Mikä ammatti miehellä olisi nolo?
Incel pojat laittaa tähän omat ehdotuksensa, jotta saisi meidät näyttämään ahneilta ja maksullisilta, mutta yritetään silti.
Itse en heti keksinyt mitään, mutta häpeäisin kyllä, jos mies olisi töissä aikuisviihteen parissa. En ilkeäisi esitellä ammattia ääneen missään.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikenlaista elitismiä ja vastaavaa vastaan, mutta kyllä joku pikaruokatyöntekijä olisi aika paha jollain 30-40 vuotiaalla.
Miksi? Rehellistä työtä.
On on, mutta nuohan on vähän sellaisia "ponnahduslauta" töitä, joita opiskelijoiden yms. kuuluisi tehdä.
Monet opiskelijat eivät koskaan tee noita töitä. Hyvä siis, jos jollekin keski-ikäiselle kelpaa.
Tässä on kyllä logiikan mestarji kirjoittelemassa. Ai kaikkien opiskelijoinde pitäs tehdä tuota työtä ettei olis hakijoista pula?
Yritetään uudestaan: Jos työntekijöille on alalla tarvetta, eikä se työ k
Ei missään sanottu, että se olisi VAIN opiskelijoiden työtä. Siinä luki "ponnahduslauta töitä, joita opiskelijoiden YMS. KUULUISI TEHDÄ. Pointtina se, ettei se ole kannattava "ura"valinta kenellekään, kun siinä ei ole melkein minkäänlaista mahdollisuutta edetä.
Miesten nolot ammatit 2:
Miesten meikkivihjeet ja kauneusleikkaus koutsaus funnelin pitäjä
Sometyrkky
Turhajulkkis
Salarakas
Rakkaushuijari
Sijoitushuijari
A.Tate -tyyppinen somemies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikenlaista elitismiä ja vastaavaa vastaan, mutta kyllä joku pikaruokatyöntekijä olisi aika paha jollain 30-40 vuotiaalla.
Miksi? Rehellistä työtä.
On on, mutta nuohan on vähän sellaisia "ponnahduslauta" töitä, joita opiskelijoiden yms. kuuluisi tehdä.
Monet opiskelijat eivät koskaan tee noita töitä. Hyvä siis, jos jollekin keski-ikäiselle kelpaa.
Tässä on kyllä logiikan mestarji kirjoittelemassa. Ai kaikkien opiskelijoinde pitäs tehdä tuota työtä ettei olis hakijoista pula?
Yritetään uudestaan: Jos
Mistä sinä tiedät, millaisessa elämänvaiheessa se 30-40-vuotias on? Ihan hyvin voi olla vaikka opiskelija. Eli hänelle voi sopia pikaruokalatyö hyvin.
Työtön luuseriammattilainen. Ns Kelaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisiko parempi vaihtoehto sitten työtön mies?
Ketjussa on kyse siitä, mikä työ on "nolo" miehellä, ja miksei naisellakin. Ei siitä, ottaisinko mieluummin työttömän vai pikaruokaa työkseen tekevän kumppanin. Kuten aiemmalle selitin, em. työ on minusta "noloa" aikuisella puhtaasti siksi, kun se on ns. ruohonjuurihommaa johon nuoret menevät ensimmäisiin kesätöihin ja josta opiskelijat hakevat lisätienistiä opintojen ohella. Työssä ei juurikaan ole kehittymistä tai etenemistä, joten siihen ei ole kenenkään kannattavaa jumahtaa vuosiksi. Toki jos siitä pitää ja sillä rahalla tulee toimeen, niin siitä vaan.
Pysäköinninvalvoja,,mä olin 5kk ja en todellakaan kertonut siitä kellekkään.
kuinka monta ammattia ja titteliä maailmassa on,se on naurettavaa kun yhdellä tyypillä on lista titteleitä että menee tunti kun ne lukee ja esitelee yleisölle.,,,,,,,,,,,,ja luennon pitää tutkija hutkija syvänmeren emeritius paavin paras kaveri ja luokan huonoin oppilas on verensukua kunikaallinen diblomi kännikala..joo esitys on vasta alkusanat............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Rehellistä työtä.
Kyllä se logiikka taitaa olla hukassa lähinnä sulta jos edellinen jotenkin hämmensi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Museossa tai kirjastossa töissä oleva mies olisi aikaste nolo.
Jaa ja perustelut ovat?
Monella museolla on hlö kuntakuvat netissä, katso sieltä perusteet. Ei ihan salileijonia
Ootko itse joku amis/elämänkoululainen.
Käärin enempi massii kuin museo tantat
Eipä siinä, hengaile vaan kaltaistes massijunttien kanssa jos halut
Vierailija kirjoitti:
Pysäköinninvalvoja,,mä olin 5kk ja en todellakaan kertonut siitä kellekkään.
Omituista, mikä tuossakin nyt sitten on noloa? Jos ei olisi pysäköinninvalvojia, kus1päät jättäisivät tuolla autonsa ihan mihin tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Rehellistä työtä.
Kyllä se logiikka taitaa olla hukassa lähinnä sulta jos edellinen jotenkin h
Aivan aivokuollu oli postaukses. Tapa itses
Ei mikään,jos on ammatissaan tai työssään hyvä työntekijä.
Ammattipoliitikko. Ihan sama, mikä puolue olisi kyseessä.
Aikuisviihde juttu olis kyl semmonen et katoisin kyllä paikalta jos joku sanoisi tekevänsä sellasta..
Vierailija kirjoitti:
Aikuisviihde juttu olis kyl semmonen et katoisin kyllä paikalta jos joku sanoisi tekevänsä sellasta..
Mikä siinä niin kauheaa on
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään,jos on ammatissaan tai työssään hyvä työntekijä.
Jos ammatti on haitallinen niin taitava työntekijä on vaan siinä työssä erityisen haitallinen
Jos olisi joku minäminäminä some-ihminen.
Se, ettei työ määritä ihmistä ja että kaikki työ on arvokasta on ihan samanlaista huulen heittoa kuin että herkkyys ja läsnäolo on hyvästä ja että luonto on arvokas. Millään lailla ei käytännön valinnoissa ja käytöksessä näy ja sanotaan lähinnä siksi, että kiva jos joku muu on herkkä ja läsnäoleva niin pääsen oksentamaan pahan oloni sen niskaan. Kiva että on luontoa kun siitä voi hyötyä. Kiva että joku muu hoitaa mun ikääntyvät vanhemmat niin minun ei itse tarvitse. Suojeleminen ei tällaiseen arvostamiseen kuulu, ainoastaan hyväksikäyttö. Henkistä infantiiliutta.