Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota joulun jälkeen

Vierailija
24.12.2024 |

Ollaan oltu 15v yhdessä ja tänään mies ilmoitti halustaan erota. Kuulemma laittaa eropaperit ensi viikon aikana. Olen ollut koko syksyn uupunut ja töissä joutunut yt-neuvotteluiden jälkeen tekemään 2 työt nyt hetken aikaa ja lisäksi omat työt loppuvat keväällä. Olen purkanut liikaa omaa huonoa oloa kiukuttelulla ym. mieheen. 

Mutta nyt siis olen kuitenkin shokissa ja tulee myös itsetuhoisia ajatuksia mieleen. Lasten takia silti pakko jaksaa. En vaan tiedä miten, itkusta ei tule loppua.. 

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan  oma syy 

Vierailija
82/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Harmi että miehesi ei tunnu tätä tajuavan. 

Joskus vaan tuntuu tällä palstalla että kun nainen on ollut hankala, pitäisi olla yhtä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä ja kun mies kiukuttelee, pitäisi "jättää se sika, koska ansaitsee parempaa".

Jos ap olisi mies joka harmittelee vaimonsa eroaikeita, luuletko että vastaukset olisi erilaisia? Hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Joku kirjoitti, että olen ollut henkisesti väkivaltainen miestä kohtaan, mutta itse en allekirjoita tuota. Kiukutteluni ovat enemmän tyyliä "miksi et hiekoittanut jäistä pihaa napupapu" (juu asumme vanhassa ok-talossa maaseudulla), eikä mitään henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista ja sättimistä. 

Ja nimenomaan vanhan talon ja etenkin lasten vuoksi ero ei ole mikään yksinkertainen asia. Täällä missä asumme, ei ole edes vuokra-asuntoja lähistöllä tarjolla, vaan näitä vanhoja tönöjä millaisessa itsekkin asumme ja lainaakin tästä on vielä jäljellä ihan reippaasti plus myynti varmaan haastavaa. 

Joku ihmetteli miksi olen ns. uhrannut itseni työlle, vaikka tiedossa on että koko työpaikka menee alta eli osasto laukkautetaan keväällä. En osaa tähän edes vastata ja taidan olla jonkinlainen työnarkomaani ja olen saanut myös todella työkeskeisen kotikasvatuksen. Varmasti tässä on peiliin katsomisen pai

Hienoa että saitte juteltua! Hyvää joulua ap teidän perheelle

Vierailija
84/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Joku kirjoitti, että olen ollut henkisesti väkivaltainen miestä kohtaan, mutta itse en allekirjoita tuota. Kiukutteluni ovat enemmän tyyliä "miksi et hiekoittanut jäistä pihaa napupapu" (juu asumme vanhassa ok-talossa maaseudulla), eikä mitään henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista ja sättimistä. 

Ja nimenomaan vanhan talon ja etenkin lasten vuoksi ero ei ole mikään yksinkertainen asia. Täällä missä asumme, ei ole edes vuokra-asuntoja lähistöllä tarjolla, vaan näitä vanhoja tönöjä millaisessa itsekkin asumme ja lainaakin tästä on vielä jäljellä ihan reippaasti plus myynti varmaan haastavaa. 

Joku ihmetteli miksi olen ns. uhrannut itseni työlle, vaikka tiedossa on että koko työpaikka menee alta eli osasto laukkautetaan keväällä. En osaa tähän edes vastata ja taidan olla jonkinlainen työnarkomaani ja olen saanut myös todella työkeskeisen kotikasvatuksen. Varmasti tässä on peiliin katsomisen pai

Nyt sitten olet erityisen aktiivinen makuuhuoneessa. Se saattaa pelastaa vielä liittonne.

Vierailija
85/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään. Perusmiehelle yksi normi tiistaipäivä elämässä.

Muuta pieneen koppiin ja jatka kahden työn tekemistä, jotta voit kustantaa miehelle ja lapsille elareilla tilavan asunnon ja mukavia harrastuksia.

Vierailija
86/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ihmetteli miksi olen ns. uhrannut itseni työlle, vaikka tiedossa on että koko työpaikka menee alta eli osasto laukkautetaan keväällä. En osaa tähän edes vastata ja taidan olla jonkinlainen työnarkomaani ja olen saanut myös todella työkeskeisen kotika

Nyt sitten olet erityisen aktiivinen makuuhuoneessa. Se saattaa pelastaa vielä liittonne.

Tuo on muuten hyvä vinkki, tästä on ollut ainakin omassa avioliitossa apu. On myös hyvä, jos on ollut riitaa, niin sovintoseksi.

Eli kun ero tms asiat on hiertäneet, on vaimoni nimenomaan ottanut sen "aktiviinen makuuhuone "-kortin käyttöön.

Ja ollaan testattu ihan huolella. Se nimittäin on naisella suhteellisesti helpompaa. Eli eka kerta kun käyty, suihkuun ja uudelleen. Tuo välissä kylmän kaljan/lonkeron.

Äärettömän tärkeää, ja samalla voi kysyä mitä mies haluaa, 2 kerralla vaik suuhun tuleminen.

M45

Vierailija
87/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten hyvä vinkki, tästä on ollut ainakin omassa avioliitossa apu. On myös hyvä, jos on ollut riitaa, niin sovintoseksi.

