HS: Lapsikadon syy on lyhyet suhteet
Suhteet eivät kestä nykyisin, koska nettipalveluista on jatkuvasti tarjolla uusia parisuhdetarjokkaita. Suhteet eivät ehdi lastenhankintaan ennen kuin ne jo loppuvat. Ennen parisuhdetarjokjaita tuli vastaan niin harvoin, että Suhteet ehtivät syventyä perheenperustamiseen asti.
Kommentit (952)
Samaa mieltä kuin aikaisemmat. Jos nainen ei halua seurustella kanssani silloin kun ei ole mitään tavoitteita joihin minua tarvitaan, ei parisuhde kiinnosta.
Jos naisella on jo perhekuume päällä ja tavoitteet mielessä, ei voi mitenkään tietää olenko kiinnostavin mies romanttisesti ja seksuaalisesti, vai perustuuko kiinnostus kokonaisuuteen jonka mahdollistaja olen.
Miehistä 44% prosenttia on vyötärölihavia. Näistäkö on liikaa mistä valita? Siinäpähän vinkuvat sohvalla löhöten kun eivät kelpaa naisille. Ja ihmetellen mikä on vikana naisissa kun eivät saa matchejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mä en ymmärrä tällaista nuorten ihmisten syyllistämistä. Sekä miesten että naisten on hyvä käydä koulut ja hankkia kunnon ammatti ennenkuin mistään perheestä edes puhutaan!
Olen neuvolan Th ja nähnyt ihan liikaa nuoria yh-äitejä. Surullista elämää.Elää nuoret itseänne varten, hankkikaa koulutusta, ura, varallisuutta. Sitten vasta ehkä niitä lapsia jos tuntuu siltä. Älkää sitoutuko liian nuorina, ne liitot eivät kestä ja yh-äitien lapset kärsivät.
Taas kerran linkkaat yhteen nuorena sitoutumisen ja lasten tekemisen nuorena.
Onko se naisille oikeasti mahdotonta kuvitella, että alettaisiin seurustelemaan sen luotettavan työkalupakkimiehen kanssa jo nuorena, mutta tekemättä lapsia nuorena?
Minkä ikäisenä sinä tiesit haluavasi omia la
Kuinka helvetin monta kertaa tämä pitää toistaa? :D
Seurustelu nuorena ei ole sama asia kuin lasten hankkiminen nuorena.
Trollaatteko te, vai onko teille oikeasti mahdoton yhtälö seurustella tavismiehen kanssa mistään muusta syystä kuin perheen perustamisen takia lähitulevaisuudessa?
Minä tiesin haluavani lapsia kun olin parikymppinen, mutta minusta paras aika hankkia lapsia olisi kolmekymppisenä. Siinä on 10 vuotta aikaa seurustella, nauttia yhteisestä ajasta ja hitsautu yhteen. Jos nainen haluaa seurustelun "täsmäajoituksella" vasta kun perheen hankkiminen on ajankohtaista, silloin minä en ole naisen silmissä seksuaalisesti ja romanttisesti riittävän kiinnostava. Sellaisen naisen kanssa ei kannata lisääntyä.
Tässä on selkeästi ihan eri tavoitteet tavismiehillä ja naisilla.
Tavismies haluaa mahdollisimman pitkän lapsettoman seurusteluajan ennen perheen perustamista. Nainen haluaa minimoida lapsettoman ajan tavismiehen kanssa, ja mieluummin käyttää sen ajan seikkailuihin viihdyttäjämiesten kanssa.
Omat havainnot ovat yhtäpitäviä tilastojen kanssa. Naiset yrittävät vääntää väkisin tilanteen sellaiseksi, että kannattaa panna ympäriinsä ja kun on lasten hankkimisen aika, vauhdilla alttarilta pankkiin ja synnärille. Jokaine tilasto todistaa, että mitä enemmän seksikumppaneita, sitä heikommat todennäköisyydet kasassa pysyvälle avioliitolle.
Tunnen pareja jotka ovat pysyneet yhdessä, ja jotka ovat onnellisia. Sellaisia pareja jotka ovat "aina" olleet yhdessä. Se auttaa selkeästi, jos mies pärjää hyvin työelämässä ja nainen on hoikka.
Kun katsoo näitä kolmekymppisinä pikapikavauhtia pariutuneita, ei hyvältä näytä. Erotaan ristiin rastiin, on pareja joissa oli ensihuuma ja lyhyt kuherrusaika, ja nyt asutaan eri puolilla taloa. Siihen peliin en mukaan lähde. 5 vuotta on ehdoton minimi ennen kuin aletaan puuhastelemaan ilman ehkäisyä, ja mieluummin lähemmäs 10 vuotta.
Se pitää tietää etukäteen halutaanko lapsia. Mutta jos lapsikuume on jo päällä, on myöhäistä. Parisuhteen pitää alkaa ennen sitä, jotta selviää ollaanko kiinnostuneita toisistaan ihmisinä eikä osana tavoitteita.
Lapsia haluavan naisen ei kannata seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa sanoa haluaako lapsia ja milloin. Iso osa naisista ei halua mitään hupiseurustelua, joka on väliaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Omat havainnot ovat yhtäpitäviä tilastojen kanssa. Naiset yrittävät vääntää väkisin tilanteen sellaiseksi, että kannattaa panna ympäriinsä ja kun on lasten hankkimisen aika, vauhdilla alttarilta pankkiin ja synnärille. Jokaine tilasto todistaa, että mitä enemmän seksikumppaneita, sitä heikommat todennäköisyydet kasassa pysyvälle avioliitolle.
Tunnen pareja jotka ovat pysyneet yhdessä, ja jotka ovat onnellisia. Sellaisia pareja jotka ovat "aina" olleet yhdessä. Se auttaa selkeästi, jos mies pärjää hyvin työelämässä ja nainen on hoikka.
Kun katsoo näitä kolmekymppisinä pikapikavauhtia pariutuneita, ei hyvältä näytä. Erotaan ristiin rastiin, on pareja joissa oli ensihuuma ja lyhyt kuherrusaika, ja nyt asutaan eri puolilla taloa. Siihen peliin en mukaan lähde. 5 vuotta on ehdoton minimi ennen kuin aletaan puuhastelemaan ilman ehkäisyä, ja mieluummin lähemmäs 10 vuotta.
Se pitää tietää etukäteen halutaanko lapsia. Mutta
Tämä. Naiset sanovat, että tuohan on mahdotonta kun sitten on liian vanha ja jos ei sovitakaan yhteen niin on liian myöhäistä.
No ei ole, jos sitä hyvää ja luotettavaa kumppania alkaa etsiimään ajoissa ja on valmis seurustelemaan pitkään ihan vain siksi että haluaa olla sen toisen kanssa.
Jos taas juostaan jänskempien miesten kanssa 10-15v, juu, sitten on aika vähissä.
Minulla on kolme ystäväpariskuntaa, jotka ovat pitkään yrittäneet saada lapsia onnistumatta. Kaikilla on sama ongelma eli lihavuus. Voimakkaasti ylipainoisilla hedelmällisyys on heikompaa. Ylipainoisten osuus väestöstä kasvaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tavismies haluaa mahdollisimman pitkän lapsettoman seurusteluajan ennen perheen perustamista. Nainen haluaa minimoida lapsettoman ajan tavismiehen kanssa, ja mieluummin käyttää sen ajan seikkailuihin viihdyttäjämiesten kanssa.
Tavismies haluaa siis varmistaa seksinsaantinsa pitkäaikaisella parisuhteella jo nuorella iällä, koska rahkeet ei riitä siihen, mitä tavismies oikeasti haluaisi eli loputtomaan seksihurjasteluun vaihtuvien kauniiden nuorten naisten kanssa.
Siksi tavismies kuvittelee, että nuoret naiset haluavat myös vain seksihurjastella, kun eivät halua pitkäaikaista parisuhdetta / parisuhdetta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia haluavan naisen ei kannata seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa sanoa haluaako lapsia ja milloin. Iso osa naisista ei halua mitään hupiseurustelua, joka on väliaikaista.
Mutta niin naiset kuitenkin tekevät, ja moni haluaa irtosuhteita myös. Mutta aivan eri tyyppisten miesten kanssa.
Nekin kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, tiesivät jo silloin haluavansa lapsia. Kummasti silti seurustelivat miesten kanssa, jotka miettivät asiaa tai olivat sillä kannalla, että tod näk ei. Itse halusin tuolloin selkeästi lapsia tulevaisuudessa, ja tämä nämä naiset tiesivät.
Sitten kolmekymppisenä tuli 2v sisään viestiä molemmilta, ettei olla nähty pitkään aikaan ja voidaanko tavata...treffimielessä. Sitten valiteltiin kuinka miehet eivät osaa päättää, mutta minä olen mahtava mies joka on aina tiennyt mitä haluaa ja voitaisiko katsella käsi kädessä auringonlaskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismies haluaa mahdollisimman pitkän lapsettoman seurusteluajan ennen perheen perustamista. Nainen haluaa minimoida lapsettoman ajan tavismiehen kanssa, ja mieluummin käyttää sen ajan seikkailuihin viihdyttäjämiesten kanssa.Tavismies haluaa siis varmistaa seksinsaantinsa pitkäaikaisella parisuhteella jo nuorella iällä, koska rahkeet ei riitä siihen, mitä tavismies oikeasti haluaisi eli loputtomaan seksihurjasteluun vaihtuvien kauniiden nuorten naisten kanssa.
Siksi tavismies kuvittelee, että nuoret naiset haluavat myös vain seksihurjastella, kun eivät halua pitkäaikaista parisuhdetta / parisuhdetta ollenkaan.
Niin, tavismies haluaa seksiä ja yhteisiä hetkiä naisen kanssa. Kukaan ei ole puhunut mitään seksihurjastelusta.
Jos naista kiinnostaa nämä vain siinä tapauksessa, että tavismiehelle on tarvetta, tuo kyllä kertoo tavismiehelle selkeästi hänen paikkansa hierarkiassa.
Jos 30v mies sanoisi naiselle, että hänpä tässä seukkailee överimeikattujen baaripimujen kanssa seuraavat 10v kun miksi hän harmaan tavisnaisen kanssa olisi kun ei ole perhetavoitteita lähitulevaisuudessa, niin kiinnostaisiko tämä mies naista kun miehelle iskee perhekuume ja nyt pitäisi saada luotettava vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme ystäväpariskuntaa, jotka ovat pitkään yrittäneet saada lapsia onnistumatta. Kaikilla on sama ongelma eli lihavuus. Voimakkaasti ylipainoisilla hedelmällisyys on heikompaa. Ylipainoisten osuus väestöstä kasvaa koko ajan.
Ei tarvitse olla ylipainoinen. Itse menin naimisiin 25- vuotiaana ja sain lapsen 28-vuotiaana. Äitiysloman jälkeen keskityin uraan, ja aloimme yrittää toista lasta ollessani 34. Ei onnistunut. Kävimme läpi kaikki mahdolliset lapsettomuushoidot, mutta lopulta oli luovutettava. Meillä on yksi lapsi. Naimisissa olemme olleet 30 vuotta. Olin nuorena täysin perusterve, tupakoimaton enkä käyttänyt juuri ollenkaan alkoholia. Olin myös erittäin hoikka. Joten mikäli olisin odottanut yli 30-vuotiaaksi, meillä ei olisi yhtään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin naiset kuitenkin tekevät, ja moni haluaa irtosuhteita myös. Mutta aivan eri tyyppisten miesten kanssa.
Nekin kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, tiesivät jo silloin haluavansa lapsia. Kummasti silti seurustelivat miesten kanssa, jotka miettivät asiaa tai olivat sillä kannalla, että tod näk ei. Itse halusin tuolloin selkeästi lapsia tulevaisuudessa, ja tämä nämä naiset tiesivät.
Sitten kolmekymppisenä tuli 2v sisään viestiä molemmilta, ettei olla nähty pitkään aikaan ja voidaanko tavata...treffimielessä. Sitten valiteltiin kuinka miehet eivät osaa päättää, mutta minä olen mahtava mies joka on aina tiennyt mitä haluaa ja voitaisiko katsella käsi kädessä
No, minä en ole ollut tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismies haluaa mahdollisimman pitkän lapsettoman seurusteluajan ennen perheen perustamista. Nainen haluaa minimoida lapsettoman ajan tavismiehen kanssa, ja mieluummin käyttää sen ajan seikkailuihin viihdyttäjämiesten kanssa.Tavismies haluaa siis varmistaa seksinsaantinsa pitkäaikaisella parisuhteella jo nuorella iällä, koska rahkeet ei riitä siihen, mitä tavismies oikeasti haluaisi eli loputtomaan seksihurjasteluun vaihtuvien kauniiden nuorten naisten kanssa.
Sehän oli selkeästi sanottu. Tavismiehelle ei kuulu seksi tai hauskanpito, sitä varten on komeammat ja hauskemmat miehet. Tavismiehen pitää ymmärtää paikkansa. Odotella vuoroaan. Sitten kun mahdollistaa naisen haaveet, saa kenties seksiä ja ehkä hauskanpitoakin kylpylälomaa tai ravintolailtaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehillä on myös odotusaikana se kiva etu, että he saavat rauhassa valmistautua isyyteensä ilman raskauspahoinvointia, liitoskipuja yms. raskausvaivoja eikä synnytyksen jälkeen lastenhoitoa joudu opettelemaan alapää revenneenä ja verenhukan aiheuttaman huimauksen ohessa."
Eli, edellä mainitsemistasi syistä johtuen Neuvoloita ei voi käyttää tiedonvälityksellisesti isien yhdistämiseen koska tuo aika on naisilta pois? Kyllä sen voi sanoa ihan suoraankin ilman syyllistämistä:
Monet neuvolat järjestää isien ryhmiä. Olen itse ollut vetämässä niitä. Osallistumisprosentti on ollut aika alhainen.
No minun aikanani niitä ei ollut, mutta hyvä, että tilanne on mennyt eteenpäin.
Se on mennyt taaksepäin. Neuvolan palveluita on huononnettu jo vuosikausia. Nämä minun vetämät ryhmät oli 10-15 vuotta sitten Espoossa. En usko, että niitä nykyään enää järjestetään koska resursseja ei ole. Maksullisia palveluita ja ryhmiä löytyy kyllä, esim. Väestöliitosta
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Lihavuuden osuudesta parinmuodostuksessa ja lisääntymisterveydessä ei puhuta lainkaan. Vain siitä taivastellaan että nyt on aivan liikaa vaihtoehtoja. Porukkaa viilataan linssiin kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin aikaisemmat. Jos nainen ei halua seurustella kanssani silloin kun ei ole mitään tavoitteita joihin minua tarvitaan, ei parisuhde kiinnosta.
Jos naisella on jo perhekuume päällä ja tavoitteet mielessä, ei voi mitenkään tietää olenko kiinnostavin mies romanttisesti ja seksuaalisesti, vai perustuuko kiinnostus kokonaisuuteen jonka mahdollistaja olen.
Sulla on joku ihme pelko sitä kohtaan, että sinua tarvittaisiin täyttämään joku rooli. Mutta ihan sanalla tavalla olet itse etsimässä naista, joka täyttää sen haluamasi roolin sinulle.
Näin ihmissuhteet toimii. Tarpeiden pohjalta. Ei siinä ole mitään uutta eikä ihmeellistä vaan näin se on mennyt maailman sivu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli selkeästi sanottu. Tavismiehelle ei kuulu seksi tai hauskanpito, sitä varten on komeammat ja hauskemmat mieh
Kerroin melko selkeästi, ettei useampia naisia kiinnosta teidän k*llikarusellit vaan nuoret naiset ovat kiinnostuneita lähinnä opiskelusta, kavereita ja harrastuksista. Nämä k*llikarusellit ovat olemassa vain naisia vihaavien miesten mielikuvituksessa. Nyt uhriudut, koska tavismies ei pääse mielikuvituskar*sellinn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli selkeästi sanottu. Tavismiehelle ei kuulu seksi tai hausk
Naiset eivät vietä ikävuosia 16-28 selibaatissa. Naisia myös kiinnostaa seurustelu, jos mies on komea ja itsevarma. Komeampi ja itsevarmempi kuin se tavismies, mutta ei välttämättä pidettävissä kovin kauaa.
No minun aikanani niitä ei ollut, mutta hyvä, että tilanne on mennyt eteenpäin.