Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti miehellä olisi nolo?

Vierailija
23.12.2024 |

Incel pojat laittaa tähän omat ehdotuksensa, jotta saisi meidät näyttämään ahneilta ja maksullisilta, mutta yritetään silti. 

Itse en heti keksinyt mitään, mutta häpeäisin kyllä, jos mies olisi töissä aikuisviihteen parissa. En ilkeäisi esitellä ammattia ääneen missään. 

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oligarkki, oikeistopoliitikko, kermaviineripomo

Vierailija
122/125 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä kaksi tekstinkäsittelijämiestä. Kunnon reppanoita molemmat. En käsitä mitä tekevät tuossa työssä kun niin naisvaltainen ja huonopalkkainen ala. Tekisivät mitä vain miesvaltaista alaa ja tienaisivat tonnin enemmän.

Vierailija
124/125 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja?

Minä olen mies ja kun toimin viisi vuotta siivoojana, niin en saanut yhtään naista parisuhteeseen. Aina muka hoetaan, että siivoojan työtä arvostetaan, mutta ainakin miehellä se on viiden tähden turn off parisuhdemarkkinoilla. Aivan sama mitä sanotaan ja yritetään jeesustella. Kun pääsin viimein eri alan töihin, lähemmäs omaa alaani, niin vastaanotto oli naisten silmissä selvästi eri kuin siivoojan tittelillä ollessa. Minua luvalla sanoen jälkeenpäinkin jopa hieman vituttaa asia, koska ihan sama ihminen loppujaan olin silloinkin kuin tein sitä vähemmän hohdokasta työtä.

Siivooja ammattina miehellä ei anna kuvaa että mies olisi yhtään kunnianhimoinen

Vierailija
125/125 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin silmät päästä jos mies istuis vaan netissä ja trollailisi jossain vauva-palstalla tai Yli,,  laudalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi