Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:. KesäHeinät -07 .:. Vk 9

26.02.2007 |

Aloitan nyt tämän ketjun meille, mutta sitä LA-listaa en tähän edes yritä kopioida.. Mutta onpa edes paikka mihin kirjoitella tällä viikolla :)

Kuutar rv+6

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippäpolilla on tosiaan aina aika sama virsi... Mulle tarjonneet aina että ota kaksi Panadolia. Sen vielä jotenkin ymmärsin, kun oli kyseessä supistuskivut, mutta kun nyt näkökentässä on mustia täpliä, niin niidenkin poistoa voisi kokeilla Panadolilla... Kokeile siis Kuutar reippaasti vaan, että tulisko ne vauvan liikkeet sillä Panadolilla! Ei vaan itse kokeilisin kyllä aikaansaada vauvan liikkeet syömällä jotain makeaa. Jos ei silläkään saa aikaiseksi, niin sitten vois käydä joko sydänäänet kuuntelemassa tai ultraamassa.

Vierailija
22/72 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030][size=3]? [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]?

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä:,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä:23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä:38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä:34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä:30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 2, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä:, monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä:27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä:27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_ , [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=4]???????????????????

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Tosiaan uneton viikonloppu takana, meillä Roosa- koira on valeraskaana ja voin kertoa, että tämä viikonloppu on kysynyt pitkää pinnaa. En viitsinyt metsästää päivystävää eläinlääkäriä ja ajattelin, että kyl me maanantaihin asti pärjätään ilman lääkkeitä. No, nippa nappa...

Koira kuskaa posti-patea ja broileria ja hoitaa niitä vauvoinansa, ulisee, huohottaa ja on tosi levoton. Mies jaksoi naureskella ja vinoilla meistä hormoni-hömpistä. Saatiin sitten vihdosta viimein noi lääkkeet ja ehkä meillä ensi yönä nukutaan.

Tänään olen viettänyt vapaapäivää Tampereen vauvatalo Johannassa, lähinnä ihmettelemässä ja hypistelemässä kaikkea. Katselin tosiaan sillä silmällä, että mitäköhän kaikkea me tarvitaan. Mutta jos sais vain keräillä sieltä kaiken mitä haluais, niin tulis kyllä aika iso lasku! Siis on siellä kaikkee niin ihanaa... ja paljon kyl kaikkee sellastakin, minkä tarpeellisuudesta ei oikein osaa sanoa.

Vierailija
24/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikon alkua kaikille :)

Eiköhän me pärjätä tälläkin listalla jonkin aikaa.. :) Mitenkäs muilla viikko alkanut? Ihanaa ku pääsi jo näin ajoissa töistä, kerkesin jo imuroidakkin ja ulkona hyvä sää.. Vois lenkkeillä tai käydä luistelemassa tai jotain.

On supistellu aika kipeestikkin pari päivää, saa nähdä miten käy töitten.. Jos olo on oikein tukala niin pakko lääkärille puhua. Selkä kans kipeytyny jonkin verran mutta ihan hyvin muuten..

Eipä kai tässä kummempia.

pals 22+3

Vierailija
25/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonihäiriöiset elukat siis valvottaneet muuallakin :D Silvia-kisulla niin kamala kiima että huhhuh.. En nukkunut paljo yhtään viime yönä kun eräs mourusi, kynsi peittoa, pissi ja raapi seiniä. Kamalaa. Kun ollaan oltu toiveissa löytää hälle poikaystävä, että saatais yhdet pennut ja sitten leikattas, mutta noi kaikki pojat on pallittomia mitä tutuilla on.. Ei auta muu kun leikata. Pian, koska toi tulee jo parin viikon välein :O

Vierailija
26/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppa täältä töistä.

Kiinnostuksen taso on taas toooooosi korkealla.

Me saatiin eilen lastenhuoneen yksi kaapeista tyhjäksi. Nyt on tilaa vaipoille ja vaatteille, mikä on tosi positiivista.

Meidän lapset (eli kisut) on molemmat leikattu heti kun vaan pystyi. Ne kun on sisko ja veli, niin ei paljon sukurutsaus kiinnostanut. Lisäksi mies on ilmoittanut, että kolmas kissa tulee meille over his dead body =) Ja Palsille sen verran, että ei se leikkaus sitä pissimistä ja raapimista poista. Mouruaminen rauhottuu vähän, mutta vielä ne osaa jos sille päälle sattuu, tulee vaan vähän korkeemmalta.

Tänään meen hakeen vaippoja yhdeltä huuto.netin myyjältä. Sitten saa ekat selkeät hypisteltävät, voi vaikka harjoitella pehmoleluille pukemista =) T: tähänastiset vaipanvaihtokerrat voi laskea yhden käden sormin

Hyvät viikonalut kaikille.

Vierailija
27/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko lähti käyntiin mullakin taas töidenteon merkeissä. Vaan kun mulla on ollut Palsin tapaan noita kivuliaita supistuksia, niin mulla on sekä naistenklinikalta että neuvolasta kova " jöö" että kotona ei sitten saa tehdä mitään, että pystyis töissä käymään. Ihan mahdottomalta ajatukselta tuntuu, että Pals vaan siellä imuroi, lenkkeilee ja luistelee vaikka on kivuliaita supistuksia. Muistahan ottaa rauhallisesti ettei paikat lähde avautumaan!

Nimimerkillä edellisessä raskaudessa 12 viikkoa sängyn pohjalla maannut ja voin taata ettei sen nyt kahden viikon jälkeen niin hurjan hauskaa puuhaa ollut.

Vierailija
28/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEi ,

en ole piitkaan aikaan kirjoitellut, mutta kerronpa vahan kuulumisia taalta Belgiasta.

Raskaus on kaiken kaikkiaan sujunut hienosti (mita nyt ne normaalit vasyt ja muut..). Tyomatkoja ja -aikoja taytyy vahan yrittaa rajoitaa etta jaksaa. Kivuttomia supistuksia on paivittain, joskus enemman ja joskus vahan vaheman.

Viime viikolla oli rakenneultra ja tarkkaan syynattiin kaikki . Laakari selitti meillekin tosi tarkkaan missa nakyy mitakin.

Oli ihanaa kuulla etta vauva kasvaa ja voi oikein hyvin.

Ja meille on tulossa sitten toinen tytto (esikko : tytto 02/04) .

Muutenkin esikoiselle on jotenkin valjennut etta pikkusisko on tulossa ja nykyaan pussaillaan ja halitaan aidin masua joka ilta( " Taalla minun vauva, mina isosisko, vauva on pikkunen sisko" ). Taytyy vaan toivoa etta tama positiivisuus vauvaa kohtaan jatkuu syntymankin jalkeen ainakin edes vahan.

Mukavaa masunkasvatusta vaan kaikille!!

Vierailija
29/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kisu ei oo pissinyt ennen ekaa kiimaa mihinkään (heh, paitsi laatikkoon sentään) mutta pissii niinä päivinä kun on mourut, yleensä kerran kukkaruukkuun ja sitten johonkin tekstiiliin. Sitten taas ihan normaali kun on normaali :D Samoin raapimisen kanssa, ei se tommonen levoton ja ahdistuneen olonen oo sillon. Uskon kyllä että helpottaa kuhan noi hormoonimyrskyt saa kuriin.. Ainakin aiempien kissojen kanssa oli niin, en sitten osaa sanoa kun olivat kyllä poikia. Tai siis silleen, kun millään kissalla ei oo ollut tapana pissata muualle kun laatikkoon, mut sitten ennen leikkausta kiimojen aikaan kyllä..

Voi EI.. Käytiin sitten itsemurhareissulla (lompakolle ainakin) Lastentarvikkeessa, ja mies erehtyi kokeilemaan Emmaljungan Kanagroo-vaunuja. Ne on täydelliset, eihän siitä mihinkään pääse.. Mua ei yhtään huvittais ostaa mitään kalliita ja vähän ällöttää ajatuskin kun oon ajatellut pitää linjan ihan matalana ja ostaa mielellään vaikka jotkut käytetyt mitä nyt saa raahattua vaikka perässä.. Mutta yhtäkkiä kaikki unohtuukin kun työntelee noita, ne kyllä tuntuu NIIN hyvältä. Ihan kun omakin kävely kevenisi :D Mies nyt on sitä mieltä että aikoo ne hommata. Äh. Onko sitä niin hullu että kieltäytys periaatteesta, ku puolet halvemmallakin sais varmaan tosi asiansa ajavat..

No, en ehkä oo niin aktiivinen miltä kuulostaa, ei tullut luistelemaan mentyä, toi ihana ilma vaan muka inspiroi aina. Tuleehan sitä laukkausta liikaa kun vaihtaa työpaikkaakin aina kesken päivää, lenkittää koiraa, siivoo ymsyms. Osaan mää onneks maatakkin ja makaan niin paljon ku kerkeen.. Tuntuu vaan että se ei riitä :/

-p

Vierailija
30/72 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä alkanut huomata, ettei työnteko enää suju samalla tempolla kuin ennen. Kolottaa millon mistäkin ja nahkaa kiristää jne.jne. Selkä väsyy helposti. Odotan jo mammalomaa =)

Vierailija
31/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik! Mä ryhdyin nyt kanssa kirjottelemaan tänne sitten, lueskellu olen teidän viestejä jo pari kuukautta kyllä:) Utelias kun olen...heh...

Joo, eli täällä odotellaan " sormet syyhyten" esikoista, rv 20+5. Kaikki on mennyt eri hyvin, alkuväsymyksestä ja etomisesta kun selvittiin;) Rakenneultra olis nyt torstaina, ja korvat höröllä jo valmiiksi, jospa vaikka selviäisi se sukupuoli!!!...nooh...mut...pääasiahan on kyllä terveys.

Talviloma lähenee loppua, ja töihin tarttis suunnistaa keskiviikkona taas, yövuoroa harrastan ainoastaan...ainakin toistaiseksi...toivottavasti loppuun asti, ennen odotettua mamma-lomaa.

AURINKOISTA VIIKONALKUA KAIKILLE!!!!!:))))

Vierailija
32/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina kysyy, kun kirjaudun nettiin, että " menetkö sä taas sinne vauvakerhoon?" . Eli olette nyt sitten (me olemme) vauvakerholaisia ;D!

Tervetuloa Poppanen78! Sulla on rakenneultra torstaina - JEE, mä en olekaan meistä viimeinen! Mulla on nimittäin huomenna. Kerron sitten enemmän kuulumisia, nyt pitäisi jatkaa työntekoa.

Sama ongelma tosin vaivaa, kuin Peetalla (ja varmaan monella muullakin). Työnteko ei vaan enää suju. Osin väsymyksen vuoksi, osin, ei vaan yksinkertaisesti nappaa. Olen miettinyt, miten paljon johtuu raskaudesta ja miten paljon mahdollisesti muista murheista. En kerta kaikkiaan vain edes halua tehdä töitä, joudun siis pakottamaan itseni, mikä työtehossa ja -tahdissa näkyy. Mulla ei koskaan ennen ole ollut tällaista, päinvastoin olen aina ollut se, joka painaa pidempää päivää kuin muut jne. Huolestuttavaa(ko?).

Vierailija
33/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on meidänkin hiihtoloma (ei todellakaan hiihdetty) pidetty ja sukulaisilla kyläilty.

ompas ihanaa kun olette hankkineet niitä vaunuja..eipä sitten muuta kuin harjoittelemaan kasausta ja lykkimistä.

meillä vielä kaupassa.

tarkoitus käydä lastentarvikkeesta ostamassa kunhan päästään sinne asti (60km) ja pahoin pelkään käyvän samoin kuin ..olikos se pals?.. , edullisia ollaan menossa ostamaan, mutta kun näkee ja kokeilee niitä kaikkia ihanuuksia niin ..voi,voi.. mitkäköhän sieltä tulee mukaan ostettua.

koska en ota äitiyspakkausta ,niin kävin ostelemassa kaikkia pikkutarvikkeita eilen ja paketin ensivaippojakin..on ne niin pieniä.

supistuksia on päivittäin ,mutta ovat vielä aikas kivan tuntuisia ei siis kovin kipeitä, niin yritän olla huolestumatta. onneksi kuitenkin lääkäri seuraavalla neuvola käynnillä 20.3. ja paikat tarkastetaan.

mutta muuten kaikki hyvin masussa.kovasti potkii joka päivä ja potkut on alkanu sen verran voimistumaan,että alkavat näkyä jo ulospäinkin, ihanaa!

besero vk23

Vierailija
34/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besero; arvaa ärsyttääkö.. Oon kaikkee " porvarimeininkiä" vastaan (nojoo, tekeepä rattaat porvarin.. ei oikeesti, kuhan vitsailin) ja " meillehän ei mitään ällöjä Emmaljungia tule" .. Mutta MIKS niitten pitää olla niin ylivoimaisen hyvät? :D Mies vitsaili että musta on tulossa yksi " NIISTÄ" , niin kai sitten.. Ja hirmu järkeilyt että en osta enää mitään muuta, äp:n tavarat kun tulee ja jotain pientä välttämätöntä niin sitten voisin ehkä harkita noita supermammoja :D Nojoo.. Eihän niissä loppujen lopuksi muuta pahaa ole kuin hinta. Tuntuu vaan hullulta että saisin samalla rahalla itselleni auton.

Yö meni supistellessa. Heräsin kun jotenkin tonne mahan väliin ja sisäelimiin koski niin helvetisti.. Lisäks korvat ihan kipeet ja huimannu todella pahasti pari päivää, pyörtyminen oli lähellä eilen kun ihan normaalisti kävelin töissä. Kuitenkin tiesin että asiakas oottaa yhdeksältä aamulla töissä, eikä muita tekemässä niin raahauduin paikalle, Meni ihan ok siihen asti kunnes henkilökunnan tiloista piti kiivetä ne helvetin viis kerrosta ylemmäs rappusia, ylhäällä näkö oli jo lähtenyt ja tärisytti. Maha tosi kipee. Tein kuitenkin sen mummon kun sain tilannetta vähän tasaantumaan istumalla ensin, sitten kotiin.. Pakko uskoo että lepään nyt tän päivän tosiaankin vaakatasossa enkä tee mitään.

Onneksi pieni on kovasti heristellyt, isillekkin illalla ja aamulla uudestaan. Heti potkasee kun hän käden laittaa massulle ja sanoo jotain.. Isin pikkunen. Kyllä se helpottaa ja tekee mielen hyväks kun toinen äitiä piristää siellä. Ja eilen tuntu semmosta hassua säännöllistä alhaalla masussa, voisko jo nyt tuntee hikan? Ihan semmoselta tuntui :) Aika nopee ja rytmikäs.

-p ja p 22+4

Vierailija
35/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tassut, mun mies sanoo samaa :D kerholaiset..

Vierailija
36/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pals, luin sun pyörrytys asiasta..

ja mulle tuli heti mieleen edellinen raskauteni, jossa kans aina välillä silmissä pimeni ja jalat meinas lähtee alta. mulla on alhainen verenpaine joka aiheuttaa yleensäkin huimausta ja onhan sitä nytkin ilmenny. mutta toinen juttu joka voi aiheuttaa huimausta on huono ' hemppa' .

nyt äidillinen asenne: oletkos muistanut syödä rautaa?

rautaa alkaa näillä meidän viikoilla tarvitsemaan yleensä enemmän. ja raudan puute aiheuttaa myös voimattomuutta.

ite suosin luontaistuotekaupasta saatavia ' rautajuomia' , niistä ei tule maha kipeäksi eikä ummetusta ja ne imeytyy nopesti, kun taas apteekista saatavista rautatableteista tulee kamala ummetus vaiva(siis ainakin mulle). toki joillekkin ne voi sopia hyvinkin.

voin kuvitella ,että te jotka joudutte käymään töissä tai koulussa jokapäivä, alkaa työt maistua pakkopullalta.

edellisen raskauden aikoihin olin itsekkin kokopäivätöissä ja vielä seisomatyötä, niin kyllä se otti koville.

mutta nyt olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että teen töitä vain 2pv viikossa,joten lepoaikaa jää tarpeeksi.

kostautuu sitten tietysti rahallisesti, mutta onneksi miehellä hyvä työ, joten pärjätään.

palatakseni vielä vaunujen hintoihin..miten ihmeessä ne voi maksaa niin paljon!!!!

varsinkin kun ajattelee sitä mikä on niiden käyttöikä yhdellä lapsella max 3vuotta ja yleensähän sitä tulee ostettua jotkut kevyt rattaat kuitenkin lisäksi, ellei kahdetkin. ... rahastusta! päädyn minä.

täytyypä tehdä aloite ja ehdottaa ,että ensimmäisen kuukauden lapsilisän pitäisi sisältää starttirahaa 500¿,

koska hankinnat kasautuu yleensä aivan alkuun.

toki äitiyspakkaus saa silti jäädä voimaan, onhan se jo suomessa kansanperinne.

että tällaisia ajatuksia tänään..

Vierailija
37/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillistä neuvoa välillä kyllä kaipaankin.. Mutta niin rautaa on mennyt se pari kk jo ja nimenomaan sitä ferro-jotain luontaisesta.. Pysyy se hemppa edes sadassa. Ja viimeksi kun mitattiin, verenpaine oli 80/52 tai jotain, että kyllähän sen tietää mistä toi johtuu.. On vaan mennyt aika nopeesti alaspäin kunto, mikä oli välillä ihan hyväkin!

Keskusteltiin uudestaan noista vaunuista äsken.. Niihin kai sitä on päädytty sitten. SIKAkalliit. mutta niin kai ne vaan sitten on.. Tosin mitä oon seurannu, Emmaljungista saa käytettynä kyllä hyvän hinnan, jos on hyvä malli ja siistit ja se max. pari vuotta niin kolme-neljäsataakin nähnyt, ja jos saisi edes pari sataa niin kivahan se olisi. Tai jos palveleevat kahdella lapsella, niin sekin jo riittäisi mulle. Kakkonen olis toiveissa kuitenkin varmaan parin-kolmen vuoden sisällä jos luoja suo.. Mutta kahtoo nyt. Ärsyttää, miks ne on niin hyvät.. Pitää kyllä mitata hissi ensin. Ja auton takakontti.

p&p

Vierailija
38/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotiin muutti juuri Emmaljungan cerox rattaat kovalla kantokopalla. Ihanat on ja täyttivät hyvin sen kriteerin, että autoon täytyy mahtua. Autoa emme aikoneet vaihtaa. Mutta siitä porvariudesta en sit tiiä, tavallisii duunareita täs ollaan mekin =D Ja jos uutena ostaa niin maksaahan ne. Aikomuksena on sit et ne kestää ja säilyy mahdollisille seuraavillekin muksuille.

Vaavi myllää taas masussa nii, et välillä tuntuu että läpi tulee =) Mutta hyvä että tuntuu. Näin taas viime yönä unta, että synnytin =)

Pitäs viedä äitiysraha ym. hakemuksetkin viedä kelaan. Sais sit pakkauksenkin, jokohan on jo vaihtunut...

Peetta ja vaavi 22+4

Vierailija
39/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltofer rautatipat on myös hyviä, mä käytän niitä. Mä oon joutunut vetään rautaa suunnilleen kaksinkäsin alusta asti ja ne on mulle ainaskin ollu parhaimmat, ei oo tullut vatsavaivoja.

Vierailija
40/72 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vauvakerho on ihana nimitys :) olen käynyt lukemassa teidän kirjoituksia, mutta itse ollut niin " sanaton" etten ole omia laitellut palstalle. Josko nyt sit avautuis taas. Taitaa suurin osa olla käynyt jo rakenne-ultrassa ja mukavia uutisia kaikille tupsahdellut.

Mulle itselleni rakenne-ultra oli iso pettymys :( lekuri oli tooosi vähäpuheinen ja tekikin ultran ihan tavallisella, vaikka mulle punktio-lekuri sanoi et on tehtävä 3D/4D-ultralla ja neuvolan täti aikaa varatessa vielä varmisti et siihen pitäs saada. Noh, näinpä kuitenkin tänään sit paremmin vauvelin kun kävin niitten sokeri-arvojen vuoksi tayssis, tosin tavallisella ultralla sielläkin katsottiin, MUTTA lääkäri selitti ja kertoi kaiken huolella ja näytti missä mikäkin on!

Insuliinia eivät vielä määränneet, mutta neljän viikon päästä uusi aika ja silloin ilmeisesti alkaa pistelyt, tarkkailen vielä kotona pari viikkoa ennen sitä, noita arvoja.

Ja paljon on ollut puhetta vauvan tavaroiden hankkimisesta, itse olen ostellut muutamia vaatteita, en mitään isompaa vielä.

Vaunut täytynee ostaa, ei ole edelliseltä tallessa. En usko ostavani mitään kalliita, vaan ihan perusvaunut, yhdistelmät. En hirveesti ole katsellut, ja jos saan hommattua käytettynäkin, kelpaavat kyllä.

Kestovaippoihin tämän mamman energia ei riitä, tyydyn kertiksiin.

Joskus noilla isoimmilla lapsilla käytin kestoja, silloin kun tulivat ekat kestot markkinoille, tykkäsin kyllä ja ei tuntunut isolta urakalta.

Niin ja tulihan ne puntkio-tuloksetkin sitten pitkän odottelun jälkeen, oli tosi tuskaisaa niitä odotella, vaikka ajatukseni oli etten vauvaa olisi ihan pienestä " antanut pois" . Täällä palstallakin (omissa avauksissa) on käyty paljon keskustelua noista seuloista ja punktioista, monenmoista mielipidettä on ja jakaa ihmiset tietyllä tavalla. Mun mielestä jokaisen mielipidettä pitää kunnioittaa, eikä alkaa väittelemään mikä oikein ja mikä väärin! Onneksi kaikki kesä-heinät vaikuttavat suvaitsevilta ja avoimilta ihmisiltä :) siksi tänne onkin mukava tulla kirjoittamaan.

Eli minäkin tiedän nyt kumpi vauveli on tulossa :)

niin ja lomilla olen töistä, saikulla, iski selkä kipeäksi ja olo muutenkin ollut väsynyt. Aloitin muuten raskausjoogankin viime viikolla ja todella ihanaa oli, näin ekan kerran jälkeen, ehdottomasti suosittelen kaikille.

Perjantaina onkin sit taas ihan tavallinen neuvolakäynti, mulla näitä käyntejä onkin nyt tiuhaan, kun ravaan tayssis sen sokerin vuoksi.

Paino mulla noussut 100 gramma alusta :) mutta mulla tota painoa ihan tarpeeksi ettei tarttiskaan hirveesti nousta. Ettei mene satanen rikki ;)

terkuin s@ri@ ja sintti 21+4