Eli kun ero tms asiat on hiertäneet, on vaimoni nimenomaan ottanut sen "aktiviinen makuuhuone "-kortin käyttöön.

Ja ollaan testattu ihan huolella. Se nimittäin on naisella suhteellisesti helpompaa. Eli eka kerta kun käyty, suihkuun ja uudelleen. Tuo välissä kylmän kaljan/lonkeron.

Äärettömän tärkeää, ja samalla voi kysyä mitä mies haluaa, 2 kerralla vaik suuhun tuleminen.

M45

Tämähän se. Nyt katuvainen, nöyrä asenne, paitsi makuuhuoneessa villi ja aloitteellinen. 

Vierailija
88/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Apua! Tuo on aivan kamalaa! Mä en ymmärrä, miksi jonkun pitää kaikista mahdollisista päivistä juuri jouluaattona ilmoittaa avioeron hakemisesta? 

Mä olen kuullut sellaisen tositarinan, että pariskunta odotti kolmatta yhteistä lasta ja kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa mies oli tullut töistä kotiin ja ihan vaan ilmoittanut, että hän hakee avioeroa ja muuttaa yhteen uuden tyttöystävän luokse. Tämä oli tullut yllätyksenä kuin salama kirkkaalta taivaalta naiselle.

Ainahan se on valtava yllätys puolisoaan huonosti kohtelevalle kun likasangolla tuleekin mitta täyteen ja omalla perseilyllä onkin seurauksia.

Vierailija
89/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet nyt lomalla niin itke vaan silmät päästäsi. Lapsille voit todeta että isä rikkoi perheen ja olet sen takia surullinen. Ihan turha esittää mitään joulunhenkeä kun äijä on k.sipää.

Nainen on sietämätön, mies ei siedä, siispä mies on kusipää.

Naisen logiikkaa parhaimmillaan :)

Vierailija
90/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taitaisin antaa äijälle saman tien lähtöpassit, viettäköön joulunsa missä tahtoo. Ja jos ei lähde , niin meneisin lasten kanssa omille vanhemmilleni ja neuvoisin lähtemään parin päivän sisällä. Jos ei onnistu, lähtisin itse , mieshän voi alkaa saman tien harjoitella viikko- viikko systeemiä lasten kanssa, hän voi ottaa heti ensimmäisenä viikon.

Joko ap kertoi kuka heidän kotinsa omistaa? Jos mies, tai mies omistaa siitä reilun osan niin eihän miehen omastaan minnekään tarvitse lähteä.

X
91/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle, että se ottaa sitten lapset, niin sinä saat levätä ja toipua kaikesta siitä stressistä ja masennuksesta. Otat vihdoin aikaa itselle. Keskity itseesi. Mies on yhtä lailla lasten vanhempi, hänen vuoronsa ottaa lapset hoitoonsa, ja sinä otat sitten kun olet taas kunnossa.

Eikö oikeasti muut vanhemmat saa voimaa lapsista? Mä rakastan sitä kun saa olla lasteni kanssa ja ne hetket ovat ne merkitykselliset. Arkena vaikka vaan et löhötään ja katsotaan rauhassa pikkukakkonen.

Vierailija
92/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Script-kirja kertoo miehistä, joilla on salasuhde. Sen mukaan on yllättävän yleistä, että mies ilmoittaa erosta huonoimmalla mahdollisella hetkellä, tyyliin jouluaterialla. Sitten he myös väittävät, ettei muka olisi uutta naista, vaikka muuttavat suoraan sen uuden luokse.

Ap:n mies varmaan on sopinut toisen naisen kanssa, että muuttavat yhteen uutena vuotena.

Naisten maailmankatsomukseen ei yksinkertaisesti mahdu, ettei kaikki pyöri heidän ympärillä.

Vierailija
93/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Script-kirja kertoo miehistä, joilla on salasuhde. Sen mukaan on yllättävän yleistä, että mies ilmoittaa erosta huonoimmalla mahdollisella hetkellä, tyyliin jouluaterialla. Sitten he myös väittävät, ettei muka olisi uutta naista, vaikka muuttavat suoraan sen uuden luokse.

Ap:n mies varmaan on sopinut toisen naisen kanssa, että muuttavat yhteen uutena vuotena.

Naisten maailmankatsomukseen ei yksinkertaisesti mahdu, ettei kaikki pyöri heidän ympärillä.

Totta.

Kun vaimoni ei koskaan pyytänyt mitään minulta anteeksi.

Ja ajoi vuodeksi sohvalle nukkumaan. Oli kiukkuinen ..

Niin rakastuminen tuli nuorempaan ja ero.

Vierailija
94/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Tämähän se. Nyt katuvainen, nöyrä asenne, paitsi makuuhuoneessa villi ja aloitteellinen. 

Vaatii muuten naiselta jonkin verran määrätietoisuutta, kun erokortti  on kaivettu esiin, tehdä tuommoinen muutos, että heittäytyy naiseksi sängyssä.

Kovin monelta Suomi - naiselta tuo ei luonnistu.

Mutta se on sitä parisuhteen hoitamista, eli laittaa kytkimen oikeeseeen asentoon, ja seksillä resetoi tilanteen, sit jos vielä kaihertaa ottaa seksuaali, eli parisuhde terapeutille ajan.

(Toki jos liiton perusfundamentit on pielessä, väkivaltaa tms, niin ei kannata)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän