Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tarina kun kutistit vaatteen pesukoneessa?

Vierailija
24.12.2024 |

Tai "pilasit" pyykin. Kuinka pieni siitä tuli?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx miesystävä vuosia sitten pesi mun pyykkikoneella villapaitansa. Oli valinnu 90 asteen ohjelman. Nauroin vedet silmissä sitä XL koosta kokoon baby, kutistunutta neuletta. Itse sen jälkeen aina ollut tarkkana noiden pesujuttujen kanssa.

Vierailija
2/6 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutistanut vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären pipon sain kutistettua 40 asteen pesussa, niin pieneksi että oli suunnilleen nyrkin päälle sopiva.

Vierailija
4/6 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudoin kaulaliinan ja sille kävi jotain ihmeellistä pesukoneessa, toinen pää leveni ja toinen kapeni, se oli lähinnä kolmion muotoinen koneesta tullessa. Äiti teki siitä pipon, se oli aika lailla tonttulakin näköinen.

Vierailija
5/6 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neulonut mukavan slipoverin. Sen piti olla konepesun kestävästä villalangasta, mutta eipä tainnut ollakaan, sillä koneesta tuli huopunut pikkulapselle sopiva slipoveri.

Toisenkin kutistamisen muistan nyt. Olin neulonut puuvillalangasta hyvin istuvan pipon itselleni. Yleensä puuvillalanka sietää konepesun, mutta nyt kävi köpelösti, sillä pipo kutistui juuri sen verran, että se ei sovi päähäni. 

Vierailija
6/6 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyissä lahjasukissa olikin terät villasta tehty. Varret jäi isoksi, mutta terät kutistui kokoon taapero. Kyllä harmitti ja hävetti hienot sukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme