Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joille lapsen sukupuoli on ihan hirveän tärkeää? Itselleni on todella tärkeää saada se tyttö.

Vierailija
26.02.2007 |

Tietenkään en rehellisesti kenellekään sitä uskalla kertoa, sen verran kiellettyjä tuollaiset toiveet ovat.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön saaminen oli hirveän tärkeää ja hankitte viidennen lapsen, että saitte sen tytön. Kuulostaa kummalliselta korviini. Mutta hei, taidan kuulua näihin " fanaatikko jeesestelijoihin" .

Vierailija
42/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveita sukupuolesta olen tietysti elätellyt, mutta molemmat vaihtoehdot ovat olleet ihania. Kornia mutta totta, olen toivonut ensi sijassa lasta joka olisi terve.

Nyt meillä on poika ja tyttö, ja on kiva kun voi seurata ja osallistua, niin pienen pojan kuin tytönkin elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija:

Tytön saaminen oli hirveän tärkeää ja hankitte viidennen lapsen, että saitte sen tytön. Kuulostaa kummalliselta korviini. Mutta hei, taidan kuulua näihin " fanaatikko jeesestelijoihin" .

Vierailija
44/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paitsi lapsen terveydellä ja sillä, että hän syntyy elossa. Huono nakki, lapsettomat- meillä on oikeus toivoa lapsesta tyttöä tai poikaa. Tai vaikka sitä, että perii isältään tietyt ominaisuudet ja itseltään tietyt. Kamalaa, eikös? Mistään ei enää saisi olla mitään mieltä, kun koko ajan joku marttyyri on niskassa hengittämässä lapsitoiveineen ja kauhisteluineen...

Vierailija
45/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poika ja toinen poika on tulossa. Myönnän tunteneeni pettymystä kun kävi ilmi, että tulokas on myös poika. Sitten yks kaks ultraaja meni vakavaksi ja sanoi täällä ei ole kaikki kunnossa. Eipä enään ollut merkitystä kumpi siellä mahassa oli. Minä olin onnekas ja jatkotutkimusien mukaan ei tulokkaalla pitäisi olla rakennepoikkavuutta. Pointtini oli tässä että uskon että lähes kaikki (ei toki kaikki) toivovat tiettyä sukupuolta, mutta jos vauvan terveys on vaarassa ei enään ole mitään merkitystä muulla kuin sillä että saa vauvan elävänä syliinsä!

Vierailija
46/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistäs tiedät? Jos siis sulla ei ennestään ole teini-ikäistä tytärtä.

Vierailija
47/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähinnä siksi että tytön äitinä oleminen on vaikeaa, en halua huolehtia jonkun 12 veen kuukautisista, murehtia poikaystävistä tai siitä ettei vaan pamahda raskaaksi tms tms.

En ole kyllä tytön äitinä ikimaailmassa tullut ajatelleeksi tuollaisia, tosin eipä ole ajankohtaistakaan vielä vuosikausiin. Eikös se nyt ole itsestään selvää, että ehkäisystä puhutaan sitten aikanaan, oli kyse sitten pojasta tahi tytöstä? Mitä kumman murehtimista nyt sitten kuukautisissa on?

Ja juu, tärkeintä että lapsi on terve, mutta jos saisi valita, niin toisen tytön kyllä haluaisin.

Vierailija
48/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten ekaan ultraan mennessä olin todella jännittynyt ja toivoin vain yhtä asiaa: että lapsi olisi terve. Klisee mutta niin totta.

Vierailija
49/49 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt 3 pojan äitinä en oikein enää osaa edes ajatella sellaista....

Rakastan suuresti kolmea poikaamme. Meidän lapsiluku on nyt täynnä, ellei suuren suurta vahinkoa synny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi