Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9458)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta minä olen kuullut yhdeltä, joka tunsi Jukan, että Jukka oli sellainen mies, että jos hän olisi tiennyt, että jossain oltaisiin seksuaalisesti kajottu lapsiin, niin hän ei olisi jättänyt asiaa puolitiehen."
No siksi kai Jukka Lahti olikin yhyeydessä poliisiin.
Tarkoitin, että aikoinaan epäiltiin, että Jukka Lahti aikoi tuoda Anneli Auerin kyseenalaiset teot julki ja se olisi syy murhaan. Anneli Auer olisi tällä salannut omia toimiaan.
Mä taas olen kuullut, että Jukka tiesi liikaa Haikon pedaribileistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta minä olen kuullut yhdeltä, joka tunsi Jukan, että Jukka oli sellainen mies, että jos hän olisi tiennyt, että jossain oltaisiin seksuaalisesti kajottu lapsiin, niin hän ei olisi jättänyt asiaa puolitiehen."
No siksi kai Jukka Lahti olikin yhyeydessä poliisiin.
Tarkoitin, että aikoinaan epäiltiin, että Jukka Lahti aikoi tuoda Anneli Auerin kyseenalaiset teot julki ja se olisi syy murhaan. Anneli Auer olisi tällä salannut omia toimiaan.
Mä taas olen kuullut, että Jukka tiesi liikaa Haikon pedaribileistä.
Mä taas olen kuullut, että kyse oli Hangon keharibileistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei, vaan hän väitti, että mies poistui oven rikotusta ikkunasta, joka olisi ollut käytännösä mahdotonta."
Vaikea uskoa, ettei ikkunasta pääsisi ulos. Ne rekothan todettiin väärin tehdyiksi.
Niin, rekonstruktioissa kulkuaukko oli isompi, koska poliisi oli rikkonut aukkoa suuremmaksi ja poistanut ikkunasta vaarallisesti törröttäneitä lasinsirpaleita. Lisäksi rekonstruktiossa ei oltu huomioitu, että terassin lattia oli alempana kuin oven alareuna.
Poliisi oli rikkonut ikkunaa oikein huolella sen jälkeen, kun ikkuna oli ensimmäisen kerra kuvattu. Siitä alkuperäisestä aukosta ei olisi mahtunut kuin lapsi.
Annelistit ovat näköjään yhtä kujalla kuin silloin toistakymmentä vuotta sitten, kun jaksoin viimeksi näitä nettikeskusteluja seurata. Ainoa ero oli silloin oli että jokaisen Annelin puolustajan jutut päättyivät aina halkoon ja sen vieraaseen dna:han.
Juu juu, se oli hajuton, mauton lepakkomies, joka oli kookas, eiku kapeaharteinen, niin että mahtukin ikkunasta sillaan ja tollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta kumma, ettei yksikään näistä kajotuista lapsista ole tullut esille näiden vuosien aikana. Sen verran julkisuutta saanut juttu, että harva jättäisi poliisille tai medialle kertomatta olevansa osa tapahtumia ja joutuneensa itsekin rikoksen uhriksi tuolloin.
Pedofiliaa vastaan työskentelevien kertomuksista: ihmiskaupan ja seksikaupan uhreina olevia lapsia kuljetetaan tuhansia kilometrejä, ympäri maailmaa. Joku etelä-amerikkalainen lapsi saattaa päätyä venäläisen oligarkin leikkikaluksi. Tämän jälkeen se lapsi hävitetään, jotta ei pääse laulelemaan.
Kuvaa rikospaikalta. Kilpi, jossa ruskea kangas tai pyyhe, näkyy kuvassa, siinä on myös teippiä: https://imgur.com/mrKWY5X
Vierailija kirjoitti:
Annelistit ovat näköjään yhtä kujalla kuin silloin toistakymmentä vuotta sitten, kun jaksoin viimeksi näitä nettikeskusteluja seurata. Ainoa ero oli silloin oli että jokaisen Annelin puolustajan jutut päättyivät aina halkoon ja sen vieraaseen dna:han.
Juu juu, se oli hajuton, mauton lepakkomies, joka oli kookas, eiku kapeaharteinen, niin että mahtukin ikkunasta sillaan ja tollaan.
En usko, että olen ainoa Annelin syyttömäksi havainnut, joka päätyi samoihin perusteluihin kuin hovioikeus. Syyttömyys näillä perusteilla on ilmeinen.
Annelin oli ajallisesti täysin mahdoton surmata Jukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei, vaan hän väitti, että mies poistui oven rikotusta ikkunasta, joka olisi ollut käytännösä mahdotonta."
Vaikea uskoa, ettei ikkunasta pääsisi ulos. Ne rekothan todettiin väärin tehdyiksi.
Niin, rekonstruktioissa kulkuaukko oli isompi, koska poliisi oli rikkonut aukkoa suuremmaksi ja poistanut ikkunasta vaarallisesti törröttäneitä lasinsirpaleita. Lisäksi rekonstruktiossa ei oltu huomioitu, että terassin lattia oli alempana kuin oven alareuna.
Poliisi oli rikkonut ikkunaa oikein huolella sen jälkeen, kun ikkuna oli ensimmäisen kerra kuvattu. Siitä alkuperäisestä aukosta ei olisi mahtunut kuin lapsi.
Missä muka ekat kuvat? Noissa yöllä otetuissa näkyy, että kyllä siitä mies mahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, joka varsinaisesti on Annelia vastaan, on se että Anneli näyttäisi ainakin kuvien perusteella olevan vasenkätinen. Onko tästä tietoa?
Jukkahan kai kuoli oikeaan ohimoon kohdistuneen iskun seurauksena, joka sopisi mahdollisesti vasenkätisen aiheuttamaksi, jos murha-ase on vasara tai vastaava. Tosin vasenkätisiä on noin 10 prosenttia ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär varmaan huomaa, kun äitinsä juoksee pakoon? Miksei kysyisi siinä kohtaa, että kuka siellä huoneessa on?
No miksi äiti ei vastaa tytölle, vaan juoksee vain tytön ohi tappaja kintereillään?
Murhaaja kääntyi takaisin takkahuoneeseen. Eihän siinä ole kuin askel olohuoneen puolella.
Notkea hiippari, kun pystyi kulkemaan ahtaista ikkunoista jälkiä jättämättä ja tekemään loikan yhdellä jalalla.
-Olohuoneen puolella lattialla on verinen liukumajälki, noin 3,5 metriä uhrista. Anneli Auerin mukaan se sopii syntyneeksi tilanteessa, jossa surmaaja oli hyökännyt häntä kohti. Etäisyydet huomioon ottaen uhrin ja liukumajäljen välissä olisi pitänyt ol
"Auerhan vuosi verta, kun sai iskun rintaansa. Takkahuoneen ovella oleva veri voi olla hänestä lähtöisin."
Siis, kyse oli kengänjäljestä. Tässä koko lauselma siihen liittyen:
-Olohuoneen puolella lattialla on verinen liukumajälki, noin 3,5 metriä uhrista. Anneli Auerin mukaan se sopii syntyneeksi tilanteessa, jossa surmaaja oli hyökännyt häntä kohti. Etäisyydet huomioon ottaen uhrin ja liukumajäljen välissä olisi pitänyt olla vähintään yksi meno- ja yksi tulojälki. Nämä puuttuvat, mikä viittaa siihen, että jälki on lavastettu.
Todistaja MT:n lausunnon mukaan jälki on poikkeuksellisen runsasverinen ja jäljen muoto on lisäksi voinut syntyä vain niin, että kenkää on pidetty kädessä ja sitä on kierretty oikealle.-
-Vaasan hovioikeus
Sen ruskean kuidun aiheuttajat lojuivat sekä varastossa, että ulkona terassin vieressä. Niitä ei koskaan tutkittu.
Minä ymmärrän sen jäljen niin, että Annelin haavasta on pudonnut verta lattialle ja sen jälkeen siitä on kävelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, joka varsinaisesti on Annelia vastaan, on se että Anneli näyttäisi ainakin kuvien perusteella olevan vasenkätinen. Onko tästä tietoa?
Jukkahan kai kuoli oikeaan ohimoon kohdistuneen iskun seurauksena, joka sopisi mahdollisesti vasenkätisen aiheuttamaksi, jos murha-ase on vasara tai vastaava. Tosin vasenkätisiä on noin 10 prosenttia ihmisistä.
Annelin tekemistä Auermedian askarteluvideoista näkee, että hän on oikeakätinen. Videoitten teko osoittaa myös, kuinka pikkutarkka ja järjestelmällinen hän on tekemisissään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa rikospaikalta. Kilpi, jossa ruskea kangas tai pyyhe, näkyy kuvassa, siinä on myös teippiä: https://imgur.com/mrKWY5X
Voisi olla terassin mattokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta kumma, ettei yksikään näistä kajotuista lapsista ole tullut esille näiden vuosien aikana. Sen verran julkisuutta saanut juttu, että harva jättäisi poliisille tai medialle kertomatta olevansa osa tapahtumia ja joutuneensa itsekin rikoksen uhriksi tuolloin.
Pedofiliaa vastaan työskentelevien kertomuksista: ihmiskaupan ja seksikaupan uhreina olevia lapsia kuljetetaan tuhansia kilometrejä, ympäri maailmaa. Joku etelä-amerikkalainen lapsi saattaa päätyä venäläisen oligarkin leikkikaluksi. Tämän jälkeen se lapsi hävitetään, jotta ei pääse laulelemaan.
Arvelinkin jonkun tulevan sepustamaan sakeaa settiä. Ja tietenkin vain Lahti ja Puputti tiesi tästä maailmanlaajuisesta pedofiilivyyhdistä, joka lähti purkautumaan illanvietosta Halikon kartanolta. Mihin ne lapset Halikosta hävitettiin? Huppumies vei mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Oon satavarma että keissiin liittyy jotain suurempaa jota jotkut tahot piilottaa. "
Varsin mahdollista, mutta tekijät ovat silti Anneli Auer ja Amanda-tytär.
Miksi sulla on tuollainen pakkomielle tuon lapsiraukan syyttämisestä? Ja mikä ihme voi saada sut uskomaan, että voit varmaksi tietää yhtään mitään tuollaista?
Amanda ei ole koskaan ollut mikään lapsiraukka, vaan hänellä on äitinsä ohella mitä ilmeisimmin luonnehäiriö ja se, mitä talossa tapahtui on kyllä ihan yleistä tietoa ja todistettavissa.
Kyllä nyt luonnehäiriöiseltä vaikuttaa lähinnä sun pakkomielteenomainen suhtautuminen asiaan. Eikö sulle ikinä tule mieleen, että entä jos oletkin väärässä? Mieti miten moraalitonta sun toiminta silloin olisi?
Ei todellakaan ole mitään yleistä tietoa, että 10-vuotias on osallinen murhaan. Kyllä suurin osa ihmisistä pitää täysin epärealistisina tuollaisia väitteitä.
Olettaisin, että noiden sun viestien perusteella voitaisiin tuomita kunnianloukkauksesta. Toki en usko kenenkään tekevän sun viesteistä mitään rikosilmoitusta.
Onko Jukan verijäljien syntymisessä eriaikaisuutta? Jos koko teko tehtiin 3 minuutissa, niin ne näkyisivät yhtä vanhoina (toki kankaaseen imeytynyt ja lattialle tippunut veri käyttäytyy eri tavalla). Vastaako lautumat Annelin kertomaa aikaikkunaa?
Miksi pikkutarkka ja järjestelmällinen ihminen lavastaisi tuon homman noin huonosti ja epämääräisesti, kun aikaa kerran oli?
En ollut se joka tuon laittoi, mutta tää on ihan tavallista eri tutkintalinjojen koluamista, kun keskustelu jumittuu eipäs-juupas-Anneli-syyllinen-syytön -vaihteelle. Ei tuo fyssaritarinakaan ihan mahdottomuudelta kuulosta. Tai yhteys Luvataan.
Itse sanoisin että on aihetta ja todisteita olettaa että Anneli oli syyllinen, mutta myös syytön. 50 %/50 %. Jos teki sen, niin se vaati nopeutta ja monen asian onnistumista.