Olen hyväksynyt sen etten saa koskaan työtä enkä tee enää hakemuksia
Tässä kuussa tuli viimeinen työmarkkinatuki. Helmikuusta alkaen jatkan toimeentulotuella hamaan tulevaisuuteen.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki tulee loppumaan. Ja vuokrat tulee nousemaan ap.
En enää välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää välitä.
Hienoa. Olet valmis kuolemaan.
Olen siis FM ja yhteiskunta on panostanut pitkän pennin koulutukseeni. Nyt se valuu hukkaan.
Itselläni sama edessä. Turhaahan tämä on ollut muutenkin lähetellä hakemuksia kun cv:ssä on muutamaksi vuodeksi täytettä ja loput reilusta parista kymmenestä vuodesta on tyhjää. Paikallisiin firmoihin en ole pakkohaun aikana edes kehdannut laitella tässä pikkukylässä.
Vierailija kirjoitti: Olen siis FM ja yhteiskunta on panostanut pitkän pennin koulutukseeni. Nyt se valuu hukkaan.
Ja olet tietysti sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen siis FM ja yhteiskunta on panostanut pitkän pennin koulutukseeni. Nyt se valuu hukkaan.Ja olet tietysti sinkku?
Tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää välitä.
Toimeentulotukea leikataan jos ei työtön työnhakija, onneksi
Toimeentulotuki voidaan evätä jos kieltäydyt työnteosta.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki voidaan evätä jos kieltäydyt työnteosta.
Sanoiko ap että kieltäytyy työnteosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen siis FM ja yhteiskunta on panostanut pitkän pennin koulutukseeni. Nyt se valuu hukkaan.
Ja olet tietysti sinkku?
Tietty.
Sitten hankit miehen. Suomessa on paljon vanhapoika isäntiä. Joku elättää sut. Et voi rakkautta odotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Ja olet tietysti sinkku?
Tietty.
Sitten hankit miehen. Suomessa on paljon vanhapoika isäntiä. Joku elättää sut. Et voi rakkautta odotella.
Ap on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää välitä.
Se avoin hakemus on yhtä tyhjän kanssa. Elin eläkeikään asti työtapaturman jälkeen ja ansiosidonnaisen loputtua toimeentulotuella ikävuodet 54-65 kun vakuutuslääkäri ei päästänyt tk-eläkkeelle.
Noina vuosina tuli työkkäristä nolla yhteydenottoa. Zero. Ei yhtäkään.
On todennäköisempää kuolla meteoriitin iskuun kauppareissulla kuin saada te-palvelujen kautta työpaikkaa saatika työtarjousta.
Eli laita se työnhaku voimaan ja leiki mukana tässä aikuisten teatterissa. Hakemus voi pysyä 12kk tai pidempäänkin voimassa ja sen tekemisessä menee 2 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää välitä.
Se avoin hakemus on yhtä tyhjän kanssa. Elin eläkeikään asti työtapaturman jälkeen ja ansiosidonnaisen loputtua toimeentulotuella ikävuodet 54-65 kun vakuutuslääkäri ei päästänyt tk-eläkkeelle.
On todennäköisempää kuolla meteoriitin iskuun kauppareissulla kuin saada te-palvelujen kautta työpaikkaa saatika työtarjousta.
Eli laita se työnhaku voimaan ja leiki mukana tässä aikuisten teatterissa. Hakemus voi pysyä 12kk tai pidempäänkin voimassa ja sen tek
Meteoriitin iskuun kauppareissulla. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet tietysti sinkku?
Tietty.
Ap on mies.
Sitten hankit naisen. Esim joku vanhempi, varakas leskinainen voi sinut huolia.
En ole tehnyt hakemuksia pitkään aikaan. Ei työkkäri niittä tarkista koskaan eikä ne soittele työnantajlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää välitä.
Eli laita se työnhaku voimaan ja leiki mukana tässä aikuisten teatterissa. Hakemus voi pysyä 12kk tai pidempäänkin voimassa ja sen tek
se oli 90-lukua se. Nyt on ihan eri meininki. Pitää olla kokoajan haastattelluissa ja ruuvvipenkkiä kiristetään, sitten tulee pakko opiskelut, pakko ilmaistyöt, kuntouttavat työllisyystoimet.
Minusta työhakemusten lähettely kerran viikossa ei ole mahdoton urakka työmarkkinatukea vastaan. Siihen ei kulu montaa minuuttia.