Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9458)
Vierailija kirjoitti:
"Olivatko nämä olleet edes missään tekemisissä opiskeluvuosiensa jälkeen?"
Jukka ja Puputti olivat yhteydessä. En ole varma liittyikö siihen se Jukan tekemä tutkimus.
Jos niillä olikin suhde ja A sai sen selville? pyysi jonkun tutun hoitamaan Puputin Porvoon päässä ja hoiteli itse Jukan?
Vierailija kirjoitti:
"Mutta minä olen kuullut yhdeltä, joka tunsi Jukan, että Jukka oli sellainen mies, että jos hän olisi tiennyt, että jossain oltaisiin seksuaalisesti kajottu lapsiin, niin hän ei olisi jättänyt asiaa puolitiehen."
No siksi kai Jukka Lahti olikin yhyeydessä poliisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka ja Puputti olivat yhteydessä. En ole varma liittyikö siihen se Jukan tekemä tutkimus.
Jos niillä olikin suhde ja A sai sen selville? pyysi jonkun tutun hoitamaan Puputin Porvoon päässä ja hoiteli itse Jukan?
Puputti kuoli Helsingin keskustassa, hukkuneena.
Aikaa Jukan tekemästä rikosilmoituksesta oli kulunut puoli vuotta. Herää kysymys: MISTÄ asiasta Jukka teki huhtikuussa Haikossa rikosilmoituksen? Miksei sitä kerrota julkisuuteen vaan peitellään työvuorolistoja??
Luvata Oy on monikansallinen yritys, toimipisteitä ympäri maailmaa, mm.Sao Paolossa. Etelä-Amerikka on lapsibisneksen luvattu maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemmin epäillyt Annelia, mutta netissä pyörii sellainen huhu että tappaja olisi joku Luvatan tehtaalta: Luvatan pikkujoulut tms.hippalot oli aikaisemmin järjestetty Haikon kartanossa ja siellä oli ollut bileissä lapsiprostituutiota.
Jukka oli tiennyt siis liikaa ja sai maksaa hengellään. Ja Puputti saattaa liittyä siihen.
Liekö huhu totta?
Tämä on uutta tietoa.
Vai että oikein "tietoa". Kaikki näköjään menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Voi v.ttu teitä sekoja. Mikä helvetin tarve teillä on syyttää asiaan osattomia? Ainoastaan Anneli Auer ja hänen vanhin tyttärensä olivat asialla ja tytärkin oli ikänsä puolesta rikosvastuun ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Oon satavarma että keissiin liittyy jotain suurempaa jota jotkut tahot piilottaa. "
Varsin mahdollista, mutta tekijät ovat silti Anneli Auer ja Amanda-tytär.
Miksi sulla on tuollainen pakkomielle tuon lapsiraukan syyttämisestä? Ja mikä ihme voi saada sut uskomaan, että voit varmaksi tietää yhtään mitään tuollaista?
Tytär ei ole sekaantunut juttuun. Häkenauhalla kuuluu miten hän on huolissaan isästään. Annelin käytös häkenauhalla on epäaitoa. Kesken puhelun, hänen täytyy mennä katsomaan tuonne, käskee tyttöä olemaan itkemättä. Miksei Anneli käske tyttöä juoksemaan naapuriin hakemaan apua. Ai niin, lähin naapuri oli kilometrin päässä 🤣, tyttö ei olisi osannut avata ulko-ovea 😉 melko tukeva huppumies olisi saattanut olla ulko-ovella väijymässä tyttöä😂 jne
Annelin toiminnassa ei ollut mitään järkeä tai sitten oli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär varmaan huomaa, kun äitinsä juoksee pakoon? Miksei kysyisi siinä kohtaa, että kuka siellä huoneessa on?
No miksi äiti ei vastaa tytölle, vaan juoksee vain tytön ohi tappaja kintereillään?
Murhaaja kääntyi takaisin takkahuoneeseen. Eihän siinä ole kuin askel olohuoneen puolella.
Notkea hiippari, kun pystyi kulkemaan ahtaista ikkunoista jälkiä jättämättä ja tekemään loikan yhdellä jalalla.
-Olohuoneen puolella lattialla on verinen liukumajälki, noin 3,5 metriä uhrista. Anneli Auerin mukaan se sopii syntyneeksi tilanteessa, jossa surmaaja oli hyökännyt häntä kohti. Etäisyydet huomioon ottaen uhrin ja liukumajäljen välissä olisi pitänyt olla vähintään yksi meno- ja yksi tulojälki.
-Vaasan hovioikeuden käsittelystä
Jos tuo tapahtumakuvio on yhtään totta niin pidän mahdollisena että joko Puputti tai Lahti teki lapsensuojeluilmoituksen niin kuin olisi pitänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta minä olen kuullut yhdeltä, joka tunsi Jukan, että Jukka oli sellainen mies, että jos hän olisi tiennyt, että jossain oltaisiin seksuaalisesti kajottu lapsiin, niin hän ei olisi jättänyt asiaa puolitiehen."
No siksi kai Jukka Lahti olikin yhyeydessä poliisiin.
Tarkoitin, että aikoinaan epäiltiin, että Jukka Lahti aikoi tuoda Anneli Auerin kyseenalaiset teot julki ja se olisi syy murhaan. Anneli Auer olisi tällä salannut omia toimiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minfossa ne sanoo että poliisille oli tullut vihje "yksi tapetaan, toinen katoaa ja ne ovat opiskelukavereita." Liekö ennen joulukuuta 2006 tullut se vihje?
:D ei juma näitä teidän juttuja..
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo tapahtumakuvio on yhtään totta niin pidän mahdollisena että joko Puputti tai Lahti teki lapsensuojeluilmoituksen niin kuin olisi pitänytkin.
Niin, Anneli Auerista, mutta tietysti tämähän on vain pelkkää arvailua, eikä asia välttämättä mennyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär varmaan huomaa, kun äitinsä juoksee pakoon? Miksei kysyisi siinä kohtaa, että kuka siellä huoneessa on?
No miksi äiti ei vastaa tytölle, vaan juoksee vain tytön ohi tappaja kintereillään?
Murhaaja kääntyi takaisin takkahuoneeseen. Eihän siinä ole kuin askel olohuoneen puolella.
Notkea hiippari, kun pystyi kulkemaan ahtaista ikkunoista jälkiä jättämättä ja tekemään loikan yhdellä jalalla.
-Olohuoneen puolella lattialla on verinen liukumajälki, noin 3,5 metriä uhrista. Anneli Auerin mukaan se sopii syntyneeksi tilanteessa, jossa surmaaja oli hyökännyt häntä kohti. Etäisyydet huomioon ottaen uhrin ja liukumajäljen välissä olisi pitänyt olla vähintään yksi meno- ja yksi tulojälki.
Auerhan vuosi verta, kun sai iskun rintaansa. Takkahuoneen ovella oleva veri voi olla hänestä lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta kumma, ettei yksikään näistä kajotuista lapsista ole tullut esille näiden vuosien aikana. Sen verran julkisuutta saanut juttu, että harva jättäisi poliisille tai medialle kertomatta olevansa osa tapahtumia ja joutuneensa itsekin rikoksen uhriksi tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puputti kuoli Helsingin keskustassa, hukkuneena.
Aikaa Jukan tekemästä rikosilmoituksesta oli kulunut puoli vuotta. Herää kysymys: MISTÄ asiasta Jukka teki huhtikuussa Haikossa rikosilmoituksen? Miksei sitä kerrota julkisuuteen vaan peitellään työvuorolistoja??
Luvata Oy on monikansallinen yritys, toimipisteitä ympäri maailmaa, mm.Sao Paolossa. Etelä-Amerikka on lapsibisneksen luvattu maa.
Kaikkea sinäkin selität. Kuka muka väittää, että Jukka Lahti teki rikosilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Jukka teki rikosilmoituksen Porvoon poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta kumma, ettei yksikään näistä kajotuista lapsista ole tullut esille näiden vuosien aikana. Sen verran julkisuutta saanut juttu, että harva jättäisi poliisille tai medialle kertomatta olevansa osa tapahtumia ja joutuneensa itsekin rikoksen uhriksi tuolloin.
No, Anneli Aueriahan syytettiin lapsiin kajoamisesta ja lapset olivat kertoneet sellaisesta, vaikka ovat peruneetkin sanansa. Ehkä peruminen oli perusteetonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka teki rikosilmoituksen Porvoon poliisille.
Vain sinä väität niin!
Netissä pyörii huhu, että murhaaja oli Jukan opiskelukaverin naapurin serkku, joulupukkinakin työskennellyt Pirjo, jonka kanssa Anneli äänitti harrastuksena murhaääniä ja harjoitteli puukkohippaa! Kumpikaan ei käytä rintaliivejä tai kampaa, joten aika selvä juttu!
Murha-ase oli Pirjon puukenkä kokoa 45, joka poltettiin takassa lämmikkeeksi heti työn tehtyä.
Varmaan oli uutta tietoa teillekin tämä!
Annelisti haluaa vaientaa keskustelun..Porvoo,Luvata ym sekoilua