Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku toivoo jotain tiettyä lahjaksi, niin ostakaa se, eikä mitään vaihtoehtoa!

Vierailija
22.12.2024 |

Olen jo vuosia kertonut ja toivonut sukulaisille ja ystäville, että pidän (vain ja ainoastaan) Ferrero Rocher -suklaakonvehdeista ja Amaryllis-kukasta. Mitään muuta en jouluuni kaipaa. 

Nyt oli jo seitsämäs vierailu / lähetys, missä saan lahjaksi Pandan konvehteja ja joulutähden tai hyasintin tai jonkun jouluasetelman. Koska " vähän vaihtelua, ethän voi kämppääsi pelkästään amarylliksillä tayttää..." Ai miksi en, jos niitä rakastan? Ja toisekseen, minulla ei ole vielä täksi jouluksi YHTÄÄN amaryllista, vaan minulla on kolme joulutähteä, kaksi hyasinttia ja kaksi asetelmaa, jossa myös hyasintti ja joku kataja kaiketi. Ja 5 pakettia Pandan konvehteja (avaamattomia, koska en pidä niistä). 

Juupajuu, on kiittämätöntä valittaa, kun toiset ovat muistaneet minua. Mutta MIKSI kysytään mitä haluan, ja kun kerron hyvin tarkasi, niin tuodaan pyydetysti se suklaa ja kukka, mutta väärää lajia. " Ettei aina olisi vain sama." No ei ole varmaan 10 vuoteen ollut aina se sama, kun on aina kaikkea muuta ja lopulta käyn itse ostamassa ne mitä halusin.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen että edes jotain joulumuistamisia saat sillä aina on mahdollista koittaa se joulu kun kukaan ei muista sinua yhtään millään. 

Vierailija
2/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Joka joulu toivon Paradis-suklaakonvehteja ja saan Pandaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo toistuu joka vuosi niin olisiko helpompi sanoa ettei tarvitse tuoda mitään,  ja ostaa itse mieluisa kukka ja suklaat?

Vierailija
4/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 5v toivoi legoja, mutta ostin hänelle vuohen Afrikasta.

Vierailija
5/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo suklaat ainakin taitaa olla aika kalliita?

Kait kukat ja suklaat ostellaan mieluiten kimppatarjouksesta.

Jos sanot vaan että et missään nimessä halua mitään kukkia tai suklaita?

Vierailija
6/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tehdään. Otan tästä opikseni, ap, kiitos kun muistutit.

Vierailija
7/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna toivoin tietynlaisia sukkia ja sain sitten erilaiset. Kävin ostamassa itse kahdet haluamanilaiset. Saan myös aina karkkeja joita inhoan, koska ne ovat kuulemma lempikarkkejani. Sanon, että ne ovat itse asiassa siskoni lempikarkkeja mutta kiitos. Sama toistuu silti.

Vierailija
8/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuo toistuu joka vuosi niin olisiko helpompi sanoa ettei tarvitse tuoda mitään,  ja ostaa itse mieluisa kukka ja suklaat?

Ne tuo kuitenkin jotain. -eri

Vierailija
9/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan veetuillakseni tekisin itse raakasuklaata ja varmaan virkkaisin jonkun kestokukkasen.

Vierailija
10/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on kyllä ärsyttävää. Äidilläni on tapana ostaa tavallaan sitä mitä on toivottu, mutta joku erikoisversio. Itse kun esitän toiveen, mielessäni on se perustapaus ja sitä toivoisin.

Vierailija
11/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voisihan ostaa joko suklaan tai kukan, eikä eri suklaata ja kukkaa molempia.

Vierailija
12/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ihmiset vasta siinä 30 vuoden jälkeen tajuamaan, että en halua enkä tarvitse suklaata.

Ja jos joku tuttu sitä alkaa tyrkyttämään, niin totean että mulla on ollut bulimia, en millään haluaisi sitä takaisin, onko pakko?

Vierailija
13/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että joku tykkää Ferrero Rocher konvehdeistakin. Ovat niin karmean pahoja.

Vierailija
14/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voisihan ostaa joko suklaan tai kukan, eikä eri suklaata ja kukkaa molempia.

Parempi olisi olla ostamatta mitään ja syödä vaikka itse ne suklaat.

Vierailija
15/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiitollinen että edes jotain joulumuistamisia saat sillä aina on mahdollista koittaa se joulu kun kukaan ei muista sinua yhtään millään. 

Jos tätä vakiovastausta ei olisi tullut, olisin soittanut ambulanssin. 

Vierailija
16/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni teki tätä mielenosoituksena koska inhosi syvästi lahjojen ostoa, mutta halusi silti saada lahjoja. 

Annoin useampana jouluna tarkan toiveen oikein kuvan kanssa (sen jälkeen kun hän oli kiukutellut miten inhottavaa oli yrittää väkisin keksiä minulle lahjaa) ja osti aina jotain "vähän sinnepäin".

Aloin tylysti toteamaan, että tämä ei ole mitä halusin, en aio avata sitä paketista vaan käyn pyhien jälkeen palauttamassa kauppaan ja vaihtamassa siksi mitä todella toivoin.

Voitte kuvitella sitä marttyroinnin määrää kun "sua on mahdoton miellyttää, sulle ei ikinä kelpaa MIKÄÄN!"

Yksi lukuisista syistä, miksi on ex.

Vierailija
17/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy opettajana aina näin. Lapset kyselevät mitä toivoisin joululahjaksi ja kerron toivovani itse tehtyä joulukorttia. Sitten he vaan inttävät, että mitä oikeaa tavaralahjaa toivon ja sanon pitäväni oikein kovasti punaisesta joulutähti-kukasta. Niitä löytyy joka kaupasta näin joulun alla, jos joku lapsi/ vanhempi haluaa minua välttämättä muistaa.

Siltikään en sellaista saa, vaan kaikkea muuta. Onhan se kaunis ajatus, että vanhemmat muistavat, mutta aika järkyttävän paljon saan aina pikkutavaraa, kippoa, kappoa ja kaikenlaista krääsää. 

Oikeasti se joulutähti olisi mieluinen, jos jotain on pakko tuoda. Se ilahduttaisi kovasti joululoman ajan, eikä sitten jää nurkkiin pyörimään sen jälkeen. Noista pikkutavaroista on hankala päästä eroon, kun ei niitä paikalliselle kirpparillekaan viitsi viedä, kun tunnistavat (pikku paikkakunta).

Vierailija
18/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin 12 vuotiaana lahjaksi Game Boy Advancen ja Pokemon Sapphiren. En kerrassaan halunnut muuta. No sain paljon lahjoja, kaikkea muuta.

En ole sen jälkeen toivonut lahjaksi yhtään mitään. Ja tuon pokemonpelinkin ostin vasta omilla palkkarahoillani. Vois pelata sitä taas tänään illalla kunhan saan lapsen nukkumaan.

N32

Vierailija
19/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan juhlapöydän konvehtit on perinteinen lahja koska 3 rasiaa saa kympillä/hieman yli kympin paikasta riippuen niin kaikki ostaa aina sen 3-ppakkauksen ja lahjoittaa siitä sit niitä muille

Vierailija
20/63 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin yhtenä jouluna Luontaisterveys -lehden yhden irtonumeron. Sain jotain Hyvä Terveys, Kotivinkki -lehtiä muutaman. Metsään meni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi