Suihkaisin juuri hajuvettä ranteeseen ja korvan taakse. Tilkka hajustetta ei satuta ketään enkä ymmärrä tätä nykyajan tuoksuvastaisuutta
Kommentit (125)
AP on trolli. Muistan, että tälläinen haisulitrolli on jo vuosikausia sitten aina toistanut samaa ragebaittia täällä palstalla.
Nykyaikana on paljon allergialiiton logolla varustettuja hajusteettomia tuotteita tarjolla. Monissa paikoissa, kuten sairaaloissa hajusteiden käyttö on kielletty. Muillakin työpaikoilla kannustetaan hajusteettomuuteen. Myös liikennelaitokset kuten HSL kannustaa matkustajia luopumaan voimakkaista hajusteista. Ihan normia on huolehtia siitä, ettei ole hajustehäirikkö nykyään.
Kun olen 6 tuntia polttamatta. Haistan röökin vaatteissani. Kun olen 3 päivää polttamatta. Oksennan roskiksella. Haista ohi ajavan auton eri öljyjen vuodot. Haistan pyykkituvalla kaikkien saman päivän käyttämt eri pesuaineet.
Bussia en voi käyttää. Haistan eri maalaisten ruokavaliot.....
Barokkiaikaan käytettiin paljon hajusteita peittämään lian hajua.
Nykyaikana hajuste on miellyttävä henkäys. Ei paskan hajua piilottava tyrmäys.
Kun käyttää pitkään samaa hajustetta, eiitse haista sitä. Ihan samoin. Kun poltan tupakkaa sisällä. En haista sitä. Kun menen muualle. Haistan itse oman katkuni.
Nenä turtuu paskan hajuunkin.
Vierailija kirjoitti:
AP on trolli. Muistan, että tälläinen haisulitrolli on jo vuosikausia sitten aina toistanut samaa ragebaittia täällä palstalla.
Nykyaikana on paljon allergialiiton logolla varustettuja hajusteettomia tuotteita tarjolla. Monissa paikoissa, kuten sairaaloissa hajusteiden käyttö on kielletty. Muillakin työpaikoilla kannustetaan hajusteettomuuteen. Myös liikennelaitokset kuten HSL kannustaa matkustajia luopumaan voimakkaista hajusteista. Ihan normia on huolehtia siitä, ettei ole hajustehäirikkö nykyään.
miten paljon niistä oireista on psykosomaattisia - jokin tietty tuoksu tai tuksut yleensä? aika vaikea on elää maailmassa ilman tuoksuja.
kun itse sairastin koronan ja hakuaisti katosi. palatessaan takaisin, olin oksentaa lihatiskien luonakaupoissa, koska alue haisi kuin raadot. nyttemmin nenä ja aivot ovat tottuneet hakuun, enkä haista lihatiskien ohikulkiessa kuin tuoreen kalan.
Itselläni on paha hajusteyliherkkyys ja astma. Kiva siinä sitten saada jonkun itsekkään mulkun takia astmakohtaus ja lähteä päivystykseen. En sano ettei hajusteita saisi käyttää mutta kun jotkut laittavat niin paljon että kadullakin haisevat suunnilleen 20 metrin päähän. Eivätkö itse hengitä ollenkaan vai miten ei muka haittaa ollenkaan?
Se on meille pienelle osalle väestöstä HENGENVAARALLISTA.