Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa ihmisistä kassalla ei laita sitä kapulaa ostosten

Vierailija
22.12.2024 |

Taakse?

Se kapula kuuluu laittaa aina edellä olevan ihmisen jos takana on muita ihmisiä.

Paljon näkee juntteja jotka sitä ei kuitenkaa laita.

Ne kapulat on siellä juuri sitä varten että se laitetaan eikä ostokset mene sekaisin toisten kanssa?

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuosta pitää tehdä ongelma? Jos kapulaa ei ole niin laita se itse. Miksi edelläolijan pitäisi laittaa kapula jos ostokset on ladottu hihnalle eikä ketään ole siinä vaiheessa perässä?

Miksi vessa pitää vetää jos kukaan ei ole tulossa jälkeesi paskalle? 

Ethän oikeasti ole aikuinen?

Vierailija
62/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se takana tuleva voi laittaa sen kapulan ihan yhtä hyvin.

Tämän kommentin juntit alapeukuttajat eivät osaa. Kyllä on junttia porukkaa.

Niin, nimenomaan tuo, jota kommentoit on se juntti nro 1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koske kapuloihin koska  olen lesbo!

Vierailija
64/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ois parempi käytäntö.

Kaikkea muuta se on kuin käytännöllistä. Kerropa, mikä siitä tekee sinun mielestä käytännöllisen, kun kapulaa täytyy ronkkia lähes edelläkulkijan kainalon alta?

Niinpä, monesti ei yletä ottaa sitä kapulaa sieltä. Jää laittamatta.

Vierailija
65/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sait päähäs että se kuuluu laittaa. en minä ainakaan pahastu jos laitan itte, ei ne sielä töissä ole :D

Vierailija
66/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pientä, kun joku kapula kassahihnalla on arvovaltakysymys. :D

Vierailija
67/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kaikki ajattelisivat samalla tavalla? Ei mun tarvitse koska joku muu voi tehdä sen. 

Vierailija
68/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeassa kassajonossa vaikeaa nähdä koska edellä olevalla loppuu se lappaminen- ja voihan tuo mokoma vielä ottaa tupakkiakin, sitä sitten kytätä. Onpas käytännöllistä?

Vierailija
69/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tässä keskustelussa on lukutaitoisia ihmisiä, mutta onko luettua ymmärtäviä ihmisiä? Mitähän tarkoittanee kapuloiden teksti: Seuraava asiakas? Ettekö te kapulaa ostosten eteen telläävät ihmiset ymmärrä, että se kapula kertoo kassalle, että minun ostokseni kassalla ollessani päättyvät tähän, kapulan takana olevat ovat vasta seuraavan asiakkaan tavaroita. Kapula on siis myös informaatiota kassalle, eli laittakaa se kapula omien ostostenne perään.

Vierailija
70/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ois parempi käytäntö.

Kaikkea muuta se on kuin käytännöllistä. Kerropa, mikä siitä tekee sinun mielestä käytännöllisen, kun kapulaa täytyy ronkkia lähes edelläkulkijan kainalon alta?

Itse olen useamman kerran kassalle huomauttanut, että kapulat voisi nykäistä kunnolla sinne hihnan peräpäähän, eikä jättää siihen etupäähän. Siloin ei tarvitse kenenkään kainalonaluksia haistella.

Vierailija
71/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa, kassalla olevan ostoksesta puuttuiviivakoodi lappu, tämän jälkeen tulevat seisoivat kuin idiootit laittamatta kapulaa ja ostokset sylissä. No ensimmäinen kassalla ollut henkilö pääsi pois ja tämä idiootti vasta sitten laittoi omat ostokset hihnalle, ja hänen lihava lapsi jatkoi nojailua siinä hihnan päällä. Minä menin ja pistin kapulan ja omat ostokset hihnalle. Tajusi tämä lihava poika mennä muualle nojaileen. Eli nämä kaksi eivät olleet ilmeisesti ennen kaupassa käyneet, vaikka toinen oli aikuinen mies 

Vierailija
72/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koske kapuloihin koska  olen lesbo!

Luulitko olevasi hyvinkin nokkelaälyinen?

Vierailija
73/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävimpiä on ne, jotka laittaa hihnalle ostoksensa, vaikka edellä olevalla on puoli kärryllistä ostoksia vielä kärryssä. Näinkin on käynyt - piti työntää toisen ostoksia reilusti taaksepäin, että sain omani mahtumaan. Kuului jupinaa, että mitäs nyt tapahtuu. Minä totesin, että mulla on hommat vielä kesken tässä. 

Miten tämä on edes mahdollista? Hihnalle lappaajahan on sijoittunut hihnan alkupäähän. Kurkottaako takana oleva jostain kainalon alta laittamaan omat ostoksensa hihnalle? Oletko niitä ihmisiä, jotka parkkeeraavat kärrynsä juuri siihen kassan pleksin kohdalle, ja lappaavat siinä?

Vierailija
74/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita heti kapulaa, koska ärsyttää kun seuraavaa asiakas tulee mättämään tavaroita hihnalle 10 cm:n päähän minusta.

Vierailija
75/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapula ei kuulu jouluun.

Kapula kuuluu ap:n ahteriin (poikittain)

Vierailija
76/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kapulassa ei lue että "edellinen" eikä siinä lue "tähän loppuu minun ostokset" vaan siinä lukee "seuraava" niin kyllä sen on sen seuraavan tehtävä laittaa se kapula

Vierailija
77/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntteja, kuten kirjoitit. 

Mitä nyt taas? Kyllä me juntit osataan kapula laittaa ostostemme perään. Ihme junttivihaa taas 🙄

Vierailija
78/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kapula työnnetään Ap pildeen niin se rauhottuu eikä skitsoo.

Vierailija
79/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa kapulan, joka ei halua maksaa toisten ostoksia.

Se ehkäisee, joka ei halua lasta.

Näin yksinkertaista.

Vierailija
80/177 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa, että edellä oleva laittaa kapulan niin kannattaa vaan laittaa omia ostoksia hihnalle. Ei se edellä oleva halua maksaa toisen ostoksia. Eri asia on sitten, jos edellä olija ei huomaa taaksetulijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi