Onko miehen ammatilla väliä? Siltä vaan tuntuu
Olen päälle kolmekymppinen sinkkumies, varastossa töissä, koulutus merkonomi. Ihan hyvännäköinen ja oikein mukava ja kunnollinen, mutta eipä vaan flaksi tunnu käyvän. Onko syynä etten ole kirurgi, lentäjä tai edes insinööri? Sitäkö naiset haluatte?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin että noin 8% hakee enää säännöllisesti seuraa. Vika ei ole sinun ammatissa vaan siinä että parisuhde kiinnostaa yhä harvenevaa joukkoa.
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. En kaipaa toista päivätyötä, ahdistaa ajatuskin, että työpäivän jälkeen joutuisi jälleen ottamaan jonkun roolin päälle ja huomioimaa toista, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo epäseksikäs ammatti 😐 next!
Elämäntapatyöttömyys on epäseksikkäämpää.
Ap:n sinkkuus johtuu paskasta luonteesta ja passiivusuudesta.
Jankuttaminen av-palstalla ja viesteistä pnäkyvä misogynismi vahvistavat asian.
Mä löysin mun mieheni harrastuksen parista. Katsoin, että onpa mukavan oloinen ja näköinen mies, kiva huumorintaju ja että varmaan suht samanikäisiäkin ollaan. Juteltiin, tutustuttiin. Koulutuksensa DI. Mulla ainakin ensin tuli mies ja sitten koulutuksensa/ammattinsa. Ei se mun eka kysymys ollut, että mikä on sun koulutuksesi tai mitä teet työksesi. Mitäpä hittoja sillä hyvällä koulutuksella on merkitystä, jos mies itse olisi joku k***pää?
Olen myös varastotyöntekijä ja tienaan 50 000e vuodessa. On sitä kai huonommin tienattujakin aloja olemassa. Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla samantasoinen tai parempi ammatti kuin naisella. Sellaista kehtaa esitellä kavereille. Ammattiahan nekin ekaks kysyy.
Pinnallista siis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä paljon kokemusta että naisen kiinnostus loppuu täysin kun kerron ammattini.
Ammatti on naisille äärimmäisen tärkeä, koska jotkut naiset ihan oikeasti aloittaa keskustelun näin:
"Moi mitä teet työksesi?"
Tai jos kysyt naista treffeille niin hän vastaa:
"Ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi"
Eli jos et ole lääkärijuristi niin nainen ei lähde treffeille.
Mikset sano olevasi lääkärijuristi? Saat pillua.
Lääkärit, lentäjät, juristit, dippainssit. Onhan se hienoa kavereille kertoa mikä om miehen koulutus tai ammatti mutta ei sillä vielä pitkälle pötkitä.
Jos on 25cm tykki. Niin pärjäät kyllä
On väliä akateemisille akoille ja hyväksikäyttäville muijille.
Monille naisille ei ole väliä! Uskokaa jo!
Sen kun Ap haet koulun penkille ja hankit lisää koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla samantasoinen tai parempi ammatti kuin naisella. Sellaista kehtaa esitellä kavereille. Ammattiahan nekin ekaks kysyy.
Esitellä kavereille? Sulle mies on näyttelyesine lompakko. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä paljon kokemusta että naisen kiinnostus loppuu täysin kun kerron ammattini.
Ammatti on naisille äärimmäisen tärkeä, koska jotkut naiset ihan oikeasti aloittaa keskustelun näin:
"Moi mitä teet työksesi?"
Tai jos kysyt naista treffeille niin hän vastaa:
"Ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi"
Eli jos et ole lääkärijuristi niin nainen ei lähde treffeille.
Vedä vit'tu päähän. Mun mies on laitoshuoltaja. Oli vartija mutta oman henkensä takia lopetti ne hommat, jo ennenkuin aloimme suhteeseen. En vaihtaisi yhteenkään lääkärijuristiin. Tuo ainainen kitinä on se teidän ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin mun mieheni harrastuksen parista. Katsoin, että onpa mukavan oloinen ja näköinen mies, kiva huumorintaju ja että varmaan suht samanikäisiäkin ollaan. Juteltiin, tutustuttiin. Koulutuksensa DI. Mulla ainakin ensin tuli mies ja sitten koulutuksensa/ammattinsa. Ei se mun eka kysymys ollut, että mikä on sun koulutuksesi tai mitä teet työksesi. Mitäpä hittoja sillä hyvällä koulutuksella on merkitystä, jos mies itse olisi joku k***pää?
"Väärä ammatti" on näille kitisijä-inceleille vaan yksi keppihevonen muiden tekosyiden joukossa.
Mun mies on DI ja liikennelentäjä. Ei ainakaan hävetä kertoa miehen ammattia mutta enpä sitä mainostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin että noin 8% hakee enää säännöllisesti seuraa. Vika ei ole sinun ammatissa vaan siinä ettei parisuhde kiinnostaa yhä harvenevaa joukkoa.
Niin, kun seuraa tämänkin palstan incelmiesten ulinoita, niin en yhtään ihmettele. Mitä näillä miehillä on naisille tarjota muuta, kuin kikulinsa käyttöön ja loputon ulina siitä, miten naiset on p a s k o j a.
Mun mies on merkonomi mutta johtajatason töissä. Hän on älykäs, ahkera, aikaansaava, innovatiivinen toiminnan mies. Näiden ja muidenkin ominaisuuksien vuoksi noussut nykyiseen asemaansa. Itselleni koulutus tai ammatti ei ole koskaan ollut niitä merkitsevimpiä asioita miehessä mutta nuo ominaisuudet ovat. Ja kyllä ne useimmiten taitaa korreloida ainakin jollain tasolla.
Onhan sillä väliä, esim. juristi ammattina on kunnon red flag. En todellakaan kaipaa elämääni älykästä, analyyttista ja läpeensä moraalitonta miestä.
Ei ole työllä väliä. Aika outo ajatus, että olisi? Sehän on vain työ, eikä koko elämän pidä siihen henkilöityä.
Eikä myöskään palkalla. Työttömänkin kanssa olen seurustellut, ja ei siinä ollut ongelmaa, kun itse olin töissä, ja mieskään ei omasta työttömyydestään saanut itsetunto-ongelmaa. Oli aika luksusta itse asiassa, kun joku hoiti kotia ja ruoka oli valmiina töistä tullessa.
siinä on se ongelma, kun itse keskituloisena naisena haluan tehdä kaikkia kiboja juttuja, jotka maksaa, mutta minulla ei ole varaa maksaa omien lippujen lisäksi toisen ihmisen lippuja, joten epäilyttäisi alkaa seurustelemaan pa miehen kanssa. Toisaalta, vaikka mies olisi keskituloinen, mutta olisi vaikka kaksi lasta elätettävänä, niin sekin on plus miinus nolla, kun kaikki rahat menevät lasten elättämiseen.