Uimahallin ukkojen jutut!
onko teilläkin näin typeriä juttuja ukoilla uimahallilla saunassa ja puhuuko naiset tällaista höpöä?
- oltiinhan me silloin punttia nostamassa vielä muutama vuosi sitten, ja laitoin siihen sitten 100 kg penkkiin ja eihän se Eki sitä saanut enää yös ja minähän se repäisin sen sata kiloa siitä sitten
- oli se kova mies se Aapo ryyppäämään, no hehe sehän oli joka joulukin putkassa, nyt se juo käsidesiä ja saippukuplia tulee suusta kun puhuu
- oootko nä Eki hiihtänyt jo paljon? - joo kävinhän minä tuossa taas hiihtämässä 200 km ja ammuin hirven siinä samalla. pittäähän sitä hiihtää ja tehdä halkoja vielä 70 vuotiaana
kerran muistan kun kuusijärven savusaunaan tuli toki ryhmä naisia (yhteissauna) ja ne pöljät rupesivat laulamaan saunassa jotain perinnelauluja, ole se kyllä typerää kuunneltavaa
ei saunassa saa laulaa siellä pitää lyödä löylyä ja olla hiljaa!
tv Andy Saunamies
Kommentit (10)
Mun mielestä saunomiseen kuuluu rauhallisuus ja sen myötä rentoutuminen.
Usein ainakin ulkomaalaisilla pojilla ja miehillä on kauhea älämölö päällä ja se pilaa saunakokemuksen täysin.
Jotain hyväntuulisia juttuja kuuntelee mielellään, mutta ei mitään riehumista tai uhoamista.
Vierailija kirjoitti:
kaikki suomalaiset miehet on urpoja
naiset on typeriä wokettaja-akkoja
Kumpaan porukkaan sinä kuulut?
Kuka juntti käy jossain uimahallin saunassa? Mitäpä muuta voit odottaa
Naiset puhuvat, mutta ihan muista asioista. Ei ole tarve kehuskella olemattomilla saavutuksilla.
No millaisia juttuja sinä haluaisit kuulla? Jotain linnanjuhlia ja Tanssii tähtien kanssa hömppää?
Vuosia sitten oli tuollaista. Olenkohan ollut nyt väärään aikaan kun käyn aamulla, niin tuntuu olevan hiljaista porukkaa. Miesten saunassa.
Olin kerran 6 -7 v uimakoulun saunanavuorolla saunassa, kun oman vauvauinnin saunavuoro oli samaan aikaan.
Heidän juttunsa olivat ihan samanlaisia kuin nuo sanomasi. Kait se on sitä oikeaa perinnettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti käy jossain uimahallin saunassa? Mitäpä muuta voit odottaa
minä, koska kausikortti maksaa 95 e/6kk ja se tekee 50 senttiä päivä sisälttäen salin ja uinnin ja hyvän saunan, jos siis käy joka päivä eikä täällä junttilassa ole muutakaan tekemistä
Kuuluu ikämiesten tyyliin tuollainen paskanpuhuminen ja liioittelu. Tarkoitus on heittää hauskoja juttuja. Täällä maaseudulla on ihan valehtelukilpailuja.
kaikki suomalaiset miehet on urpoja
naiset on typeriä wokettaja-akkoja