Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku toivoo jotain tiettyä lahjaksi, niin ostakaa se, eikä mitään vaihtoehtoa!

Vierailija
22.12.2024 |

Olen jo vuosia kertonut ja toivonut sukulaisille ja ystäville, että pidän (vain ja ainoastaan) Ferrero Rocher -suklaakonvehdeista ja Amaryllis-kukasta. Mitään muuta en jouluuni kaipaa. 

Nyt oli jo seitsämäs vierailu / lähetys, missä saan lahjaksi Pandan konvehteja ja joulutähden tai hyasintin tai jonkun jouluasetelman. Koska " vähän vaihtelua, ethän voi kämppääsi pelkästään amarylliksillä tayttää..." Ai miksi en, jos niitä rakastan? Ja toisekseen, minulla ei ole vielä täksi jouluksi YHTÄÄN amaryllista, vaan minulla on kolme joulutähteä, kaksi hyasinttia ja kaksi asetelmaa, jossa myös hyasintti ja joku kataja kaiketi. Ja 5 pakettia Pandan konvehteja (avaamattomia, koska en pidä niistä). 

Juupajuu, on kiittämätöntä valittaa, kun toiset ovat muistaneet minua. Mutta MIKSI kysytään mitä haluan, ja kun kerron hyvin tarkasi, niin tuodaan pyydetysti se suklaa ja kukka, mutta väärää lajia. " Ettei aina olisi vain sama." No ei ole varmaan 10 vuoteen ollut aina se sama, kun on aina kaikkea muuta ja lopulta käyn itse ostamassa ne mitä halusin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuollaista ongelmaa. Kovin moni ei kysy eikä lahjo muutenkaan.

Vierailija
22/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo suklaat ainakin taitaa olla aika kalliita?

Kait kukat ja suklaat ostellaan mieluiten kimppatarjouksesta.

Jos sanot vaan että et missään nimessä halua mitään kukkia tai suklaita?

Mutta voisihan ostaa joko suklaan tai kukan, eikä eri suklaata ja kukkaa molempia.

Mä tykkään baileys-suklaista mutta ne on niin törkeän hintaisia etten kehtaisi edes pyytää keneltäkään. Kukatkaan ei ihan halpoja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää sua niin snobina että tuovat ihan ärsyttääkseen :D

Vierailija
24/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elämäsi olisi helpompaa jos et olisi noin järjettömän nirso. 

Vierailija
25/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo tyhjän kitinä ja valitus. 

Vierailija
26/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatkin vielä valittaa. Heitä roskiin, jos ei miellytä, mutta lahjoista ei valiteta. 

Vierailija
27/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun minä toivon autoa joululahjaksi, niin vanhempieni on ostettava se?

Vierailija
28/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas, oletko aikuinen ihminen ? Oletko jotenkin vajaa ? Osta itse ne suklaas ja kukkas, jos ei muiden tuomat kelpaa. En tuommoiselle veisi mitään, edes korttia 

Vierailija
29/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin v*ttumaiselle ku ap viittii edes mitään joululahjaa antaa

Vierailija
30/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni teki tätä mielenosoituksena koska inhosi syvästi lahjojen ostoa, mutta halusi silti saada lahjoja. 

Annoin useampana jouluna tarkan toiveen oikein kuvan kanssa (sen jälkeen kun hän oli kiukutellut miten inhottavaa oli yrittää väkisin keksiä minulle lahjaa) ja osti aina jotain "vähän sinnepäin".

Aloin tylysti toteamaan, että tämä ei ole mitä halusin, en aio avata sitä paketista vaan käyn pyhien jälkeen palauttamassa kauppaan ja vaihtamassa siksi mitä todella toivoin.

Voitte kuvitella sitä marttyroinnin määrää kun "sua on mahdoton miellyttää, sulle ei ikinä kelpaa MIKÄÄN!"

Yksi lukuisista syistä, miksi on ex.

Oletpa ollut ihan karma pirttuhimu, joka määrää just mitä lahjoja ottaa vastaan. Ihan käsittämätöntä touhua sinun osaltasi. 

Vierailija
31/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni teki tätä mielenosoituksena koska inhosi syvästi lahjojen ostoa, mutta halusi silti saada lahjoja. 

Annoin useampana jouluna tarkan toiveen oikein kuvan kanssa (sen jälkeen kun hän oli kiukutellut miten inhottavaa oli yrittää väkisin keksiä minulle lahjaa) ja osti aina jotain "vähän sinnepäin".

Aloin tylysti toteamaan, että tämä ei ole mitä halusin, en aio avata sitä paketista vaan käyn pyhien jälkeen palauttamassa kauppaan ja vaihtamassa siksi mitä todella toivoin.

Voitte kuvitella sitä marttyroinnin määrää kun "sua on mahdoton miellyttää, sulle ei ikinä kelpaa MIKÄÄN!"

No onneksi eksä pääsi sinusta eroon. Olet kyllä ollut ihan järjetön bitch lahjatoiveinesi. 

Vierailija
32/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandan juhlapöydän konvehtit on perinteinen lahja koska 3 rasiaa saa kympillä/hieman yli kympin paikasta riippuen niin kaikki ostaa aina sen 3-ppakkauksen ja lahjoittaa siitä sit niitä muille

Prismassa jos käy saa viisi pakettia joka tulee halvemmaksi kuin kolme 

Vierailija
33/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan lahjaksi aina karkkia, vaikka en voi sietää mitään makeaa. Onpahan aina olemassa vierasvaraa + hätävaralahja jollekin synttärisankarille.

Vierailija
34/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että jollain meni niin tunteisiin, että piti (tuossa yllä) kirjoittaa ainakin 7 viestiä peräkkäin.

Vierailija
35/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole nirsoutta, jos etukäteen lahjanantajan kysyy ja silti aiheutettaa pettymyksen. Se on jonkinlaista halveksunta lahjansntajalta. Miksi ei voi vain tuoda niitä lahjoja ilman kysymistä, jos ei ole aikomustakaan toteuttaa toivetta? 

Vierailija
36/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän konvehtilaadun oletkin valinnut, samasta pidän minäkin.

Pandan konvehteja en kehtaisi lahjaksi antaa.

Vierailija
37/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandan juhlapöydän konvehtit on perinteinen lahja koska 3 rasiaa saa kympillä/hieman yli kympin paikasta riippuen niin kaikki ostaa aina sen 3-ppakkauksen ja lahjoittaa siitä sit niitä muille

Sitten näitä samoja konvehtirasioita kiikutetaan tuvasta toiseen, niitä ikäänkuin vaihdellaan. Mitä järkeä? 

Vierailija
38/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten näitä samoja konvehtirasioita kiikutetaan tuvasta toiseen, niitä ikäänkuin vaihdellaan. Mitä järkeä? 

No lopulta se tulee oikeaan tupaan. Minä pidän Pandan juhlapöydän konvehteista. 

Vierailija
39/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole nirsoutta, jos etukäteen lahjanantajan kysyy ja silti aiheutettaa pettymyksen. Se on jonkinlaista halveksunta lahjansntajalta. Miksi ei voi vain tuoda niitä lahjoja ilman kysymistä, jos ei ole aikomustakaan toteuttaa toivetta? 

Mutta kuka ääliö kehtaa valittaa niistä lahjoista, jotka ei nyt mennytkään oikein? Ihan oikeesti? 

Vierailija
40/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et olisi ansainnut yhtäkään lahjaa. Hyi helvetti mikä nipottaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi