Jos joku toivoo jotain tiettyä lahjaksi, niin ostakaa se, eikä mitään vaihtoehtoa!
Olen jo vuosia kertonut ja toivonut sukulaisille ja ystäville, että pidän (vain ja ainoastaan) Ferrero Rocher -suklaakonvehdeista ja Amaryllis-kukasta. Mitään muuta en jouluuni kaipaa.
Nyt oli jo seitsämäs vierailu / lähetys, missä saan lahjaksi Pandan konvehteja ja joulutähden tai hyasintin tai jonkun jouluasetelman. Koska " vähän vaihtelua, ethän voi kämppääsi pelkästään amarylliksillä tayttää..." Ai miksi en, jos niitä rakastan? Ja toisekseen, minulla ei ole vielä täksi jouluksi YHTÄÄN amaryllista, vaan minulla on kolme joulutähteä, kaksi hyasinttia ja kaksi asetelmaa, jossa myös hyasintti ja joku kataja kaiketi. Ja 5 pakettia Pandan konvehteja (avaamattomia, koska en pidä niistä).
Juupajuu, on kiittämätöntä valittaa, kun toiset ovat muistaneet minua. Mutta MIKSI kysytään mitä haluan, ja kun kerron hyvin tarkasi, niin tuodaan pyydetysti se suklaa ja kukka, mutta väärää lajia. " Ettei aina olisi vain sama." No ei ole varmaan 10 vuoteen ollut aina se sama, kun on aina kaikkea muuta ja lopulta käyn itse ostamassa ne mitä halusin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Sama. Joka joulu toivon Paradis-suklaakonvehteja ja saan Pandaa.
Banda-bileet 👴🏻🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo mitään lahjaa. Mutta saan joka joulu sukulaiselta punaviini pullon,olen toki kiitollinen siitä paitsi että en tykkää punaviinistä yhtään. Tykkään valkoviinistä, lasillinen joskus, hän tietää mutta ei taida muistaa tätä. En kehtaa olla epäkohtelias ,kiitän ja vien pullon kaappiin edellisten seuraksi.
Miksi et lahjoita eteenpäin niitä pulloja tai tarjoa vieraille?
Tarjoan toki vieraille ja käytän joskus ruuanlaitossa jos on sopiva resepti. Mutta en lahjoita eteenpäin .
ketään ei voi muistaa kymmenien ihmisten erikoistoiveita tai muistaa väärin. sait silti jotain joka kertoo välittämisestä kuitenkin.