääneet osat olivat oikeuden mukaan johdonmukaisia j
Tässähän tämä on:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-auer-lopetti-lastensa-terapian/2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Nina sitten oikeasti ole juristi, vai miksi
Ja mikähän se toinen kirja olisi?
Häke-nauha on väärennetty. Se on kaikkien tiedossa. Mutta he eivät pysty muuttamaan kellonaikoja. Se on se syy minkä takia Annelia ei voida tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Annelin syyttömyyden puolella, mutta se täytyy sanoa, että että ekan kerran kun kuulin häkenauhan, pidin Annelin ääntä epäaitona, sellaisena kuin jos maallikko yrittää näytellä hätääntynyttä. Ja varsinkin tytär: Amandan ääni on kuin tytön jossain koulun näytelmässä = epäaito. Tyyliin naukumista "voisitteks tulla kun isä kärsii...."
Vaan eipä muissa tappotapauksissa häkenauhalle puhujat kuulosta sen luonnollisemmalta, eräässäkin puhelussa joku miessoittaja kuulostaa ihan välinpitämättömältä, vaikka on hädissään.
Itse kiinnitin huomiota myös siihen, kun tyttö ensin kirkaisee ja Auer kysyy "lähtikse jo" ja tyttö vastaa lähes tympääntyneellä äänellä "joo, se lähti".
Aivan tympääntyneellä äänellä.
Olen itse kuullut toisen näistä tympääntyneiksi tms. väitetyistä äänistä, eli Jukka Lahden parkaisun Annu auta!. Mielestäni ääni ei ole mitenkään tympääntynyt tai lannistunut, mistään ei voi päätellä kuinka Lahti muka olisi tuossa vaiheessa jo arvannut että vaimonsa on mukana jutussa. Ei tullut mieleenikään tällainen, vaan päinvastoin se todistaa, että Anneli ei ainakaan puukkoa heiluttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Näin HS:n artikkelissa lähinnä vain toimittajan alustavaa kerrontaa ja johdattelua asiaan. Sen lisäksi pätkässä tuli ilmi vain nuorimman eli 2004 syntyneen tytön osuutta. Olen kuitenkin erityisen kiinnostunut siitä, miten nimenomaan poika perui kertomustaan ja miltä osin.
Et ole tosissasi? Asia tulee täysin selväksi tuosta artikkelista. Siinä kerrotaan, että lapset ovat kertoneet kertomuksensa keksityiksi, ja sitten kerrotaan, että näitä kertomuksia on käytetty kahdessa eri oikeudenkäynnissä.
Oletko varma, että Anneli ei ole manipuloinut lapsia perumaan todistuksiaan? Vuosien varrella lapsille olisi kova syyllisyys tajutessaan, että äippä on telkien takana heidän takiaan.
No kyllä olen käytännössä katsoen varma.
Ja mihinkäs tutkimukseen tämä näkemyksesi pohjautuu? Vai onko pelkkää mutua? Muista erottaa omat mielipiteesi ja tulkintasi faktoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Senkin kirjoittajan nimi on tässä ketjussa. Luin sen täältä. Hae itse.
Ottamatta kantaa syyllisyyteen suuntaan tai toiseen, in otettava huomioon, että tapaukseen liittyy monia omituisia yksityiskohtia mm.
-yhteydenotot Porvoon po*iisiin (yhteydenoton kohde tai yhteydenoton syy ei koskaan paljastunut.
-ystävän katoaminen päivää surman jälkeen
-2008 tapahtumat Porvoossa, jolloin po*iisi löytyi kuolleena yhdessä puolisonsa kanssa. Tapauksen epäiltiin olleen puolisoiden yhteinen itsemurha, mikä myös todella outoa. Ei voi edes tietää onko kyseessä sama, mutta paljon outoja tapahtumia tuolla suunnalla.
Mikä sai surmatun ottamaan yhteyttä virkavaltaan? Tiesikö hän jotain liikaa? Oliko häntä ehkä uhkailtu?
Vierailija kirjoitti:
Häke-nauha on väärennetty. Se on kaikkien tiedossa. Mutta he eivät pysty muuttamaan kellonaikoja. Se on se syy minkä takia Annelia ei voida tuomita.
Ja kertoiko se Niina, miten ne huppiksen äänet on poistettu ja Annelin uole-sana lisätty jostain tyhjästä? Kyllä on etevää, jos on tuollaisen väärentelyn saanut todistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa syyllisyyteen suuntaan tai toiseen, in otettava huomioon, että tapaukseen liittyy monia omituisia yksityiskohtia mm.
-yhteydenotot Porvoon po*iisiin (yhteydenoton kohde tai yhteydenoton syy ei koskaan paljastunut.
-ystävän katoaminen päivää surman jälkeen
-2008 tapahtumat Porvoossa, jolloin po*iisi löytyi kuolleena yhdessä puolisonsa kanssa. Tapauksen epäiltiin olleen puolisoiden yhteinen itsemurha, mikä myös todella outoa. Ei voi edes tietää onko kyseessä sama, mutta paljon outoja tapahtumia tuolla suunnalla.
Mikä sai surmatun ottamaan yhteyttä virkavaltaan? Tiesikö hän jotain liikaa? Oliko häntä ehkä uhkailtu?
Joku väitti tässä ketjussa että oli uhkailtu, joku työpaikalta. Lähdettä tälle väitteelle ei ollut.
Mikä herranen aika sentään tuo Porvoon tapahtuma on? Onko todella näin, että ei pidetä perhesurmana vaan yhteisitsemurhana? Joku totesi ketjussa tähän liittymättä, että tuo Porvoon poliisissa Lahden kanssa puhelimessa puhunut poliisi olisi jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, lasten terapiat keskeytettiin."
Kuka yllättyi?
Olen istunut Annelin kanssa Saramäessä samaan aikaan enkä usko hetkeäkään etteikö Anneli kykenisi manipuloimaan lapsiaan.