Jokos sitä saa avata oluen kun on aamukahvin juonut?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kahvilla lähtee jano. On mulla yleinen janon sammuttaja. Älä kysele muilta lupaa omiin asioihisi
Kahvi on diureetti, ei sillä voi lähteä jano.
Tietysti saa jos kahvi on jo juotu. Suoriltaan ei voi aloittaa oluen juomista, pitää olla kahvi alla, eihän tässä nyt mitään barbaareja olla.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa jos kahvi on jo juotu. Suoriltaan ei voi aloittaa oluen juomista, pitää olla kahvi alla, eihän tässä nyt mitään barbaareja olla.
Sitähän minäkin. Odottelen kuitenkin tuohon yhdentoista ruokatunnille kun työaikana ei kuulema saisi juoda alkoholia.
Amatööri. Itse jätin aamulla kahvitkin väliin.
Tälläistä on persujen keskustelutaso ...huuoohh ja näitä eduskuntaan moukat äänestää.
Tällaiset aloitukset. Ovatko ne vitsiä vai onko Suomessa paljonkin ihmisiä jotka aloittavat aamulla alkoholin litkimisen? Eikö siitä tule vain ankea olo?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset aloitukset. Ovatko ne vitsiä vai onko Suomessa paljonkin ihmisiä jotka aloittavat aamulla alkoholin litkimisen? Eikö siitä tule vain ankea olo?
Ihan juomalla ajattalin juoda, en litkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan juomalla ajattalin juoda, en litkiä.
Oot kova Wegelius...
Vierailija kirjoitti:
Amatööri. Itse jätin aamulla kahvitkin väliin.
Ei siihen tarvitse juoda kuin kaksi päivää niin ennen aamukahvia joutuu jo loiventamaan. Se on niin rankkaa touhua etten suosittele.
Tottakai on kuitenkin sunnuntai. Aamukahviin voi ihan hyvin lisätä myös jotain terästettä tai tehdä vaikka irish coffeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kahvilla lähtee jano. On mulla yleinen janon sammuttaja. Älä kysele muilta lupaa omiin asioihisi
Se, että tiedät sanan diureetti tekee sinusta niin hölmön, ettet kehoasi usko.
Alkoholi ei ole vastaus. Se on kysymys! Ja vastaus on : Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se heti ala nestettä poistamaan. Sitä paitsi kahvin aiheuttama "nestekato" on hyvin olematonta.
Herra mestari ("kymppi"): Saadaanko ottaa yhdet kaljat lounaan kanssa? - Saatte, mutta vain yhdet.
Iltapäivällä sitten: Mestari: Miten te nyt voitte olla noin humalassa, yhden kaljan takia? - Väärin, herra mestari, kossut päälle.
Vierailija kirjoitti:
mitäs sitten luulit vuokralla-asuvien tekevän?
Tottakai saa. Itsekin join aamukahvit jo kahdeksan aikaan ja nyt kulauttelen valkovenäläisiä. Yksin siis olen ennen kuin muijat aktivoituu moittimaan. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää olla jonkun lupa että saa vastuun muille
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä on persujen keskustelutaso ...huuoohh ja näitä eduskuntaan moukat äänestää.
Voimaannuhan nyt oikein kunnolla niin sinullekin tulee parempi mieli.