Arto Nyberg lataa täysillä Hufvudstadsbladetissa Ylestä
https://www.hbl.fi/2024-12-21/arto-nybergs-talkshow-laggs-ner-efter-20-…
Aivan kuin joku halusi eroon minusta.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki suomalaiset "asiaohjelmat" ym nykyään, joissa juontajana joku Ina Mikkola rusetteineen. Näitä pursuilee, tuollakin on jatkuvasti "
Pursuilee jatkuvasti? Olisikohan nyt hieman liioittelua? Montako tällaista tuli vaikka viime viikolla versus ne sadat tunnit muuta ohjelmaa jota YLE lähettää?
Teidän oikea ongelmanne on se että YLE:ltä ei saisi tulla koskaan mitään joka ei sovi suoraan juuri teidän maailmankuvaanne. Se että 95% ohjelmista sopii teille ei riitä vaan pitäisi olla 100%.
Joku yleläinen kirjoittaa😂
Olihan Punainen lankakin joskus hyvää, mutta sekin lopetettiin. Nyberg on yhtä tylsä ja hikipino kuin Välimäki. Jotain epäsympaattista kummassakin.
Minulla ei ole mitään minkäänalan vähemmistöjä vastaan mutta vihaan wouhotusta ja typeryyttä.
Ei pyörää tarvitse keksiä uudestaan.
Jossain luki, että tuleva uusi ohjelma käsittelee seuraavan viikon uutisia. Hyvä kristallipallo näköjään ylen toimittajilla.
vastahan tuota ohjelmaa oli yli 40 vuotta jatkunut...
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen ohjelmatarjonnan joukossa Nybergin ohjelmalle olisi kyllä edelleen paikkansa.
No sepä se. Joskus tuollaisia rauhallisia perus keskusteluohjelmia oli useampia. Nykyään niitä ei ole tarjolla, vaikka kysyntää vielä olisi.
Itse olen vain 35-vuotias duunari, mutta Arto ja ohjelma oli ihanan.. noh, normaali, joten sitä oli virkistävää taustalla tv:ssä pitää.
Kylläpä minä nyt mieleni pahotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian suomalainen.
Liian normaali.
Eikä ole tainnut puhua ilmastonmuutoksesta ohjelmassaan, ainakaan Ylen mittarilla tarpeeksi.
Nyberg ei ole suomalainen nimi. Tietenkin ruotsinkielisessä lehdessä!
Joko täällä on mielet tasaantuneet?
Lopetettiinhan ajankohtainen kakkonenkin aikoinaan kymmenien vuosien jälkeen. Flinkkilä/ Kellomäki, Uutisvuoto, Tastula, Stillerin vetämä keskusteluohjelma, jonka nimeä en muista jne. Ei Nyberg saanut ihan eläkeikäänsä asti tehdä ihan hyvää ohjelmaansa, mutta ei ole saanut moni muukaan. Aikansa kutakin. Jos ohjelmistoa ei aika ajoin muokattaisi, niin katsoisimme edelleen Karpolla on asiaa, Naapurilähiöitä, Metsoloita ja vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Ylen verkkouutisissa oli juttu, jossa naiseksi pukeutunut mies antoi seksivinkkejä, puhui leluista ym. Kommentoin, että onko tällaisen sisällön tekeminen veronmaksajien rahoilla todella tarpeen. Ja vielä julkaista keskellä päivää mediassa jonka lapsetkin näkee.
Yleltä tuli palaute, että kommenttiani ei julkaista koska se on asiaton.
Oho. Isoveli vauhdissa.
siis ihan kiva ohjelma, katselin sitä aina silloin kun oli joku kiinnostava vieras mutta aikansa kutakin
Miksi suosittu ohjelma lopetetaan? Jos sille löytyy vuodesta toiseen varma kohdeyleisö?
Tehkääpä doku-mentti Respekti-kirjasta ja miten sen mukaan toimia oikeaoppisesti. Siinä teille työsarkaa.