Ihanaa, kun saa viettää joulua yksin ihan omissa oloissani
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mä valitsin tänä jouluna yksinäisyyden omasta tahdostani. Eka kerta elämässä näin. Oli takana muutamia vaikeita ja surullisia asioita, joita piti työstää. Mutta eihän tämä ole yhtään surullista, vain rauhallista.
Valitsit siis yksinolon, et yksinäisyyttä.
Ihan paras päivä ihan omasta tahdosta. Ei mitään pakkolaatikoita ja kinkkua, joista en edes tykkää. Normaalisti kantapääkävelevät ja muuten häiriköivät naapurit ei ole kotona. Kokkasin, juon viiniä, kuuntelen ranskalaista "indie-teknoa", jotta ei pääsis siitä naapureiden hiljaisuudesta nauttimaan.. Ja en siis normaalisti häiriköi vastavuoroisesti, mutta nyt olen 100 % varma, että täällä ei ole ketään lähimaillakaan. Vois lähteä baariin, mutta oon kuitenkin päälle 40, niin ei ehkä enää jaksa.
Kaunista ja tunnelmallista perinteistä joulua niille, jotka kokevat tarpeelliseksi alapeukkuttaa! Each to their own.
En ihan allekirjoita, vaikka yksin viettänytkin jouluja tyytyväisenä. Lopetin oikeastaan joulun viettämisen eroon. Olisi mukavampi vietää joulua kun olisi puoliso, hakea joku pikku kuusi ja koristella yhdessä, kuunnella vähän rat pack joulu klassikoita, käydä yhdessä saunassa ja nukahtaa toisen viereen. Se "kinkkupizzakin" on parempaa jaettuna hyvässä seurassa?
Vierailija kirjoitti:
En ihan allekirjoita, vaikka yksin viettänytkin jouluja tyytyväisenä. Lopetin oikeastaan joulun viettämisen eroon. Olisi mukavampi vietää joulua kun olisi puoliso, hakea joku pikku kuusi ja koristella yhdessä, kuunnella vähän rat pack joulu klassikoita, käydä yhdessä saunassa ja nukahtaa toisen viereen. Se "kinkkupizzakin" on parempaa jaettuna hyvässä seurassa?
Miksi lopetit eroon.
Minulla niinpäin että tytär tulee vasta Tapanina muutamaksi päiväksi. Ehdin jo stressata että ilmoittaa tulevansa jouluksi, siis aatoksi ja joulupäiväksi.
Lapselle on vaikea sanoa ettei hän olisi tervetullut, varsinkin kun aika harvoin nähdään ja on ihan kivaakin sitten kun nähdään, mutta jotenkin se kuitenkin häiritsee ja etukäteen stressaa kun on niin tottunut olemaan yksin.