Onko Jumalaa olemassa?
Miksi hän salli poistaa poikansa pitämän Jeesuksen kuumalinja keskustelun?
Kommentit (132)
Olkoon jumala vaikka universumi. Mut ei se ainakaan mikään partaukkeli taivaalla ole
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen lihaksitulo yhdistää Vanhan Testamentin profetiat ja todellisuuden.
Jumala tuli historian henkilöksi. Roomalaisetkin historioitsijat kirjoittivat Jeesuksesta.
Oliko niitä roomalaisia peräti kaksi ja hekin kirjoittivat oletetun Jeesuksen jälkeen kerrotuista tarinoista.
Ehkä ei kannata varastella jos puhuu Jumalasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon jumala vaikka universumi. Mut ei se ainakaan mikään partaukkeli taivaalla ole
Tuossa ajatuksessa, että jumala on universumi, joka on miljardien vuosien aikana synnyttänyt kaiken olemassa olevan, on sentään jotain järkeä. Kristinuskon jumalassa ei.
Rukoile Jumalaa Jeesuksen nimessä. Lue myös Raamattua (evankeliumia)vaikka puhelimelta.
Jeesus sanoo: joka haluaa tietää totuuden, tulee sen tuntemaan.
Kun etsit totuutta, tulet vääjäämättä sen luo, joka sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä." Eli Jeesuksen.
jumala tekoäly. Sen ohjelmoi kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteita ei ainakaan ole esitetty.
On.
Kristuksen ihmiseksi eli lihaksitulo on ilmeisin todiste. Yhdistää kertomuksen ja todellisuuden.
Ja miten todistat, että näin on käynyt?
Historia todistaa. Siksi ajanlasku alkaa Jeesuksen syntymästä jouluna 0. Lue jouluevankeliumi Luukas luku 2.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jumalaa Jeesuksen nimessä. Lue myös Raamattua (evankeliumia)vaikka puhelimelta.
Kun etsit totuutta, tulet vääjäämättä sen luo, joka sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä." Eli Jeesuksen.
Ensin haluaisin nähdänniitä todisteita.
Miksi jumalasta jankuttavista moni on rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Kristuksen ihmiseksi eli lihaksitulo on ilmeisin todiste. Yhdistää kertomuksen ja todellisuuden.
Historia todistaa. Siksi ajanlasku alkaa Jeesuksen syntymästä jouluna 0. Lue jouluevankeliumi Luukas luku 2.
Ajanlaskussamme ei ole vuotta 0.
Ilman Jeesusta on vain vihannesten tunkeminen takapuoleen ja muu roska.
Miksi Suomessa uskosta keskustelu on tätä tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma, luotu todellisuus on täynnä niitä. Avaa silmät. Vaikka se lumihiutale nyt joulukuussa. Oma olemassaolosi. Kaipuusi Jumalan puoleen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa uskosta keskustelu on tätä tasoa?
Ei ole. Kuvattiin kulttuuria ilman Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma, luotu todellisuus on täynnä niitä. Avaa silmät. Vaikka se lumihiutale nyt joulukuussa. Oma olemassaolosi. Kaipuusi Jumalan puoleen?
Miten se lumihiutale joulukuussa todistaa yliluonnollisesta olennosta?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa. Jumalan olemassaolo loksauttaa kaiken kohdalleen. Elämän tarkoitus, merkitys ja pyhyys.
Jumala on luonut jokaisen vihanneksen ja takapuolen. Uhmaatko Hänen suunnitelmaansa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ja millä todistat tuon? Raamattu ei voi olla todisteena Raamatun paikkaansa pitävyydestä.