Mikä ammatti miehellä olisi nolo?
Incel pojat laittaa tähän omat ehdotuksensa, jotta saisi meidät näyttämään ahneilta ja maksullisilta, mutta yritetään silti.
Itse en heti keksinyt mitään, mutta häpeäisin kyllä, jos mies olisi töissä aikuisviihteen parissa. En ilkeäisi esitellä ammattia ääneen missään.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Museossa tai kirjastossa töissä oleva mies olisi aikaste nolo.
Jaa ja perustelut ovat?
Vierailija kirjoitti:
Persujen kansanedustaja.
Onhan hän komea.
Joku hoitaja. Testosteroni ei oikein mahdollista empatiaa ja myötätuntoa.
Naisilla OF "sisällön" tuottaminen tyyliin S Penttilä 🤮
Minä olen tuntenut ammatti puolesta itseni noloksi lähes koko työelämän. Ne ammatit ovat olleet seuraavat: reskontran hoitoja, elintarvikemyyjä, tehdastyöntekijä, lipunmyyjä, tallentaja, ohjelmoija, kotiavustaja. Olen tosin tottunut nolouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas. Mulle taas nuo olisi ehkä ne parhaat.
Rillipäitä eikä yhtään miehekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja?
Alapeukuttavien kaksilla rattailla kulkevien määrä ei yllätä. Varmaan suurin osa pitää siivoojia noloina ja alempiarvoisina, mutta suurin osa heistä ei myönnä sitä tai sano sitä ääneen. Totuus se kuitenkin on.
Noloja ammatteja miehelle:
Huumekauppias
Nikotiinipussisalakuljettaja
Pimp
Parittaja
Call-around salakuljettaja
Lestinheittäjä
Välistävetäjä
Toisten hädänalaisella tilanteella taloudellisesti tai muuten hyötyvä hyväksikäyttäjä
Aikuisviihdetyöntekijä ja turkistarhaaja tulee nyt heti mieleen välittöminä turn-offeina.
Pitkää matkaa ajavan rekkakuskin tai vastaavan kanssa suhdetta tulisi epäröityä, koska en tiedä haluaisinko yrittää rakentaa yhteistä elämää sellaisen kanssa joka on puolet ajasta reissun päällä. Epäironisesti se kuuluisa lentäjä menee tähän samaan kastiin, ihan sama mitkä tulot olisi.
Ylipäätään kolmivuorotyöläisen/yötyöläisen kanssa arki voisi olla hankalaa, joten vaikka se ei ole lähtökohtaisesti välitön deal breaker, niin kyllä silti saattaisin kaksi kertaa miettiä tuleeko suhteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ja perustelut ovat?
Monella museolla on hlö kuntakuvat netissä, katso sieltä perusteet. Ei ihan salileijonia
Kiinteistönvälittäjä tai verkostomarkkinoija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas. Mulle taas nuo olisi ehkä ne parhaat.
Rillipäitä eikä yhtään miehekkäitä.
Okei, eli vastasit ennakkoluulon etkä todellisuuden perusteella. Tämä selittääkin. Ei haittaa, kait se on ihan sallittua tällaisessa ketjussa.
Kaupan alat tulee itelle mieleen. Puhelinmyyjä, gigantin myyjä, mikä tahansa ala jossa tarkoituksena kusettaa heikkouskoisilta mahdollisimman paljon rahaa irti
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikenlaista elitismiä ja vastaavaa vastaan, mutta kyllä joku pikaruokatyöntekijä olisi aika paha jollain 30-40 vuotiaalla.
Miksi? Rehellistä työtä.
Miksi et?