Mies haluaa erota joulun jälkeen
Ollaan oltu 15v yhdessä ja tänään mies ilmoitti halustaan erota. Kuulemma laittaa eropaperit ensi viikon aikana. Olen ollut koko syksyn uupunut ja töissä joutunut yt-neuvotteluiden jälkeen tekemään 2 työt nyt hetken aikaa ja lisäksi omat työt loppuvat keväällä. Olen purkanut liikaa omaa huonoa oloa kiukuttelulla ym. mieheen.
Mutta nyt siis olen kuitenkin shokissa ja tulee myös itsetuhoisia ajatuksia mieleen. Lasten takia silti pakko jaksaa. En vaan tiedä miten, itkusta ei tule loppua..
Kommentit (94)
Ilmeisesti olet nyt lomalla niin itke vaan silmät päästäsi. Lapsille voit todeta että isä rikkoi perheen ja olet sen takia surullinen. Ihan turha esittää mitään joulunhenkeä kun äijä on k.sipää.
Vierailija kirjoitti:
Sanot miehelle, että se ottaa sitten lapset, niin sinä saat levätä ja toipua kaikesta siitä stressistä ja masennuksesta. Otat vihdoin aikaa itselle. Keskity itseesi. Mies on yhtä lailla lasten vanhempi, hänen vuoronsa ottaa lapset hoitoonsa, ja sinä otat sitten kun olet taas kunnossa.
Antakaa oikeuslaitoksen päättää kuka saa lapset. Yleensä se kyllä menee niin, että lapset määrätään äidille ellei hän ole kuollut.
On se kumma jos jollekkin naiselle tuollaisesta ongelma perheestä lähtöisin laiska ja tyhmä mies kelpaa kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen että toinen nainen on odottamassa. Ollut jo jonkin aikaa.
Noin se yleensä menee, kun mies haluaa yhtäkkiä erota. Uusi on jo valmiina. Miestä ei kiinnosta, että lapset jää ja exä joutuu hankalaan tilanteeseen. Sinne mennään minne omat kulkuset osoittaa.
Joulu on oikea aika erota.
- Hesari
Vierailija kirjoitti:
Jospa se mies vaan kokee parhaaksi koko perheelle erota. Ties vaikka olisi asiaa itekseen käsitellyt ja pyöritellyt koko syksyn.
Heh, sellaista miestä ei ole, joka jotain ongelmaa itsekseen käsittelisi ellei ole aivan pakko. Uusi nainen on katsottuna ja testattuna. Se on miesten tapa "käsitellä" asioita eli olla käsittelemättä
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet nyt lomalla niin itke vaan silmät päästäsi. Lapsille voit todeta että isä rikkoi perheen ja olet sen takia surullinen. Ihan turha esittää mitään joulunhenkeä kun äijä on k.sipää.
Juuri näin. Nyt alat mustamaalata miestä, minkä ehdit. Sukulaisille ja lapsille ja ystävilleen.
No onpa paska äijä, kun jouluna ilmoittaa tuollaisen pilatakseen sinun joulumielesi. Hyvä kun pääset eroon mokomasta sadistista.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se mies vaan kokee parhaaksi koko perheelle erota. Ties vaikka olisi asiaa itekseen käsitellyt ja pyöritellyt koko syksyn.
Mies tekee sen mikä on ensisijaisesti hänelle itselleen parhaaksi ja helpointa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan harkita samaa temppua. Viimeksi toukokuussa on peitto heilunut, kun vaimolla kuulemma on niiiin stressaavaa töissä, kun organisaatiouudistus ja stressi ja kaikkea. T. M50
Niin? Mitä sinä olet tehnyt, jotta naisella edes kotona stressi hellittäisi?
Lähinnä pyörittänyt koko perheen arkea, sillä kuulemma nyt jos ei tee töissä itseään korvaamattomaksi, ei YT-kierroksella hyvin käy. Siksi kuulemma täytyy painaa koko ajan pitkää päivää ja illat ylitöitä ja olla työmatkoilla.
Pitäisi vähän miettiä kuinka kamalaksi tekee kanssaihmisen elämisen jos se ei voi enää asua kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa eron siinä kohtaa, kun uusi nainen varmistunut.
Tai uusi mies. Se on nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko syksyn miettinyt ja jouluaattona päätti sitten kertoa uutisensa. Olisiko sitä nyt millään pystynyt vielä kestämään pari päivää että olisi lapsilla säilynyt joulutunnelma . Kyllä se nyt voi olla vähän vaikeaa pysyä iloisena.
Minä taitaisin antaa äijälle saman tien lähtöpassit, viettäköön joulunsa missä tahtoo. Ja jos ei lähde , niin meneisin lasten kanssa omille vanhemmilleni ja neuvoisin lähtemään parin päivän sisällä. Jos ei onnistu, lähtisin itse , mieshän voi alkaa saman tien harjoitella viikko- viikko systeemiä lasten kanssa, hän voi ottaa heti ensimmäisenä viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko syksyn miettinyt ja jouluaattona päätti sitten kertoa uutisensa. Olisiko sitä nyt millään pystynyt vielä kestämään pari päivää että olisi lapsilla säilynyt joulutunnelma . Kyllä se nyt voi olla vähän vaikeaa pysyä iloisena.
Ettei vaan olisi provo?
Vierailija kirjoitti:
Minä taitaisin antaa äijälle saman tien lähtöpassit, viettäköön joulunsa missä tahtoo. Ja jos ei lähde , niin meneisin lasten kanssa omille vanhemmilleni ja neuvoisin lähtemään parin päivän sisällä. Jos ei onnistu, lähtisin itse , mieshän voi alkaa saman tien harjoitella viikko- viikko systeemiä lasten kanssa, hän voi ottaa heti ensimmäisenä viikon.
Julma nainen.