Mistä saisin kerättyä pari tölkkiä? Että saisin makaronipussin ostettua
Näin talvella niitä on vaikeampi löytää kuin kesällä. Tilillä rahaa vain 0,12 e ja yksi tyhjä 0,15 e tölkki löytyy.
Kommentit (44)
Minulla on pari 400g kaapissa. Tule hakemaan. Tv. tunkiokommunisti.
Juot pari tölkkiä olutta ja viet tyhjät kauppaan.
Mulla olis neljä kassillista täällä, voisin antaa jos joku tulisi hakemaan komerosta kuleksimasta. Kannattaa kysyä vaikka paikkakunnan facessa jos muilla on samaa ongelmaa.
Eikö Konalan teiden varsilla tai pusikoissa ole yhtään?
Eikö joku voisi vaan antaa minulle mobilepayllä rahaa? Lapsetkin itkee jo nälkää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juot pari tölkkiä olutta ja viet tyhjät kauppaan.
Jos olisi niin olisin jo juonut ne ja vienyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis neljä kassillista täällä, voisin antaa jos joku tulisi hakemaan komerosta kuleksimasta. Kannattaa kysyä vaikka paikkakunnan facessa jos muilla on samaa ongelmaa.
Miten kehtaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku voisi vaan antaa minulle mobilepayllä rahaa? Lapsetkin itkee jo nälkää.
Ap
Feikki ap. Minulla ei onneksi ole lapsia.
Ap
Myy älylaitteesi, jollla kerjäät täällä huomiota. Palsta on vain rikkaille
https://commuapp.fi/usein-kysytyt/
"Commu on alusta, jonka kautta yksityishenkilöiden on helppo pyytää ja antaa apua lähialueellaan ja etänä. Mukana Commussa on myös vastuullisten yritysten henkilöstöä sekä yhdistyksiä. Commu auttaa sinua rakentamaan digitaalista turvaverkkoa, tapaamaan uusia ihmisiä, tekemään vapaaehtoistyötä ja tutustumaan lähialueesi toimijoihin."
Minulla on kassillinen makaronia, joita ei kukaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Mene ruokajonoon
Mitä hyötyä sinne on mennä kun jonossa on 2500 muuta hakijaa ja kassia ei riitä läheskään kaikille?
KONALAN JAUHELIHAMIES SPÄMMI POIS HETI
Jouluna oli lomaa ja kävin koko kodin läpi. Kaikki hyllyt, kaapit, laatikot. Ihan kaikki. 
Löysin tarpeetonta tavaraa useita satoja. Joka perjantai laitan vintediin myyntiin 10 tavaraa ja tänäänkin vein 3 pakettia postiin.
Eihän noista juuri mitään tienaa, mutta jotain kuitenkin. Pääsiäisenä viimeistään aion käydä kellarin kokonaan. Olen jo aloittanut.
Kun saan saldon, ostan sillä ruokaa. Puurohiutaleita, makaronia, tomaattimurskaa, vehnäjauhoja jne.
Vierailija kirjoitti:
KONALAN JAUHELIHAMIES SPÄMMI POIS HETI
No ei näihin sen hamaan maailman tappiin jatkuviin jankutuksiin kannata reagoida millään tavalla. Kyllä se lopettaa, jos ei kukaan sille vastaa, vaikka kuinka ärsyttäisi.
Saako mobilepayn kautta sitten rahat heti tilille? Minulla ei ole sitä mutta voisin ladata. Jos saisin pikaisesti myytyä fb-kirppiksellä jotain. Tai sitten olen vähän nälässä maanantaihin asti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ruokajonoon
Mitä hyötyä sinne on mennä kun jonossa on 2500 muuta hakijaa ja kassia ei riitä läheskään kaikille?
Konalaaa. Aaargh.
Lumet sulanut hyvin. Keräsin tänään 2h aikana 142€.